Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zooww...... jullie zijn vast ambtenaar... *zucht*
We snappen elkaar, maar dan zal TS dat wel duidelijk aan moeten gevenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef Afvoerput het volgende:
Dat klopt. Maar zonder executoriale titel mag dat gewoon niet. Dan pleegt diegene gewoon een strafbaar feit.
En jij bent een beetje naïef?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zooww...... jullie zijn vast ambtenaar... *zucht*
Sterkte TS... Kan je anders niet naar een ander bureau met minder pennenlikkers? En dan goed langzaam praten en zeggen "Ik..... WIL.... NU..... AANGIFTE...... DOEN......... etc....
sjezus
Je moet het niet brengen als een huurgeschil. Je moet naar de politie gaan en zeggen dat er iemand ingebroken heeft en je spullen gejat heeft. Dat is wat er feitelijk aan de hand is. Dat hij eigenaar is van het pand, wil niet zeggen dat hij zomaar bij je binnen kan lopen en alles weg kan halen en de sloten kan verwisselen. Dat is niet de normale manier om een huurgeschil op te lossen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:07 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
lezen! de politie wilt hier niks mee te maken hebben, dit is iets volgens hun tussen 2 burgers
Naief....ja.. ik geloof nog in eerlijkheid en rechten...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:22 schreef Piles het volgende:
[..]
We snappen elkaar, maar dan zal TS dat wel duidelijk aan moeten geven
[..]
En jij bent een beetje naïef?
ik weet niet of het nog binnen ligt, maar wat ik wel weet is dat ik niet zelf naar die winkelier ga omdat ik zelf toch geen toegang meer krijg tot het huis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat je spullen weg waren. Maar nu denk je dat ze nog binnen liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |