quote:

en hij weigert verantwoordelijkheid te nemen voor zijn verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
JPB vindt dus eigenlijk de term "onjuist" onjuist.

Mevrouw de teringvoorzitter.quote:

Teringmevrouw de teringvoorzitter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mevrouw de teringvoorzitter.

Godnondeteringmevrouw de godnondeteringvoorzitter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teringmevrouw de teringvoorzitter.

Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry.wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Dat gebruik ik al jaren niet, zal wel dom zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, en nu ff opzoeken waar 't onthardingszout in moet.

Denk aan je hart, Ian....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Famke! Opstappen! Kom op! Schijt op deze farce!

Die Zamboni moet even door vak K raggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:37 schreef Anniebab het volgende:
Ze zijn de baan aan t vegen in vancouver.....mij benieuwen hoelang t nu d uurt .......

quote:Manoman... die Verbeet is zeg maar die kneus in bloemetjesjurk die iedereen mijdt als de builenpest op een feestje!

Als je van die alles- in- een- blokjes hebt hoeft t niet...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gebruik ik al jaren niet, zal wel dom zijn?
Ook glansmiddel heb ik nooit in die machine, ook niet slim?

Vannacht zat ik me zó te ergeren aan dat amateurisme daar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:37 schreef Anniebab het volgende:
Ze zijn de baan aan t vegen in vancouver.....mij benieuwen hoelang t nu d uurt .......

Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ie weer vergeten z'n medicijnen in te nemen?

Die heb ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je van die alles- in- een- blokjes hebt hoeft t niet...

Ik ben om kwart over 2 maar naar bed gegaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Vannacht zat ik me zó te ergeren aan dat amateurisme daar.

Ach er zijn geen woorden voor ....voor jan Lul opgebleven...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Vannacht zat ik me zó te ergeren aan dat amateurisme daar.

Ik heb om drie uur het opgegeven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach er zijn geen woorden voor ....voor jan Lul opgebleven...

O Annie ik las bijna:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach er zijn geen woorden voor ....voor jan Lul opgebleven...

quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
O Annie ik las bijna:
Ach er zijn geen woorden voor ....voor Balkenende opgebleven...

Als hij als een ongeleid projectiel loopt te gofferen en teringtyfussen mag hij van mij weg blijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bommie![]()
Komt veel te weinig langs....

VVD medeverantwoordelijk destijds, die lutsersquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom reageert de VVD, de SP etc. amper? Telkens Halsema en Pechtold.

oOke ,maar als ie in zijn lederhose grappig is mag ie weer wel blijven,je kan wel errugg met hem lachen vind ik...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij als een ongeleid projectiel loopt te gofferen en teringtyfussen mag hij van mij weg blijven.

Gelukkig, je leeft nogquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij als een ongeleid projectiel loopt te gofferen en teringtyfussen mag hij van mij weg blijven.

Als hij grappig zit te zijn in zijn lederhose wil ik mijn Heidi-dirndl wel eens aantrekkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
oOke ,maar als ie in zijn lederhose grappig is mag ie weer wel blijven,je kan wel errugg met hem lachen vind ik...

Verstandig, ik heb t me mezelf ook voorgenomen ,ik ga vaak ook veel te laat naar bed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ga proberen vanavond op tijd naar bed te gaan

Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij grappig zit te zijn in zijn lederhose wil ik mijn Heidi-dirndl wel eens aantrekken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |