abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78092428
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Zooww...... jullie zijn vast ambtenaar... *zucht*
Nee gelukkig niet.
Maar ik heb ervaring genoeg met ambtenaren om te weten hoe zij werken
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78092440
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef Afvoerput het volgende:
Dat klopt. Maar zonder executoriale titel mag dat gewoon niet. Dan pleegt diegene gewoon een strafbaar feit.
We snappen elkaar, maar dan zal TS dat wel duidelijk aan moeten geven
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zooww...... jullie zijn vast ambtenaar... *zucht*

Sterkte TS... Kan je anders niet naar een ander bureau met minder pennenlikkers? En dan goed langzaam praten en zeggen "Ik..... WIL.... NU..... AANGIFTE...... DOEN......... etc....

sjezus
En jij bent een beetje naïef?
pi_78092450
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:07 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

lezen! de politie wilt hier niks mee te maken hebben, dit is iets volgens hun tussen 2 burgers
Je moet het niet brengen als een huurgeschil. Je moet naar de politie gaan en zeggen dat er iemand ingebroken heeft en je spullen gejat heeft. Dat is wat er feitelijk aan de hand is. Dat hij eigenaar is van het pand, wil niet zeggen dat hij zomaar bij je binnen kan lopen en alles weg kan halen en de sloten kan verwisselen. Dat is niet de normale manier om een huurgeschil op te lossen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_78092556
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:22 schreef Piles het volgende:

[..]

We snappen elkaar, maar dan zal TS dat wel duidelijk aan moeten geven
[..]

En jij bent een beetje naïef?
Naief....ja.. ik geloof nog in eerlijkheid en rechten... Jij maakt van de politie een praatgroepje voor imbicielen.. tjah.. Geloof niet dat TS veel heeft aan deze discussie verder overigens.
pi_78092644
Tvp
pi_78092768
Dat is mij ook niet duidelijk of TS nu wel of geen aangifte heeft gedaan. Tevens tvp.
Haters gonna hate.
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:35:38 #147
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:36:35 #148
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78092813
Ik blijf het idioot vinden dat ze zeggen dat het een zaak is tussen 2 burgers. DUH.
Als het een zaak was tussen twee cavia's was TS wel naar de dierbescherming gegaan.

Als er nou een civiele zaak zou lopen was het wat anders. Dan hebben ze niks te vertellen. Maar hier is geen rechter aan te pas gekomen, huisbaas speelt eigen rechter, is een crimineel, en volgens mij staat er ergens in de taakomschrijving "politieagent" het volgende: "criminelen oppakken".
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
pi_78092875
nou net terug van het bureau weer...

Ja jij was hier gistere toch ook... We zeiden dat we niks voor je konden doen...
De huurbaas heeft actie ondernomen ZONDER kantonrechter, zonder deurwaarder geen enkel aangetekende brief verzonden! mij geen waarschuwing gegeven dat het pand ontruimd zou worden....

Kortom dit valt als ik het goed heb onder huisvrede breuk slash diefstal...

'Ja meneer maar mijn collega vertelde u gistere al dat wij hier niks mee kunnen, ik ga niet zomaar over mijn collega 'lopen'.
Heb je al contact opgenomen met je huurbaas?

Nee mevrouw want al mijn spullen liggen binnen, mijn administratie, huurcontract! mijn telefoon!

dit keer waren ze 3 man sterk:S
Je moet maar een zaak aanspanne & een advocaat in de arm nemen. :S even afwachten wat mn advocaat zometeen zegt, en anders gaat er vanavond een ruitje in
Of wel?
pi_78092908
ojah ik wou dus aangifte doen maar hier probeerde ze onderuit te komen, nee meneer wij doen er niks mee.
Dus ik wacht nu even af wat mn advocaat strakjes te vertellen heeft.
Of wel?
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:40:00 #151
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:42:16 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78092979
Ik dacht dat je spullen weg waren. Maar nu denk je dat ze nog binnen liggen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_78093001
Dus als een inbreker netjes een briefje achterlaat is het ook een civiele zaak tussen 2 burgers? Onzin. Huisbaas heeft onrechtmatig gehandeld en breekt dus de wet, dus politie moet erbij komen. Ander politiebureau opzoeken misschien?
pi_78093006
ER OP STAAN DAT JE AANGIFTE WILT DOEN WEGENS DIEFSTAL / HUISVREDEBREUK.

En bel SBS6 op ofzo.

Politie, de grootste minkukels van het land. Waarom is iedereen zo negatief over de politie? Ik zou het het niet weten hoor.
pi_78093106
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat je spullen weg waren. Maar nu denk je dat ze nog binnen liggen?
ik weet niet of het nog binnen ligt, maar wat ik wel weet is dat ik niet zelf naar die winkelier ga omdat ik zelf toch geen toegang meer krijg tot het huis.
en ik weer behoorlijk mn kookpunt bereik dat als het gesprek uit de hand loopt dat ik de boel daar helemaal kort en klein sla

daar ken ik mezelf tegoed voor en wie is er dan de lul? ik ja en dan zal je zien dat de politie er wel bij komt
Of wel?
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:46:21 #156
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78093120
Kijk effe wie er onder in het scherm reclame proberen te maken...

JCC's Gallery
All shall love me and despair...
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:47:32 #157
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_78093161
hahahah toevallig!

Ik krijg een D-reizen advertentie
Of wel?
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:48:08 #159
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_78093169
Bel Hart van Nederland en de Telegraaf! Als je geluk hebt brengen ze een mooi sensatieverhaal, dat zal je zaak veel goed doen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:49:20 #160
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78093205
Nee, niet eigen rechter gaan spelen. Gewoon wéér naar het bureau. Aangifte doen van huisvredebreuk. Als ze weigeren, dan vraag je rustig om de naam van de agent, zodat je die kunt gebruiken om een klacht in te dienen tegen die agent.

Verder sowieso via Juridisch Loket rechtsbijstand regelen, want de politie heeft wel gelijk dat de oplossing van het conflict uiteindelijk niet via het strafrecht loopt, maar via het civiele recht. Toch hebben ze niet het recht om je aangifte te weigeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')