quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef FFSletop het volgende:
Houdt er hier iemand van Romeo & Julia?
Het stuk, de film, het liedje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef FFSletop het volgende:
Houdt er hier iemand van Romeo & Julia?
ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het stuk, de film, het liedje?
Het originele stukquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het stuk, de film, het liedje?
Ja hier ook wel goed hoor, ben net terug van school.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Weet ik niet, met mij wel goed hoor
oef en dan ook nog lessen dan is het moeilijk wakker blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja hier ook wel goed hoor, ben net terug van school.
Ben alleen erg moe omdat ik vannacht slecht geslapen heb.
De belangrijkste dingen van het Stuk, van passage 1.1 tot 3.1quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet je een boek verhandeling schrijven soms![]()
Lukt het een beetje om stommens links te laten liggen ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja hier ook wel goed hoor, ben net terug van school.
Ben alleen erg moe omdat ik vannacht slecht geslapen heb.
Ik studeer facility management.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef en dan ook nog lessen dan is het moeilijk wakker blijven
wat voor opleiding doe je?
Eerder je bed in?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog best goed gezien het aantal uur dat ik heb geslapen![]()
Hoe gaat het met de ribbetjes?
Ja, ze probeerd wel steeds om onder opdrachten uit te komen en excuusjes te verzinnen om niet bij de lessen aanwezig te zijn, maar tot nu toe kan ik haar nog redelijk goed negerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lukt het een beetje om stommens links te laten liggen ?
Ik lag helemaal niet laat in bed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerder je bed in?
Mwah, nog lang niet goed
dat is inderdaad geestdodend saaiquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik studeer facility management.
Alleen hadden we vanochtend geen normale les, we moesten een film kijken over de opwarming van de aarde en alle ellende die daarbij komt kijken.
De film was erg saai, dus moest ik echt moeite doen om wakker te blijven.
Wat heet laat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lag helemaal niet laat in bed.
Maar mijn stalkers waren lekker bezig
Ga eens gauw thuis zitten en je laten verzorgen dan!![]()
Ik lag er om 1 uur in, toen werd ik tot 2 uur wakker gehouden..quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
Wat heet laat?
Ik lag er vroeg in... 5.45 uur
![]()
wat let jequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:16 schreef sararaats het volgende:
@suikertaartje: ik krijg spontaan honger als ik jouw nickname zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |