quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA dan ga ik zo dat hondje tekenen.
Of
Pas op voor de poes.
Met een hele grote poes en dan zo'n kleine rat metm grote oren erbij
Humongus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jouw schoen is niet groot genoeg voor mijn cavia
Die van mij waren humongus!
en voor modepopjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die gaan in mn nek zittenmaar ik vind het ook zo geen hond voor ons, een chihuahua vind ik voor tokkies en voor rijke mensen
Aangezien we het over huisdieren hebben ga ik uit van de tamme rat he? Maar ik ben dol op beestjes in het algemeen, dus niets aan de handquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ratten leuk?Ik spreek jou nog wel als ze je wc pot uit komen lopen
Jup, dan verander je in een 1,5 kg caviaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Humongus?Is dat besmettelijk?
Die echte kale chihuahua's zijn voor tokkies ja. Maar zoeen als op de foto nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die gaan in mn nek zittenmaar ik vind het ook zo geen hond voor ons, een chihuahua vind ik voor tokkies en voor rijke mensen
kauw jij je voedsel niet dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh, die past ook nog wel onder mn schoen hoor, don't worryquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, dan verander je in een 1,5 kg cavia
Alleen mn groentenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kauw jij je voedsel niet dan?
Nee, die zijn ook gewoon stomquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die echte kale chihuahua's zijn voor tokkies ja. Maar zoeen als op de foto niet
Tamme ratten zijn echt tof jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hehehe, dacht je dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh, die past ook nog wel onder mn schoen hoor, don't worry
haha TS eet groenterzquote:
Maar dat zijn ook vaak tokkies of rijke meidenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en voor modepopjes
[..]
Aangezien we het over huisdieren hebben ga ik uit van de tamme rat he? Maar ik ben dol op beestjes in het algemeen, dus niets aan de hand
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem vond ik 1 keer een chihuahua heel lief...die wilde ik best mee naar huis...Ik vind ze ook wel lief. Soms. Als ze niet van die enge ogen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ging altijd mee wandelen, zattie lekker warm in mijn truiquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die zijn ook gewoon stomIk haat chihuahuas
Een oom en tante van me hadden ze vroeger, kut beesten
![]()
Kittens passen toch altijd in je hand?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hehehe, dacht je dat?Je hebt ze nog nooit gezien he? Het is er nu nog eentje, maar ter illustratie: hij was groter dan m'n kitten toen zij hier kwam
TSquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
haha TS eet groenterz![]()
![]()
ow wacht, PUB, sorryquote:
ONZUBquote:
Wat is er mis mee?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
haha TS eet groenterz![]()
![]()
Het zijn valse krengetjes die heel erg overbeschermend zijn naar hun baasje.... Kut krengen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
gedroegen die zich ook gewoon kut dan?
nah, vind die op de foto best loik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |