Chiwawaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ze kijkt wel naar schattige. Leuke, geen rashondjes. Maar dan nog, arme katjes.
[..]
Nijn!
dank jequote:Op woensdag 17 februari 2010 11:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sterkte met wachten op telefoontje
Boes gaat huilen en ik dan ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ben benieuwd hoe Boes gaat reageren op een hondje, die er altijd is.
Jaquote:
Die stammen meer van de cavia's af dan van de honden johquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hier kijkt ze naar
Ik kan er niet tegen dat mensen zo'n hond groot noemen dat die dan alsnog kleiner is dat de onze als pub wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar je had me al wel gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij was stiekem eigenlijk alleen voor jou, omdat ik nog helemaal neit andere nienke had zien posten
Maar hoe is het?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die stammen meer van de cavia's af dan van de honden joh
iek!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die stammen meer van de cavia's af dan van de honden joh
pub? We noemen zen iet grootquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat mensen zo'n hond groot noemen dat die dan alsnog kleiner is dat de onze als pub was
quote:
Hang dan maar wel een bordje op met Pas voor de Hondquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus![]()
[..]
pub? We noemen zen iet grootMaar ik snap wel waarom mijn mam een chihuahua wilt. Die kan op de bak en thuis blijven enzo, aangezien zij fulltime werkt en ik fulltime school, en als ze met pensioen is, is ze bijna dood en kan ze ook niet genieten van zo'n hond
HAHAHA dan ga ik zo dat hondje tekenen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hang dan maar wel een bordje op met Pas voor de Hond
Ach, ze zitten allebei meer onder mn schoen dan niet, dus zo veel verschil is er nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's gewoon beledigend voor cavia's! Die zijn wel schattig namelijk
![]()
quote:
JAAquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA dan ga ik zo dat hondje tekenen.
Of
Pas op voor de poes.
Met een hele grote poes en dan zo'n kleine rat metm grote oren erbij
die zijn lelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ze zitten allebei meer onder mn schoen dan niet, dus zo veel verschil is er niet
Die gaan in mn nek zittenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Terwijl ratten ook leuker zijn
Ratten leuk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Terwijl ratten ook leuker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |