Als je het moet vragen, ben je het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe lang moet je op Fok! zitten voordat je oldbie bent
Dan verklaar ik mij nu Oldbie. Vanaf 2003 op Fok!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je het moet vragen, ben je het niet.
#failquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mij nu Oldbie. Vanaf 2003 op Fok!
10 minuten maar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
Hey T, wel blijven liggen 10 min he ! vanmiddag !
Je ken ht voorstellen T.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
10 minuten maar?
A. gaat dit keer mee. Ik wilde er eigenlijk gewoon een wip maken!
We hebben een kwartier! Moet lukken toch!
Ik denk dat hij er niet zo veel zin in heeft als hij die eendenbek heeft gezien.quote:
Whehehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, goedemorgen, ik kom (whehehe) precies op tijd het topic binnen, zie ik.
Nou! Dat was lekker!!!!!quote:
Nou lijkt me lekker!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zal ik je nog even afKärcheren?
De eerste regel is goed idd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, J. Ik weet het. Maar het zag er zo op het eerste oog enigszins garppig uit.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Jarno het volgende:
Ja ik was even aan het werk.. Dom van me!
Lukt het al een beetje ? of moet ik het ff voordoenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef Jarno het volgende:
Ik ga het vanaf nu proberen te voorkomen idd!
As het nou niet lukt enzo dan moet je het ff potse ! Dan zal ik ff voor doen hoe het moet enzoquote:
Twitter jij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Jarno het volgende:
Ik laat het je gelijk weten via de twittert dan!
Ja mijn blouse hangt zo ver openquote:
Nee niet tot mijn navel want mijn hemdje zit straks om mijn tieten heen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geile bende, T.
Kun je zover als je navel kijken?
Of nog verder.
Als jij tegenover mij zou zitten zou ik ook de hele tijd naar jou ballen kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef Tally het volgende:
Ik zit lekker de hele tijd naar mijn ballen te kijken
Ja das ook niet zo gek! Alsof je die over het hoofd ziet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij tegenover mij zou zitten zou ik ook de hele tijd naar jou ballen kijken.
Ja kut is dat hequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat onzinnige gecentraliseer.
Zit al tijden tussen de actives van ONZ te kijken.
Ik zag ze niet over het hoofd, T. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
Ja das ook niet zo gek! Alsof je die over het hoofd ziet!
Ik propte ze bij jou ook bijna in je gezicht geloof ik met langs lopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zag ze niet over het hoofd, T. Dat moge duidelijk zijn.
Ben jij zo een vertically challenged persoon?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik propte ze bij jou ook bijna in je gezicht geloof ik met langs lopen
Toen jij zat uiteraard. Want anders kom ik niet bij je gezicht
Hi.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Ben ik een wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij zo een vertically challenged persoon?
quote:
Nou uhm sommige buitenlanders ook hoorquote:
Je doet het nu voorkomen alsof ik een kleine man ben bij wie vrouwen nogal makkelijk hun tieten in het gezicht duwen. Ik ben toch wel iets langer dan dat. Helaas op zich.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij zo een vertically challenged persoon?
Nee, ik doelde op Talie. Dat zij pas heur tett'n in jouw gezicht kan duwen als jij zit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Je doet het nu voorkomen alsof ik een kleine man ben bij wie vrouwen nogal makkelijk hun tieten in het gezicht duwen. Ik ben toch wel iets langer dan dat. Helaas op zich.
Dat geldt voor de meeste vrouwen. Ik ben misschien niet zo groot als jij, maar als een vrouw in staande positie haar jesters in m'n smoel wil duwen, moet ze toch echt minimaal 2 meter lang zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik doelde op Talie. Dat zij pas heur tett'n in jouw gezicht kan duwen als jij zit.
Jij hebt een mooie lengtequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste vrouwen. Ik ben misschien niet zo groot als jij, maar als een vrouw in staande positie haar jesters in m'n smoel wil duwen, moet ze toch echt minimaal 2 meter lang zijn.
Ach ik heb gisteravond even een beetje voorgeslapen (10 tot kwart voor 1)quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:46 schreef Jarno het volgende:
Ik hoor er goeie verhalen over. Heb de eerste mannen (5km) en vrouwenrit (3km) nog wel gezien maar de rest komt echt te laat hoor... Zijn aardige werklozentijden allemaal...
Ah mooi. Alhoewel ik wel van plan was een keer vroeg te gaan slapen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:50 schreef Joene het volgende:
Vanavond begint het tenminste op knappe tijd 22:00 uur.
Dat kan over een week ook weer J.quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah mooi. Alhoewel ik wel van plan was een keer vroeg te gaan slapen..
Mijn kalender zegt Zondag J.quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:54 schreef Jarno het volgende:
Waarom ben ik nog helemaal alleen hier? Het is toch wel donderdag he?.
Staat zijn kalender zeker ook foutquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:00 schreef Jarno het volgende:
Nietus er loopt net een collega binnen!
Wat een wijf!quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:01 schreef Tally het volgende:
Ik zit nog thuis te wachten op mijn vrouw die niet op schiet met aankleden
Hij zou me wegbrengen
Succes. Ik heb volgende week een gesprek met als onderwerp 'functie inventarisatie' samen met een collega van mij en m'n chef. Ook geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:05 schreef Joene het volgende:
Ik zit op mn werk te wachten tot het 15 uur is , dan functionerings/jaar gesprek. Heb er zin an.
Hierna besluiten of ik definitief de deur achter me dicht ga trekken of de groente toko een kans geef.
Ik ben ff gaan vragen of ik hem moest helpen aankledenquote:
Had -ie geen passende string bij z'n bh ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben ff gaan vragen of ik hem moest helpen aankleden
Maar we zitten nu in de auto!
Nouja, meer Euro's in deze functie kan ik wel vergeten hier, het blijft de zorg he - behalve dan de gebruikelijke trede elk jaar. Maar ik heb hoop dat er ontwikkelingen mogelijk zijn naar een functie als technisch projectleider ofzo en dat daar dan weer een iets hogere schaal bij hoort. En ik geloof dat bij een volgende schaal een auto tot de mogelijkheden behoort dus wie weet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:10 schreef Joene het volgende:
Mwah weet je ik heb opzich alleen maar positieve dingen gedaan afgelopen jaar enzo dus ansich ben ik niet zo bang voor het gesprek , ik wil alleen wat meer vooruitgang en support van het management en uiteraard meer EURO's.
Dus we zullen zien wat de dag me brengt.
Nouja wij hebben opzich een vrij goed lopen commercieel bedrijf dus er zou wel wat te halen moeten zijn alleen ze zijn nogal strikt met cao , en volgens de CAO verdien ik nu de MAX. En als mijn werkgever daar aan toe wil geven prima ,maar ik wil niet met mijn 29 jaar al de top hebben en neem ik dan dus het besluit buiten de deur te gaan kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, meer Euro's in deze functie kan ik wel vergeten hier, het blijft de zorg he - behalve dan de gebruikelijke trede elk jaar. Maar ik heb hoop dat er ontwikkelingen mogelijk zijn naar een functie als technisch projectleider ofzo en dat daar dan weer een iets hogere schaal bij hoort. En ik geloof dat bij een volgende schaal een auto tot de mogelijkheden behoort dus wie weet.
Nee het vloektequote:Op donderdag 18 februari 2010 08:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Had -ie geen passende string bij z'n bh ofzo?.
Ik ga eerst maar eens proberen m'n overuren uitbetaald te krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nouja wij hebben opzich een vrij goed lopen commercieel bedrijf dus er zou wel wat te halen moeten zijn alleen ze zijn nogal strikt met cao , en volgens de CAO verdien ik nu de MAX. En als mijn werkgever daar aan toe wil geven prima ,maar ik wil niet met mijn 29 jaar al de top hebben en neem ik dan dus het besluit buiten de deur te gaan kijken.
Ik vind alleen zitten ook prrrrrrrima. Na de verbouwing hier krijgen we wat kleinere kantoren, we zitten nu met een man of 8 op een grote zaal en 3e lijns/seniors krijgen een semi-eigen kantoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:48 schreef Tally het volgende:
Ik zit alleen op de afdeling op het moment. En mijn muziek staat echt keihard
Ik hou dr van! En de schoonmaker vind het ook niet zo erg volgens mij
Nou toevallig hadden we het daar gister over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind alleen zitten ook prrrrrrrima. Na de verbouwing hier krijgen we wat kleinere kantoren, we zitten nu met een man of 8 op een grote zaal en 3e lijns/seniors krijgen een semi-eigen kantoor..
.
Ik ben dat gekakel echt helemaal zat. Allemaal aardige collega's maar het is echt een kippenhok geworden nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou toevallig hadden we het daar gister over.
Als je ons "hok" ziet is dat echt grootEn daar zitten we met 2 man.
Hier een verdieping onder. Zitten ze met 6 man op de helft van de ruimte
Maar mij hoor je niet klagen natuurlijk! Al wil ik best bij mijn collega op schoot hoor
Ach Mies praat wel eens in zichzelf. Maar das goed! Zo hoor ik zijn afspraken die ik dan kan onthouden omdat hij ze anders vergeet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben dat gekakel echt helemaal zat. Allemaal aardige collega's maar het is echt een kippenhok geworden nu..
Heb ik ook. Dankzij de baas! Ik was eigenlijk inde andere hoek gepland tijdens de verhuizing.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:57 schreef Jarno het volgende:
Het enige wat ik niet tof vind is dat ik straks weer een net zo tof plekje als deze moet zien te vinden... Heb nu een erg rustig hoekje veroverd (qua blik op je PC zeg maar) en dat wil ik eigenlijk wel zo houden.
Daar heb ik luxaflex voor laten ophangenquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:57 schreef Jarno het volgende:
Het enige wat ik niet tof vind is dat ik straks weer een net zo tof plekje als deze moet zien te vinden... Heb nu een erg rustig hoekje veroverd (qua blik op je PC zeg maar) en dat wil ik eigenlijk wel zo houden.
Mja die mogen we hier nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb ik luxaflex voor laten ophangen
Valt dat niet onder secundaire arbeidsvoorwaarden dan tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:03 schreef Tally het volgende:
Dus op het bureau neuken kan alleen als echt iedereen weg is
Nee maar ik zou het magazijn kunnen gebruiken!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Valt dat niet onder secundaire arbeidsvoorwaarden dan tegenwoordig?.
Prima workaround lijkt me.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar ik zou het magazijn kunnen gebruiken!
Ja maakt mij ook totaaaaaaaaaaaaal niet uit!quote:
Kom maar halen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:29 schreef Tally het volgende:
Ik ben op zoek naar een dvdtje die ik kan downloaden voor Vista premium dutch. Ik heb een legale key enzo.
ALLEEN KAN IK NATUURLIJK NERGENS DE JUISTE TROEP VINDEN!
Whehehhe. O J. hoe kan ik U ooit bedanken.quote:
Hmm had ik al vertelt dat mn MBP is gestolen hier op het werk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:28 schreef Jarno het volgende:
Getver ik ga echt een migratie naar Mac voorstellen. Wat blijft dat Windows toch een kloterig pruts OS zeg.
*laptop uit raam tieft*
Nee. Mooi kut men. Verzekering?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm had ik al vertelt dat mn MBP is gestolen hier op het werk?
Hmmm tot laptops van 1000 euro. Dus mn MBP is niet verzekerdquote:
Je prive MBP?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm had ik al vertelt dat mn MBP is gestolen hier op het werk?
De prive MBP die ik via het werk had gekregen jaquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Maar gezien het ding op het werk is gestolen , kan ik gewoon een nieuwe uitzoeken en ik heb laats iets vernomen over een nieuw model MBP?
Ja, met i5 en i7-shizzle. Apple wordt ook eindelijk wakker en stopt eens een keer moderne hardware in laptops tijdens een update.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Maar gezien het ding op het werk is gestolen , kan ik gewoon een nieuwe uitzoeken en ik heb laats iets vernomen over een nieuw model MBP?
Mja. Feitelijk gezien gaan die geruchten nu al ruim 2 maanden maar een update moet er nu toch echt rap aankomen. Alleen wanneer, dat weet niemand. Maar persoonlijk zou het me verbazen als we voor maart geen nieuwe modellen zien...quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Windows is gewoon zo verschrikkelijk inefficient dat je er een bak cpu cycles tegenaan moet gooien. Mijn C2D MBP rent rondjes om elke i5 laptop. Dus wanneer Apple naar i5/i7 gaat zal de performance voorsprong van OSX alleen maar vérder uitgebouwd worden!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, met i5 en i7-shizzle. Apple wordt ook eindelijk wakker en stopt eens een keer moderne hardware in laptops tijdens een update.
ik wacht nog even met bestellen denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Feitelijk gezien gaan die geruchten nu al ruim 2 maanden maar een update moet er nu toch echt rap aankomen. Alleen wanneer, dat weet niemand. Maar persoonlijk zou het me verbazen als we voor maart geen nieuwe modellen zien...
Heppie daar benchmarks van?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:41 schreef Jarno het volgende:
Windows is gewoon zo verschrikkelijk inefficient dat je er een bak cpu cycles tegenaan moet gooien. Mijn C2D MBP rent rondjes om elke i5 laptop.
De halve wereld zit op een nieuwe MBP te azen lijkt het dus ik zou me wel vast voorbereiden op levertijden a la 27 inch iMac...quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wacht nog even met bestellen denk ik.
Als je dat soort dingen doet moet je idd genoegen nemen met een inferieur systeem als Windows. Helaas.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heppie daar benchmarks van?
In moderne games (DX10) bijvoorbeeld?
Of Autocad?
Oh, wacht....
Wat kan mij die 6 weken schelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
De halve wereld zit op een nieuwe MBP te azen lijkt het dus ik zou me wel vast voorbereiden op levertijden a la 27 inch iMac...
2e hands ? er zit ruis op de lijn JK. De Baas Betaald.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je zou ook kunnen wachten op die nieuwe serie en dan een tweedehandse uit de huidige serie kopen, J. Waarschijnlijk wordt na introductie van de nieuwen de markt daarmee overspoeld.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:44 schreef Jarno het volgende:
Als je dat soort dingen doet moet je idd genoegen nemen met een inferieur systeem als Windows. Helaas.
Zal ik je anders ff lekker in je anale kanaal neucken ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:45 schreef Tally het volgende:
HOMO'S!!!!!!!
Kan mij die dingen rotten
Pard n, d ar ha k ni t bij s ilgesta n.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
2e hands ? er zit ruis op de lijn JK. De Baas Betaald.
Daar hebben ook mensen logitech shit voor Squeezebox enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, gister was ik zo bij iemand aan het eten en wijndrinken.
Die kon via zijn IJfoon zijn Macbook bedienen die weer aan de stereo gekoppeld was.
Dat was dan weer erg stoer.
Ja lekker joh!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal ik je anders ff lekker in je anale kanaal neucken ?
Ja zo iemand ken ik ook. Althans. Die wil dat. Hij heeft alles behalve de IJFoon.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, gister was ik zo bij iemand aan het eten en wijndrinken.
Die kon via zijn IJfoon zijn Macbook bedienen die weer aan de stereo gekoppeld was.
Dat was dan weer erg stoer.
Zo denkt hij (en ik) er ook over!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:01 schreef Joene het volgende:
De ijfoon heb ik ook nog niet en zolang ik hem niet bij vodafone kan meebestellen komt die er niet ook
Vind ik ook geen leuke bedragenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:03 schreef Joene het volgende:
ik verdom het om 500 euro neer te leggen voor een telefoon in belgie.
Whehe, ook vaag: Klik. Bij algebeld kan het dus wel, maar dan krijg je bij je Vodafone abo een T-Mobile gelockte iPhone.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Joene het volgende:
Maar de kans dat Vodafone een iphone gaat leveren is heel klein, en ook de bekende telefoonsites als gsmtrack + typhone enzo doen hem niet in de aanbieding incombinatie met Vodafone.
Check die prijzen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, ook vaag: Klik. Bij algebeld kan het dus wel, maar dan krijg je bij je Vodafone abo een T-Mobile gelockte iPhone.
Dat ligt een beetje aan de plaatselijke omstandigheden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:38 schreef Joene het volgende:
He Jk , jij weet dat ms wel.
Als wij onze bijkeuken willen verhogen / recht willen trekken (die loopt nu schuin af) en ik zou hem graag recht trekken , dus muurtjes verhogen en plat dak.
Mot je daar een bouwvergunning voor hebben ?
Ik doet wel ff een offerte rondje ,en als ik van meerdere hoor dat er geen vergunning nodig isquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou ik wel meerdere aannemers bellen, J. En ook niet allemaal uit Den O, maar misschien ook één uit Den H laten komen oid.
Of je moet toevallig een betrouwbare aannemer kennen.
(whahahaahahaha, as if...)
quote:
Duidelijk aangeven dat ik zwaar teleurgesteld ben en opzoek ga naar ander werk.quote:
mijn collega is wel eerlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huilen helpt misschien ook nog wel J.
En bedenk: Het kan ook zo zijn dat ze die collega al die dingen ontzeggen, zodat ze jou meer kunnen geven.
Heb je dat al gezegd of ga je dat nog zeggen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Duidelijk aangeven dat ik zwaar teleurgesteld ben en opzoek ga naar ander werk.
Dat ga ik zometeen na het gesprek zeggen nadat ik gehoord heb dat ik geen euro erbij krijg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je dat al gezegd of ga je dat nog zeggen?
Lekker!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef Jarno het volgende:
Plakkerige bilnaad?
Er is niks hier , de enige positie is ict manager en daar zit iemand die vergroeit is met het bedrijf en niet weg wil / kan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:01 schreef Jarno het volgende:
Maar wat ik me afvroeg, zijn er ook geen andere ICT functies om naar toe te groeien? Hier was het een paar jaar geleden ook beperkt maar we zijn toen om tafel gaan zitten met onze leidinggevende, hebben onze werkzaamheden en verantwoordelijkheden op papier gezet, hebben dit laten wegen door P&O en daar kwam een (gelukkig zwaardere en) nieuwe functie uitrollen. Met bijbehorende (iets) hogere schaal.
Dat weet ik nog niet , in elk geval meer ict gericht. Misschien wel de internet kant weer op , ik ga daar is even goed over nadenken de komende tijd. Of Onsite Consultant dat kind of shit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:24 schreef Jarno het volgende:
Maar ook echt weer de detachering in enzo? Persoonlijk moet ik daar niet aan denken maar goed!
Ach ik werk 38 uur , op 25km afstand.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:27 schreef Jarno het volgende:
Ik ben te blij met m'n 36 urige werkweek en 15km werkafstand denk ik.
Ik ga vandaag rondjes rennen in het magazijn denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef Jarno het volgende:
'k Ga vandaag maar eens gebruiken om m'n laptop uti te mesten, oude zooi te uninstallen en nieuwe VM's te bakken. Lekker relaxed dingen doen dus..
ik ga vandaag gebruiken om lekker niks te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef Jarno het volgende:
'k Ga vandaag maar eens gebruiken om m'n laptop uti te mesten, oude zooi te uninstallen en nieuwe VM's te bakken. Lekker relaxed dingen doen dus..
Op vacature sites kijken natuurlijk!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga vandaag gebruiken om lekker niks te doenbeetje internetten
De aanbiedingen stromen gewoon via twitterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Op vacature sites kijken natuurlijk!!!!
Nou! Toch nog ergens goed voor dat Twitter!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
De aanbiedingen stromen gewoon via twitter
Mooi Medium ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou! Toch nog ergens goed voor dat Twitter!
J. ik wil je meerdere niet worden !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:32 schreef Jarno het volgende:
Wij zoeken trouwens nog een senior J. For real!. Vacature is er pas uitgegaan.
Maar qua reistijd niet ideaal voor jou denk ik zo.
Dat wordt je dan ook niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
J. ik wil je meerdere niet worden !
Gelijke ?quote:
Dat hangt dan weer van MIJN gesprek a.s. woensdag af.quote:
ik hoop voor jou dat je een vruchtbaarder gesprek hebt dan ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat hangt dan weer van MIJN gesprek a.s. woensdag af..
Ach op dit moment ben ik al tevreden met uitzicht op. En dat zit er wel in denk ik gezien de ontwikkelingen hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat je een vruchtbaarder gesprek hebt dan ik
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of ben ik de enige die dan dat soort dingen denkt?
Dat ook natuurlijk.quote:
Als ik gewoon minder ambitie had zou ik het hier ook nog wel kunnen uithouden .quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach op dit moment ben ik al tevreden met uitzicht op. En dat zit er wel in denk ik gezien de ontwikkelingen hier.
Ambitie schambitie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik gewoon minder ambitie had zou ik het hier ook nog wel kunnen uithouden .
Succes!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, dan ga ik over tot de orde van de dag.
Windows 7 werkt hier nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef Jarno het volgende:
Zo, ongebruikte apps gedeinstalleerd, troep opgeruimd, registry gecleaned, gedrefragmenteerd en Windows 7 is weer een klein beetje rap(per). Jammer alleen dat het altijd maar van korte duur is en dat je een halve IT'er moet zijn om het snel te houden... Maar goed er valt weer mee te werken.
Nu even XP vm's bakken.
quote:
about:config in adresbalkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:56 schreef Jarno het volgende:
Hoe krijg je ALT-S ook alweer werkend in Firefox? #durftevragen
Twitter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:56 schreef Jarno het volgende:
Hoe krijg je ALT-S ook alweer werkend in Firefox? #durftevragen
Ehhh, en dan?quote:
Ff aangevuldquote:
Spanks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ff aangevuld
OP de Mac werkt het echter niet.
*kont draait* Doe maar!quote:
Steve is kennelijk geen FOK!-ker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:00 schreef Tally het volgende:
Ik zou ook graag een sneltoets hebben in FireFox op de Mac om te posten. Maar ik weet niet wat die is.
Als ik ALT+S doe dan krijg ik een ß
*PETS!*quote:
En daarom is Windows beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:00 schreef Tally het volgende:
Ik zou ook graag een sneltoets hebben in FireFox op de Mac om te posten. Maar ik weet niet wat die is.
Als ik ALT+S doe dan krijg ik een ß
It's been done. Geloof ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is dat niet een leuke kloon voor jou?
Nee helaas. Ik zoek wel even verderquote:
Thanks!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En daarom is Windows beter..
Probeer eens, T.quote:Mac users need to use ctrl instead of alt in both instances.
Heb ik gedaan liefje. Dan krijg ik [s ][ /s]quote:
Ja hoi!quote:
Feedback. Natuurlijk.quote:
Ga jij dan ook rellen ?quote:
Doe maar een voorzet.quote:
ik ben al begonnen met zou het misschien mogelijk zijn ?quote:
Nou, lekker inferieur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier achter een inferieur systeem Tally, iets met ramen ofzo, dus ik kan er ff niks mee. Helaas!
Je mot niet luisteren naar je manager want die zegt ook dat je genoeg verdientquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
Problemen zijn uitdagingen T. Althans volgens mijn manager.
Screw youquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, lekker inferieur.
Alt-s werkt prima hier!
[alt-s]
ik verdien wel genoeg, ik krijg te weinig Tquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Je mot niet luisteren naar je manager want die zegt ook dat je genoeg verdient
Dus hij liegt.
Ook dat hoor je van je manager J.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik verdien wel genoeg, ik krijg te weinig T
Ja, die nemen daar films op zodat ze makkelijk te downloaden zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog mensen die echt naar een bioscoop toe gaan dan?.
Ah, kudos to them!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, die nemen daar films op zodat ze makkelijk te downloaden zijn.
Wat is dat ? een bios scoop ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog mensen die echt naar een bioscoop toe gaan dan?.
Een clubhuis voor allochtonen en mensen wiens mobieltje niet uit kan!quote:
Oh zo een Popcorn fabriek !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een clubhuis voor allochtonen en mensen wiens mobieltje niet uit kan!
Aaaah ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kooknie, T.
En stiekem vind ik Cinerama in R'dam een veel fijnere bioscoop, maar dat even terzijde.
Cinerama is zo een oude bioscoop, beetje aftands, wel fijne stoelen en veel ruimte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Tally het volgende:
Aaaah ok.
Ik ben nog nooit naar de bios geweest in R'dam
Windows zeker?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, mijn werkFF crasht op de bestelpagina.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe raad je het zo, J?
[alt-s]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |