Welke man niet, vraag ik me af.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus je wil haar strakke kutje wel blijven neuken?
Als het echt is, dan is TS vooral zichzelf aan het overtuigen idd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Zoals je je verhaaltje schrijft is het net of je haar stiekem vreselijk mist.
Goed idee, om te zien of TS uberhaupt nog terugkomt.quote:
En alleen om te kunnen lachen samen met zijn vriendin!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bah, TS neukt vrouwen met te grote voeten, te lange tenen met kalknagels, korte lichamen met kleine tieten, te langen benen en kleren die er niet uit zien en onder de kattenharen zitten. Plus, een paardegebit en een scheve neus hebben
Ik kan me dat nog enigszins voorstellen. Maar niet om er om te kunnen lachenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:00 schreef Taurus het volgende:
En je vriendin is trouwens ook gestoord. Je trekt gewoon domme vrouwen aan, dat blijkt maar weer. Welke vriendin kickt er nou op dat haar vriend een ander doet?
Komt door het strakke kutje natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Tally het volgende:
Ik kan me dat nog enigszins voorstellen. Maar niet om er om te kunnen lachen
En dan ook nog een "lelijk" wijf. Dan ga je toch niet in de kou staan wachtenVOOR EEN LELIJK WIJF!
En daarbij. Hij kreeg hem wel omhoog bij dat lelijke wijf
Ik word snel nat. Maar ook al heeft een vent een mega lekkere lul ik krijg haar niet nat als die vent me niet aanstaat hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Komt door het strakke kutje natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |