http://www.imdb.com/name/nm1835900/quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:14 schreef Rianne84 het volgende:
Waar ken ik de zus van die long-jongen van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:35 schreef Butterfly91 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karakters groeien hequote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef TNA het volgende:
Prima aflevering. Ik hoop overigens wel dat Sloan weer eens de oude wordt, dit gezeik geloof ik nu wel
Ik ben ook voor karakterontwikkeling, maar van een grappige macho naar een zeurende huilbaby heeft niet mijn voorkeurquote:Op zondag 7 maart 2010 23:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Karakters groeien heIk vind dat bij Grey's juist een van de sterkere punten..de karakters blijven niet op een hoogte hangen maar worden steeds uitgebreid..als ze steeds maar hetzelfde blijven heb je t ook een keer gehad.
ik kan me hier volledig bij aansluitenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben ook voor karakterontwikkeling, maar van een grappige macho naar een zeurende huilbaby heeft niet mijn voorkeur
Ik ook! Vond de scène waarin 't wiegje weer uit elkaar ging erg mooi, maar ben er nu klaar mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kan me hier volledig bij aansluiten
Ja daar schiet je geen ene kut mee opquote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze week wel maar volgende week weer geen aflevering. Hoe moet een mens ooit lekker in de flow komen op deze manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef AlwaysHappy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |