Volgens mij wordt ze gewoon ondersteund omdat ze anders bezwijkt onder het gewicht van haar pruik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Witchfynder het volgende:
Die zouden wel een leuk duet kunnen doen.
Waarom wordt ze afgevoerd?
En het haar van Paul.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga heeft een jasje van Rob Halford geleend
Mooi kloten, dat was toch een van mijn favoriete festivals.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef Tokus het volgende:
godver
ook geen Wâldrock dit jaar.
[..]
www.waldrock.nl
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef Tokus het volgende:
godver
ook geen Wâldrock dit jaar.
[..]
www.waldrock.nl
Lastigquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's mooi kut! Dan moet ik iets anders leuks gaan verzinnen
Ik denk dat ik sowieso wel naar de Zwarte Cross wilquote:
Zwarte Cross is een optie. Waarschijnlijk Graspop. Verder is het afhankelijk of en waar ik werk na april.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso wel naar de Zwarte Cross wilEn hopelijk weer vrijwilliger op Lowlands
Verder weet ik het nog niet
Jij dan?
Wattan? Staat je baan op de tocht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zwarte Cross is een optie. Waarschijnlijk Graspop. Verder is het afhankelijk of en waar ik werk na april.
Ik ben uitzendkracht. Als de nachtdienst stopt waar ik werk ben ik overbodig en mag weer gaan. Ik ben wel opzoek naar ander werk maar dat is lastig in deze tijd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan? Staat je baan op de tocht?
Maar hoe kan jij dan 8 uur 's ochtends langsfietsen als je een nachtdienst hebt? Kom je dan terug?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben uitzendkracht. Als de nachtdienst stopt waar ik werk ben ik overbodig en mag weer gaan. Ik ben wel opzoek naar ander werk maar dat is lastig in deze tijd.
Nee ik werk alleen in dagdienst. Mijn collega's werken wel allemaal in 3 ploegendienst. Ik als uitzendkracht niet. Ik ben er alleen voor om in dagdienst bepaalde werkzaamheden te doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij dan 8 uur 's ochtends langsfietsen als je een nachtdienst hebt? Kom je dan terug?
De muziek op de Zwarte Cross spreekt me niet aan (behalve My Dying Bride) maar de sfeer lijkt me wel heerlijk lomp.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso wel naar de Zwarte Cross wilEn hopelijk weer vrijwilliger op Lowlands
Verder weet ik het nog niet
Jij dan?
Muziek is bijzaakquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De muziek op de Zwarte Cross spreekt me niet aan (behalve My Dying Bride) maar de sfeer lijkt me wel heerlijk lomp.
Ok. Je wil ook dagdienst houden? Anders is de campina in Maasdam/Puttershoek misschien een optie voor je (al weet ik niet helemaal wat je precieze werkzaamheden waren). Daar zoeken ze vaak mensen voor 's nachts.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik werk alleen in dagdienst. Mijn collega's werken wel allemaal in 3 ploegendienst. Ik als uitzendkracht niet. Ik ben er alleen voor om in dagdienst bepaalde werkzaamheden te doen.
Heel de nacht koeien melken zekerquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ok. Je wil ook dagdienst houden? Anders is de campina in Maasdam/Puttershoek misschien een optie voor je (al weet ik niet helemaal wat je precieze werkzaamheden waren). Daar zoeken ze vaak mensen voor 's nachts.
Ze hebben daar wel lieve schaapjes lopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel de nacht koeien melken zeker![]()
Goeie tip ik ga eens kijken
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel lieve schaapjes lopen.
De line-up is interresantquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef Tokus het volgende:
begin april eerst Paaspop, met o.a. Opeth, Arch Enemy, Suicidal Tendencies, Rasti Rostelli....
www.paaspop.nl
Eh, ik bekijk ze vanuit de bus?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doe jij met die schaapjes?
He gats.... Hopen dat het meevalt dan maarquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben uitzendkracht. Als de nachtdienst stopt waar ik werk ben ik overbodig en mag weer gaan. Ik ben wel opzoek naar ander werk maar dat is lastig in deze tijd.
Is gewoon tof die sfeer enzo!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De muziek op de Zwarte Cross spreekt me niet aan (behalve My Dying Bride) maar de sfeer lijkt me wel heerlijk lomp.
Waar is dat ergens in Brabant? Vind de site wat onoverzichtelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef Tokus het volgende:
begin april eerst Paaspop, met o.a. Opeth, Arch Enemy, Suicidal Tendencies, Rasti Rostelli....
www.paaspop.nl
He, we zijn niet allemaal zo dol op schaapjes als jij!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doe jij met die schaapjes?
[..]
De line-up is interresantmisschien is dat ook een idee
Oh dan is het goed. Ik dacht iets heel andersquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eh, ik bekijk ze vanuit de bus?
Als jij nu met je lada een collega van mij aanrijdt kan ik misschien nog langer blijvenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He gats.... Hopen dat het meevalt dan maar
Een echte schapenkopquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, we zijn niet allemaal zo dol op schaapjes als jij!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Ik dacht iets heel anders![]()
[..]
Als jij nu met je lada een collega van mij aanrijdt kan ik misschien nog langer blijven
Plus dat het zonden is van je mooie Lada. En dat ik dat mijn aardige collega's dat niet kan aandoen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, dan krijg ik een aantekening op m'n puntenrijbewijs. Dus helaas!
quote:
Hij is gewoon jaloersquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wacht maar tot je em ziet me bloemetjes
Dit was trouwens mn 5000e bericht.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel lieve schaapjes lopen.
Ja, vooral op de bloemetjesquote:
Newbiequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit was trouwens mn 5000e bericht.![]()
Die vooralquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vooral op de bloemetjes![]()
Heb je hem gekocht dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wacht maar tot je em ziet me bloemetjes
Who are you calling newbie?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Newbie![]()
Ik zit al over de 32000
quote:Aantal posts: 41.515 (gemiddeld 13 per dag)
Nee joh, ga zaterdag pas kijken hequote:
Koen aka Darkstrahquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Who are you calling newbie?
[..]
Oh, ok.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, ga zaterdag pas kijken he
Dislexiequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Darkestrah. Tevens ook een alleraardigst bandje!
Ik had hem al een week voordat het werd ingevoerd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb al een week geen puntenrijbewijs meer![]()
(is toch 5 jaar?)
Jezus, das ook meteen een leuke plekquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, ons optreden in het buitenland is nu zo goed als zeker, binnenkort maar eens een paspoort aanschaffen (en een cursus Russisch)
Idd, Sint Petersburg here we come!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jezus, das ook meteen een leuke plek
Vet! In wat voor tent?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, ons optreden in het buitenland is nu zo goed als zeker, binnenkort maar eens een paspoort aanschaffen (en een cursus Russisch)
Dat wist ik al laaaaang.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef lifeblind het volgende:
Vet man, dat je in Rusland optreedt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Idd, Sint Petersburg here we come!
En een visum.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:09 schreef lifeblind het volgende:
Voor!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:27 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zeg: Fok-meet in St. Petersburg.
Betaal jij de tickets?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:27 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zeg: Fok-meet in St. Petersburg.
Coolquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Welke zaal weet ik niet precies, 't is in ieder geval op een doom festival.
Dat zou dan de ultieme doom op moeten leveren toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef Tokus het volgende:
ik krijg regelmatig een zooi cds van het Doom-metal.ru label. Blijkbaar is het daar nogal deprimerend allemaal
Dat is wel een van de grotere labels in die hoek (ja en Solitude productions dan nog). Maar ik zou zelf ook zo depressief als een konijn zijn als ik in rusland zou wonen ^^quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:50 schreef Tokus het volgende:
ik krijg regelmatig een zooi cds van het Doom-metal.ru label. Blijkbaar is het daar nogal deprimerend allemaal
Nou, uit Wit-Rusland had je vroeger God's Tower. Dat is, naast Candlemass, voor mij de beste doom die ik ooit gehoord hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:16 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat zou dan de ultieme doom op moeten leveren toch?
Rusland heeft de laatste paar jaar sowieso wel goede doombands, ligt alleen waar je van houd natuurlijk. Ik hou zelf voornamelijk van Funeral Doom, en wat dat betreft zit je daar wel goedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, uit Wit-Rusland had je vroeger God's Tower. Dat is, naast Candlemass, voor mij de beste doom die ik ooit gehoord heb.
Waar ga je heen?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:34 schreef GimmeGore het volgende:
Duodildo Vibrator
Ik houd het toch liever bij de "klassieker" van spermswampquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
![]()
Geen idee hoeveel russische bands ik eigenlijk ken, een hoop in ieder geval
Net even gedownload en teringJantje, dit is best wel vet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Net als de Beat the bastards periode van The Exploited.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:21 schreef BOKA het volgende:
[..]
Net even gedownload en teringJantje, dit is best wel vet.
Memorial concert voor een Ierse metalband lid die plots was overleden, spelen een hele zooi bands van zowel Ierse als Noord-Ierse afkomst en kost 5 euro entreequote:
Net alsof je die bands kentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef BOKA het volgende:
En dan vooral ook niet vertellen om welke band het gaat.
Cold War vind ik erg goed hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:41 schreef BOKA het volgende:
Die ken ik inderdaad niet, en daar zal ik vast een goede reden voor hebben.
Vind ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Verkoper bij Dixons. Nu ben ik stiekem ook een beetje een ict'er vind ik.
Klinkt nog best aardig, maar het is niet iets wat ik vaker op ga zetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Cold War vind ik erg goed hoor
Myspace maar eens
Professionele zaak hoor, dat Dixons. Heb er nooit weten te slagen voor wat dan ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Verkoper bij Dixons. Nu ben ik stiekem ook een beetje een ict'er vind ik.
Wat, wilde je geen fantastische Packard Bell pc?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Professionele zaak hoor, dat Dixons. Heb er nooit weten te slagen voor wat dan ook
Nee, bouw mijn pc altijd zelf, dat scheelt al snel 100 euroquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat, wilde je geen fantastische Packard Bell pc?.
..
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, bouw mijn pc altijd zelf, dat scheelt al snel 100 euro
Mag ik mee?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Idd, Sint Petersburg here we come!
Ik vind het een goed albumquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Leatherneck het volgende:
Mensen hier die 't nieuwe album van Fear Factory kunnen diggen?
Dino en Glenn zijn coolquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ik vind het een goed albumNiet heel origineel meer, dat is Slayer ook niet, maar wel sterk!
Ik vind Dino's 'nieuwe' band, Divine Heresy een stuk leuker dan Fear Factory.quote:
Die moet ik nog checkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind Dino's 'nieuwe' band, Divine Heresy een stuk leuker dan Fear Factory.
Wel een Schültenbrau hoop ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef lifeblind het volgende:
Zo, de gitaarpartijen voor akelei staan er op! Nu lekker pauper in de trein terug naar Breda met een blik bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |