Dat lijkt je, je hebt er zelf dus ook geen verstand van dus niks zeggen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
Nee, dat lijkt me gewoon zo kut zoenen.
Laat alles gewoon puur natuur
mijn ex had er een en ik vond het irriquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Dat lijkt je, je hebt er zelf dus ook geen verstand van dus niks zeggen..
Mijn vriend vindt het wel lekker, en ik heb er wel 1 dusss..
inderdaad, niet echt boeiend. Leuk als je 16 bent.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:09 schreef i10TD het volgende:
[..]
mijn ex had er een en ik vond het irri
dusss...
En je krijgt er een beetje een spraakgeblek van.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:00 schreef cherry91 het volgende:
[..]
Dat lijkt je, je hebt er zelf dus ook geen verstand van dus niks zeggen..
Mijn vriend vindt het wel lekker, en ik heb er wel 1 dusss..
Valt wel mee, bij mij hebben ze nooit verschil gehoord qua spreken. lijkt me beetje raar als je daarom een spraakgebrek zou krijgen van een klein staafje van 1.6 met een balletje erop. ik heb er iig geen last van..quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:37 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
En je krijgt er een beetje een spraakgeblek van.
Niet mooi.. kan maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Njosnavelin het volgende:
ik vind het niet mooi, daarnaast is het slecht voor je tanden en mondhygiëne
gat in je tong = verzamelplaats bacteriënquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:47 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Niet mooi.. kan maar
Slecht voor je tanden.. kan ook als je er mee gaat spelen en onbewust in je slaap
maar mondhygiene????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |