Ik heb hem al tien jaar, en nog nooit binnen een bedrijf en op school iemand die het zag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:05 schreef Angel_RW het volgende:
dank je stbabylon. Wist ik trouwens niet. Ik dacht juist niet. Ik vind een tongpiercing niet zo shockerend verder, alleen inderdaad bij werkgevers (hoe belachelijk ook misschien) wordt zoiets vaak niet geaccepteerd. Ligt eraan welk vak je hebt denk ik. Ik begrijp wel dat jonge mensen dit doen, het is tegenwoordig gewoon normaal. Iedereen moet doen wat ze zelf willen vind ik. Maar mag je ze niet op afrekenen. Maar we zijn niet allemaal hetzelfde en flexibel helaas.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
Thanks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
![]()
Jouw oorbel, da's zoooo mooiboy!!!
En zo 2008!
als je vriend het heeft? maar dat werkt ook andersquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:54 schreef i10TD het volgende:
[..]
als je vriend het heeft? maar dat werkt ook anders
quote:
sja, tijdens de seks vind ik zonder fijner dan met.. niet zo'n irritant balletje dat tegen mn lul klettertquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:46 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Ik denk er eigenlijk over om die van mij weg te doen..
Heb hem nog geen jaar, maar denk aldoor dat ik mijn vriend er pijn mee doe ofzo.
Zelfs met zoenen. Soms. Dan denk ik inderdaad van.. dat metaal.. is dat serieus niet gewoon dik vervelend?
ja, vond zonder dat ding fijnerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Blondiii het volgende:
Zijn er mannen die wel eens gepijpt zijn door iemand met een tongpiercing?
Ja, alleen die piercing is niet zo bijzonder. Als die niet gebruikt wordt door de vrouw in kwestie voel je het nauwelijks. Maar als ze er wat geoefend in is en ze weet dat ding er leuk bij te betrekken en mee te spelen is het zeker wel lekker. Vooral als ze met dat balletje rondom je toompje en bij het perineum "speelt"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef Blondiii het volgende:
Zijn er mannen die wel eens gepijpt zijn door iemand met een tongpiercing?
ik vond dat vooral irritant lol.. heb liever een natte tong dan een kudtballetjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, alleen die piercing is niet zo bijzonder. Als die niet gebruikt wordt door de vrouw in kwestie voel je het nauwelijks. Maar als ze er wat geoefend in is en ze weet dat ding er leuk bij te betrekken en mee te spelen is het zeker wel lekker. Vooral als ze met dat balletje rondom je toompje en bij het perineum "speelt"
Je spelt als een tokkie verder, maar dit is pure poezie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
... het is nie kamper want je ziet hem amper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |