abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78090870
Eerst was je leuk, toen werd je een onuitstaanbare, aandachtgeile trut, maar nog goed genoeg om af en toe een beurt te geven, ondanks je te grote voeten met te lange tenen met kalknagels die aan je, ten opzichte van je korte lichaam met te kleine tieten, te lange benen zitten en dat in kleren die er niet uit zien en onder de kattenharen zitten.
Je paardegebit en scheve neus maken het ook niet beter en dus ben ik al drie jaar terug bij mn ex, die dus al drie jaar geen ex meer is.

Het leukste was om voor ik naar jou ging eerst haar een beurt te geven zodat je haar lekker kon proeven.... Nooit iets van gemerkt???? Je wist toch al dat ze het een lekker idee vond dat ik je af en toe een beurt gaf, dat haar dat opwond, dat heb ik je zelf verteld.

En zoals te verwachten was, werd ik je, ondanks je strakke k*tje echt goed zat en heb er op aangestuurd dat je me zou lozen... Dus vandaar werd het van dinsdag, vrijdag en zondag eerst dinsdag en vrijdag en toen alleen nog vrijdag en daarom mocht je ook niet meer bij me thuis komen... Er woonde inderdaad allang een ander bij me. Daarom kwamen de ruzies, net zo lang tot je er zelf de stekker uit trok.. En de boosheid was gespeeld, ik was allang blij dat ik van je af was dus m'n plannetje werkte prima.
En nu is het me weer gelukt, dat je, om mij dwars te zitten (denk je), iets probeert te beginnen met de grootste loser die
er bestaat... Ik hoop dat ie je al een keer goed te pakken heeft gehad.

In het kort komt het er op neer, dat je dom en naïef bent om te denken dat je mij ooit hebt kunnen krijgen nadat je m'n leven zo in de war had geschopt. O ja, als je denkt dat je m'n vriendin er mee had dan heb je het mis, ook zij vond het geweldig dat ik je een beurt gaf nadat ik haar een beurt had gegeven.. Alleen elke zondag in de kou staan, of op de andere kamer wachten tot we klaar waren werd een beetje vervelend dus vandaar dat ik je gezegd heb dat je maar beter niet meer kon komen.

Ik heb je gebruikt, heb je precies laten doen wat ik wilde en zelf nu nog denk je dat je me te pakken kan nemen door iets met een sukkel te beginnen of het zo te laten lijken. Het doet me niets en ik hoop dat als je dit leest je precies weet dat het over jou gaat en je je er lekker ellendig door voelt en weer een goede migraine aanval krijgt.

Ow ja, nu je dus indirect gedumpt bent zijn wij op zoek een vrouw om een trio mee te hebben... Iets voor jou?
pi_78090924
  Forum Admin woensdag 17 februari 2010 @ 10:30:30 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_78090930
Right.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 februari 2010 @ 10:30:53 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_78090941
Soms denk ik, was ik maar Loveless
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_78090956
Bah, TS neukt vrouwen met te grote voeten, te lange tenen met kalknagels, korte lichamen met kleine tieten, te langen benen en kleren die er niet uit zien en onder de kattenharen zitten. Plus, een paardegebit en een scheve neus hebben
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78090969
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:30 schreef Paul het volgende:
Soms denk ik, was ik maar Loveless
Ik weet het knul, ik weet het...
  Forum Admin woensdag 17 februari 2010 @ 10:31:52 #7
Heeft een huisje.
pi_78090971
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:28 schreef caldera03 het volgende:
[..]
Ik heb je gebruikt, heb je precies laten doen wat ik wilde en zelf nu nog denk je dat je me te pakken kan nemen door iets met een sukkel te beginnen of het zo te laten lijken. Het doet me niets en ik hoop dat als je dit leest je precies weet dat het over jou gaat en je je er lekker ellendig door voelt en weer een goede migraine aanval krijgt.
Het doet je blijkbaar toch een hoop. Getuige dit sneue huiltopic wat je net hebt gemaakt. Faalhaas.
pi_78090979
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bah, TS neukt vrouwen met te grote voeten, te lange tenen met kalknagels, korte lichamen met kleine tieten, te langen benen en kleren die er niet uit zien en onder de kattenharen zitten. Plus, een paardegebit en een scheve neus hebben
Maar... wél een strak k*tje
  PR/Manusje van alles woensdag 17 februari 2010 @ 10:32:20 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78090986
Volgens mij ben jij stevig aan de kant gezet trieste idioot. En nu probeer je het om te draaien.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Forum Admin woensdag 17 februari 2010 @ 10:32:32 #10
Heeft een huisje.
pi_78090998
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

katje.
pi_78091016
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Met kattenharen erop!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:33:31 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78091026
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78091034
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Volgens mij ben jij stevig aan de kant gezet trieste idioot. En nu probeer je het om te draaien.
Dat sowieso natuurlijk, wss is hij gewoon gedumpt voor die 'loser' die haar nu ligt te douwen, en probeert TS zo zichzelf wijs te maken dat hij de baas in dit geheel is
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:35:27 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78091090
En wie is nu eigenlijk de grootste loser?

In koor: TS
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin woensdag 17 februari 2010 @ 10:36:56 #15
Heeft een huisje.
pi_78091124
Heeft die ex van je een ventieltje trouwens?
pi_78091139
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
En wie is nu eigenlijk de grootste loser?

In koor: TS
Hij is nu al op zoek naar iemand voor een triootje, dus zo blij zal hij wel niet zijn met zijn huidige 'vriendin'
pi_78091152
Wat vallen sommige mensen toch heerlijk door de mand soms
pi_78091183
Wat is een strakke k*tje?
pi_78091197
Backfiretopics.
Mooi spul.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78091238
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Het doet je blijkbaar toch een hoop. Getuige dit sneue huiltopic wat je net hebt gemaakt. Faalhaas.
Dit dus
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  PR/Manusje van alles woensdag 17 februari 2010 @ 10:41:58 #21
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78091259
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat sowieso natuurlijk, wss is hij gewoon gedumpt voor die 'loser' die haar nu ligt te douwen, en probeert TS zo zichzelf wijs te maken dat hij de baas in dit geheel is
Terwijl hij zelf kalknagels heeft, en een klein worstje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:42:27 #22
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_78091273
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hear, hear!
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:42:36 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78091276
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:28 schreef caldera03 het volgende:
Eerst was je leuk, toen werd je een onuitstaanbare, aandachtgeile trut, maar nog goed genoeg om af en toe een beurt te geven, ondanks je te grote voeten met te lange tenen met kalknagels die aan je, ten opzichte van je korte lichaam met te kleine tieten, te lange benen zitten en dat in kleren die er niet uit zien en onder de kattenharen zitten.
Je paardegebit en scheve neus maken het ook niet beter en dus ben ik al drie jaar terug bij mn ex, die dus al drie jaar geen ex meer is.

Het leukste was om voor ik naar jou ging eerst haar een beurt te geven zodat je haar lekker kon proeven.... Nooit iets van gemerkt???? Je wist toch al dat ze het een lekker idee vond dat ik je af en toe een beurt gaf, dat haar dat opwond, dat heb ik je zelf verteld.

En zoals te verwachten was, werd ik je, ondanks je strakke k*tje echt goed zat en heb er op aangestuurd dat je me zou lozen... Dus vandaar werd het van dinsdag, vrijdag en zondag eerst dinsdag en vrijdag en toen alleen nog vrijdag en daarom mocht je ook niet meer bij me thuis komen... Er woonde inderdaad allang een ander bij me. Daarom kwamen de ruzies, net zo lang tot je er zelf de stekker uit trok.. En de boosheid was gespeeld, ik was allang blij dat ik van je af was dus m'n plannetje werkte prima.
En nu is het me weer gelukt, dat je, om mij dwars te zitten (denk je), iets probeert te beginnen met de grootste loser die
er bestaat... Ik hoop dat ie je al een keer goed te pakken heeft gehad.

In het kort komt het er op neer, dat je dom en naïef bent om te denken dat je mij ooit hebt kunnen krijgen nadat je m'n leven zo in de war had geschopt. O ja, als je denkt dat je m'n vriendin er mee had dan heb je het mis, ook zij vond het geweldig dat ik je een beurt gaf nadat ik haar een beurt had gegeven.. Alleen elke zondag in de kou staan, of op de andere kamer wachten tot we klaar waren werd een beetje vervelend dus vandaar dat ik je gezegd heb dat je maar beter niet meer kon komen.

Ow ja, nu je dus indirect gedumpt bent zijn wij op zoek een vrouw om een trio mee te hebben... Iets voor jou?
Dus je wil haar strakke kutje wel blijven neuken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_78091328
zoiets:

pi_78091393
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')