Dan moet je anders gaan zitten zodat je het wel doetquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dan zie ik niets meer op mijn scherm
Wie heeft je wat aangedaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon stom
Hebben jullie een zitvensterbank met veel kussens?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:55 schreef Trevland het volgende:
Dan moet je anders gaan zitten zodat je het wel doet
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben jullie een zitvensterbank met veel kussens?
Ja...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon stom
Ja, dat dusquote:
Welke van de 2?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef nijnja het volgende:
Het gaat wel goed trev, met jou?
Hoi nienke
quote:
Goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef nijnja het volgende:
Het gaat wel goed trev, met jou?
Hoi nienke
Allebeiquote:
quote:
Mooiquote:
Er is een nieuwe cd van KvK uit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mooi!
Ik hebh sinds tijden weer eens een nieuw album op de PC staan
Waar van? Ik ben alweer aan het wachten totdat ik gebeld wordquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mooi!
Ik hebh sinds tijden weer eens een nieuw album op de PC staan
Time to Tango van Kontrustquote:
Bovenstaand, waardoor gebeldquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar van? Ik ben alweer aan het wachten totdat ik gebeld word
Hij was stiekem eigenlijk alleen voor jou, omdat ik nog helemaal neit andere nienke had zien postenquote:
Jij hebt dat bedrijf alwel gebeldquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
een bedrijf waar ik stage wil gaan lopen
Werkte prima, maar mijn kaart lag thuis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werkte het ov weer eens niet mee?
ohquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hij was stiekem eigenlijk alleen voor jou, omdat ik nog helemaal neit andere nienke had zien posten
Maar hoe is het?
Ja ook wel, moeïg! Maar wel goedquote:
Al meerdere keren, ze moeten overleggen of er werk voor mij isquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij hebt dat bedrijf alwel gebeld?
Dat kan, is mij ook wel eens overkomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werkte prima, maar mijn kaart lag thuis.
Ah ja, dat is lekker ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al meerdere keren, ze moeten overleggen of er werk voor mij is
tututu-tutu chihuahuaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn moeder serieus aan het chihuahuahunten is.
je kent het?quote:
Sterktequote:Op woensdag 17 februari 2010 11:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn moeder serieus aan het chihuahuahunten is.
12 uur ging ik erin, en werd om half 6 uit mezelf wakkerquote:
Nouja, onduidelijkheid ken ik... En niets zo kut als dat...quote:
Dat is het zekerquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja, onduidelijkheid ken ik... En niets zo kut als dat...
Ja, maar ze kijkt wel naar schattige. Leuke, geen rashondjes. Maar dan nog, arme katjes.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:26 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
tututu-tutu chihuahua
ze wil een chihuahua?
Nijn!quote:
Sterkte met wachten op telefoontjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |