Wellicht kunnen TMM en ik ons aanmelden in Reusel als misdienaartjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
En je kunt nu geen enkele zondag missen natuurlijk, dan springen ze meteen op je nek.
precies, ik ben behoorlijk overrompeld door de reactie's, ik merk nu de kracht van de impact, maar ook de actiedrang van heel veel mensenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
En je kunt nu geen enkele zondag missen natuurlijk, dan springen ze meteen op je nek.
VOlgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoelde...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht kunnen TMM en ik ons aanmelden in Reusel als misdienaartjes
tuurlijk wel, je mag mijn reaktie dan ook vooral ironisch zienquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
VOlgens mij snap je niet helemaal wat ik bedoelde...
fok heeft mijn artikel geweigerd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat FOK! het nog niet opgepikt heeft.
Waarom?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fok heeft mijn artikel geweigerd.
Yep... maar goed, niks meer aan te doen, je kunt alleen maar met de stroom meezwemmen nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
fok heeft mijn artikel geweigerd.
Ja wonderer je hebt gelijk, als ik er vannacht niet wakker van zou hebben gelegen en niet impulsief had gereageerd was mijn actie wellicht wat beter afgewogen.
Actie voeren tot je er bij neer valt kan erg lang duren.
geen idee, ik had eerst in de GC geplaatst, daar is het gesloten, toen heb ik het naar de admins gestuurd, vervolgens hebben ze het niet geplaatstquote:
Hmmz.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk wel dat mijn volhardendheid opde proef gesteld zal worden
http://www.omroepbrabant.nl/?news/132165772/Actie+tegen+weigeren+hostie.aspx&action=media
Ik ga vanavond Elfquest lezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:38 schreef Ang3l het volgende:
Stomme kutschaatsen!!!
Geef me WIE IS DE MOL? !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou DAT vind ik dan weer discriminatiequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen idee, ik had eerst in de GC geplaatst, daar is het gesloten, toen heb ik het naar de admins gestuurd, vervolgens hebben ze het niet geplaatst
Censuur bedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou DAT vind ik dan weer discriminatie
Maar censuur is de actie, discriminatie is dan wellicht de reden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Censuur bedoel je?
(ik zie dat discriminerende niet zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |