dan komt de foto niet goed tot zijn rechtquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het echt een afschuwelijk gebouw. Doet me denken aan een koeltoren en dan nog lelijker.
Je bent met deze uitspraak net zo extremist als de mensen die je veroordeelt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat, en die bende kinderverkrachters ontbinden en verbieden!
Alles wat doodgaat rondom mij woont in dorpen en daar hebben ze oude kerken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je toch echt wel in van die oude kerken en kathedralen zijn. De nieuwe kerken zijn altijd een stuk minder indrukwekkend (ronduit lelijk).
Sterker nog, die uitspraak van je zou rechtstreeks en letterlijk van een relifundi kunnen komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent met deze uitspraak net zo extremist als de mensen die je veroordeelt.
als het COC nu eens ging voorstellen om bij de lessen homosexualiteit voor alle middelbare scholieren het kijken naar La mala education verplicht te stellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:53 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Misschien dat ze het geld dat er voor dat gebouw hebben gebruikt konden gebruiken om de armoede te bestrijden ipv dit soort megalomane akties van die pedo's in jurken.
Dat schijnt iets anders te zijn dan een CU in de regering.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
De scheiding tussen kerk en staat mag wel eens echt doorgevoerd worden.
De oude kerken van eindhoven welquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles wat doodgaat rondom mij woont in dorpen en daar hebben ze oude kerken.
Plus die van Eindhoven zijn ook mooi
Er is een verschil tussen uitspraken doen en handelen. Ik geef mijn mening, zij voeren een beleid uit. Een beleid dat dergelijke uitspraken ontlokt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent met deze uitspraak net zo extremist als de mensen die je veroordeelt.
Hij doet me denken aan de 013quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef PhalanX het volgende:
als het nou een moei effen zwar was dan was het een stuk mooier geweest, nu lijkt het op een stapel zwarte ikea dozen die ongelukkig gestapeld zijn.
Inderdaadquote:
In de jaren 70 zullen de acties van homo's ook wel irritatie hebben opgewekt, maar onder de streep heeft dat wel geleid tot het feit dat we 1 van de tolerantste landen ter wereld zijn (of in ieder geval waren tot een paar jaar terug) wat betreft homoseksualiteit, en andere minderheden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef Steve het volgende:
Leuk dat er actie gevoerd wordt, maar zo'n actie als die van TMM, gaat dat niet averechts werken? Kan me voorstellen dat zoiets alleen maar irritatie opwekt.
maar die acie van mijnheer Pastoor van Reusel wekt ook mijn irritatie opquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef Steve het volgende:
Leuk dat er actie gevoerd wordt, maar zo'n actie als die van TMM, gaat dat niet averechts werken? Kan me voorstellen dat zoiets alleen maar irritatie opwekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |