abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:13:06 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81699197
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

3.2 wordt geadresseerd het overige wordt voor swap gebruikt. Wil je de volle 4GB benutten neem dan 64 bit.
Ik las het net. Maar 64 bits kan dus niet, volgens mij.

Ik heb een t3400 intel proc, das geen 64 bits afaik
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_81699243
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

hehe

MAC ain't bad.. ik heb zelf nooit met een mac gewerkt maar de stabiliteit van MAC's is vast een goede eigenschap
Uiteindelijk is het vooral waar je aan gewend bent, maar de stabiliteit is voor bepaalde toepassingen zeker een uitstekende reden om voor een Mac te gaan

Al moet ik zeggen dat Windows met nummertje 7 keihard de troon heeft gepakt (mag je zelf bepalen wie daarvoor op de troon zat, voor mij toch XP)
pi_81699679
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

3.2 wordt geadresseerd het overige wordt voor swap gebruikt. Wil je de volle 4GB benutten neem dan 64 bit.
opzich wordt er tot 4GB geadresseerd (das het max) alles tussen 3,2 en 4gb is gereserveerd voor systeemapparaten e.d., het is geen swap
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:22:37 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_81699736
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:21 schreef mschol het volgende:

[..]

opzich wordt er tot 4GB geadresseerd (das het max) alles tussen 3,2 en 4gb is gereserveerd voor systeemapparaten e.d., het is geen swap
m.a.w het is dus normaal dat ik 2.93 gb heb, en de 4gb wordt wel , dus die overige 1gb van die 2.93 wordt wel benut en zit er niet voor de kat zn kut?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:11:12 #185
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_81879941
Hoop dat iemand hier me kan helpen! Windows 7 gekocht via download....
ISO bestand moet gebrand worden op dvd dat weet ik, maar ik krijg het niet voor elkaar!
Als ik het gedownloade bestand open moet het ergens geïnstalleerd worden, als ik voor de externe harde schijf, usb of dvd kies zegt hij 'the drive root is not a valid location' ?! Alleen al op C:\ schijf wil het wel geïnstalleerd worden! Dat snap ik niet....
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_81880037
ik vermoed dat het "installeren" gewoon uitpakken van de ISO is...
pi_81880239
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef t_igger het volgende:
Hoop dat iemand hier me kan helpen! Windows 7 gekocht via download....
ISO bestand moet gebrand worden op dvd dat weet ik, maar ik krijg het niet voor elkaar!
Als ik het gedownloade bestand open moet het ergens geïnstalleerd worden, als ik voor de externe harde schijf, usb of dvd kies zegt hij 'the drive root is not a valid location' ?! Alleen al op C:\ schijf wil het wel geïnstalleerd worden! Dat snap ik niet....
Welk programma gebruik je? Naar USB 'branden' werkte bij mij perfect met de gratis trial van UltraIso
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:27:03 #188
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_81880609
Is dit het ISO bestand dat gebrand moet worden:
Microsoft_Windows_7_Professional_32bit_(Dutch) of moet dat uitgepakt zijn & dan op dvd gebrand worden?!

Heb het hiermee geprobeerd: Windows 7 downloadprogramma voor USB DVD
Zal is Ultralso is probern...
pi_81881417
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:27 schreef t_igger het volgende:
Is dit het ISO bestand dat gebrand moet worden:
Microsoft_Windows_7_Professional_32bit_(Dutch) of moet dat uitgepakt zijn & dan op dvd gebrand worden?!

Heb het hiermee geprobeerd: Windows 7 downloadprogramma voor USB DVD
Zal is Ultralso is probern...
Gewoon iso branden met je brandprogramma en dan niet als file branden.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:55:30 #190
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_81881813
Oke! Thnx! Vlgns mij heeft het programma van UltraIso de oplossing geboden!
Kijken of ik gelijk heb! Nu opnieuw opstarten!
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:43:51 #191
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_81915945
Het is me gelukt!
pi_81927464
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef t_igger het volgende:
Het is me gelukt!

Enjoy!
pi_81982755
Ik wil de virusscanner van Microsoft downloaden (http://www.microsoft.com/security_essentials), maar nu moet ik aangeven of ik Windows 7 in 32- of 64 bit heb. Hoe kan ik dat zien?
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:37:58 #194
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_81982809
Deze computer, rechtermuisknop en dan eigenschappen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_81982898
Dat was simpel
64 bit.

Thanks
pi_84964096
*kick*

Heb een probleempje met de pinned snelkoppelingen/icons op de taakbalk. Het zijn er 3 en die krijg ik niet definitief van de taakbalk af. Ik kan ze wel unpinnen (zoals dat heet) maar na een reboot komen ze weer vrolijk op de taakbalk te staan.

Iemand een idee hoe ik deze voor goed van de taakbalk kan verwijderen?
chanceless
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 03:14:46 #197
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84966158
Aaah hier is het topic!

Ben sinds kort van Xp naar 7 overgestapt. Start snel op en ben verrast met de overall rapheid en hoop dat dat zo aanhoudt. Heb wel een hekel aan die libraries. En vraag me af waaorm microsoft dat zo opdringt aan users.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_84971053
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 03:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Aaah hier is het topic!

Ben sinds kort van Xp naar 7 overgestapt. Start snel op en ben verrast met de overall rapheid en hoop dat dat zo aanhoudt. Heb wel een hekel aan die libraries. En vraag me af waaorm microsoft dat zo opdringt aan users.
tja, je kunt er wel weer vanaf hoor als je er niet aan kunt wennen

http://www.askvg.com/how-(...)eature-in-windows-7/

maar wat is er zo vervelend aan de libraries ?
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:27:16 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85036455
Ik ga niet gauw .reg bestanden installeren, toch bedankt hoor.

Mijn hekel aan de win7 libraries ligt em in dat elke keer als ik iets wil opslaan, dat ik standaard de library-directories voor me krijg in het opslaan-venster. En ik dus zelf weer door alle dirs heen moet om bij die ene dir te komen waar ik iets in wil opslaan. Na zoveel jaar leert MS dat nogsteeds niet af. Nog geven zij users een makkelijke optie om dat te veranderen en dat als standaard intestellen in windows.

Het principe snap ik wel. 1 map dat "virtueel" bestanden van andere lokaties linkt in één. in een netwerk omgeving k;an dat makkelijk zijn. Maar ik heb er niks aan en denk dat alleen inlichtingendiensten meer profijt van hebben. Zodat ze snel kunnen zien via 1 toegang welke Word- en andere bestanden je recent hebt opgeslagen/bekeken/bewerkt. Ik heb niks te verbergen maar het idee alleen dat ze dit doen en users dit opdringen vind ik maar niks.

Ik weet ook dat je in een library-map een favoriete map kan linken. Dat versnelt het proces van opslaan ivan bestanden waar je ze wilt hebben. Maar dat wil ik uit principe eigenlijk niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:37:44 #200
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85036592
Verder mis ik de uitgebreide search-functies voor in de mappen/submappen. Zoals in XP met F3

En ik kan ook niet meer zien in de statusbalk van explorer hoe groot de inhoud van een map is ;(

Verder ben ik erg te spreken over de snelheid van Windows7. maar dat kan ook niet anders.
Ik ben overgstapt van een 1400MHz systeem met Windows-xp en 512MB,
naar een Athlon II 3x3GHz systeem met 2GB geheugen.
pi_85129357
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef TheShadow het volgende:
*kick*

Heb een probleempje met de pinned snelkoppelingen/icons op de taakbalk. Het zijn er 3 en die krijg ik niet definitief van de taakbalk af. Ik kan ze wel unpinnen (zoals dat heet) maar na een reboot komen ze weer vrolijk op de taakbalk te staan.

Iemand een idee hoe ik deze voor goed van de taakbalk kan verwijderen?
Niemand die hier een suggestie of zelfs een oplossing voor heeft?
chanceless
pi_85134996
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:40 schreef TheShadow het volgende:

[..]

Niemand die hier een suggestie of zelfs een oplossing voor heeft?
Ik heb min of meer hetzelfde, alleen dan met bepaalde gepinde folder op de taakbalk. Als ik op 'losmaken' klik, dan blijft ie gewoon staan :')

Werkt nog niet helemaal lekker, dat pin-/unpinsysteem, verder werkt alles prima.
pi_85135515
C:\Users\username\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar

bovenstaande is een hidden folder.

username vervangen door jouw username (profile folder)
daar moet je ze kunnen verwijderen.

overigens zelf geen problemen mee, misschien wordt er iets gelocked in die folder door een virusscanner o.i.d. waardoor unpinnen niet goed werkt ?
pi_85135643
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:
C:\Users\username\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar

overigens zelf geen problemen mee, misschien wordt er iets gelocked in die folder door een virusscanner o.i.d. waardoor unpinnen niet goed werkt ?
Bij mij is het een folder op mijn NAS, die kan ik niet unlocken. Het gekke is dat die folder wel steeds verandert naar andere folders op mijn NAS. Het lijkt erop alsof hij de folder onthoudt die ik het laatst heb geopend, maar toch staat hij bij de pinned folders bovenaan. Heel gek.
pi_85137154
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef Saekerhett het volgende:

Het gekke is dat die folder wel steeds verandert naar andere folders op mijn NAS.
hmm, da's wel raar. kun je een voorbeeld geven ?
pi_85139115
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:

Heb ze ook uit deze folder verwijderd en bij het unpinnen verdwijnt de icoon ook van de taakbalk maar na een reboot komen ze weer vrolijk op de taakbalk te staan, en staan ze ook weer in de door jou genoemde folder.
chanceless
pi_85139357
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:08 schreef TheShadow het volgende:

[..]

Heb ze ook uit deze folder verwijderd en bij het unpinnen verdwijnt de icoon ook van de taakbalk maar na een reboot komen ze weer vrolijk op de taakbalk te staan, en staan ze ook weer in de door jou genoemde folder.
heb je hetzelfde probleem met desktop shortcuts toevallig ?
is een reboot daadwerkelijk nodig ? of is alleen opnieuw inloggen ook voldoende om de pinned items weer terug te krijgen.
pi_85140502
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

heb je hetzelfde probleem met desktop shortcuts toevallig ?
is een reboot daadwerkelijk nodig ? of is alleen opnieuw inloggen ook voldoende om de pinned items weer terug te krijgen.
Nee, geen probleem met desktop shortcuts. Ik maak geen gebruik van accounts dus of het ook voorkomt bij uit- en inloggen kan ik je niets zeggen.
chanceless
pi_85140750
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hmm, da's wel raar. kun je een voorbeeld geven ?

Die bovenste map (die op de NAS staat) kan ik niet unlocken. Als ik daarvoor kies, blijft hij gewoon staan...

Geen flauw idee waarom.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:06:12 #210
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_85182637
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:45 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Die bovenste map (die op de NAS staat) kan ik niet unlocken. Als ik daarvoor kies, blijft hij gewoon staan...
Geen flauw idee waarom.
Doe eens in het register Control-F en dan zoeken op de naam van die map?
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')