Ten Napel-esquequote:
quote:
dat was bij mij ook het gevalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:48 schreef DrDentz het volgende:
Die commentator was al eerder met de melding van de goal dan dat ik het zag.
lol iddquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:48 schreef DrDentz het volgende:
Die commentator was al eerder met de melding van de goal dan dat ik het zag.
Kan Stam mooi pimpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef J.Herrer het volgende:
Selectie van FC Zwolle zit ook in het stadion
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef mash_ het volgende:
hahaen ron jansen: ja ik denk dat het een saaie 0-0 wordt.
zei hij datquote:
Ja, dat was zijn voorspelling.quote:
arme huntelaarquote:
Eindbaas!quote:
eensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:50 schreef heiden6 het volgende:
Jans moet zijn vooringenomen bek houden.
wat een baasquote:
Hij wil weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef Ritmo het volgende:
Ronaldinho lijkt eindelijk z'n vorm terug te hebben.
Hebben ze de KFC in Milano gesloten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef Ritmo het volgende:
Ronaldinho lijkt eindelijk z'n vorm terug te hebben.
dacht precies hetzelfde :")quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:57 schreef heiden6 het volgende:
Huntelaarwat een kankernerd, wisselen gaarne!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:57 schreef heiden6 het volgende:
quote:
Wil je vriendin geen seks vanavond, je bent een beetje frusti.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:57 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben al een halfjaar en 3 dagen vrijgezel. Maar dank voor je zorgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wil je vriendin geen seks vanavond, je bent een beetje frusti.
quote:
van welk geldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niks voor Ajax die Pato?
Ja, de 87e contractspeler aankopenquote:
sinds vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Ritmo, sinds wanneer ben jij fan van dat konijn?
quote:
Gaat nergens over, die gozer is meer waard dan de hele selectie van Ajax en speelt al op een vele malen hoger niveau.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, de 87e contractspeler aankopen
Ik ben absoluut geen fan, maar wat mij betreft scoort ie er 5 vanavond. Alleen maar goed voor Oranje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Ritmo, sinds wanneer ben jij fan van dat konijn?
Goed voor Oranje is als hij zijn poot breekt. Ik zie BvM er namelijk wel voor aan RvN op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan, maar wat mij betreft scoort ie er 5 vanavond. Alleen maar goed voor Oranje.
Hij stak stiekem zijn wandelstok uit.quote:
quote:
Homo!quote:
altijd dat gezeik over het aantal spelers van Ajax. die snor roept 1 keer iets en iedereen kopieert hemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, de 87e contractspeler aankopen
Neppert.quote:
Gewoon Pantelic laten gaan en Pato halen, klaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
altijd dat gezeik over het aantal spelers van Ajax. die snor roept 1 keer iets en iedereen kopieert hem
van die 70 spelers zijn er 40/45 uit de jeugddat is gewoon normaal omdat ze anders gratis naar het buitenland gaan
latersquote:
Het gaat hier over topvoetbal, niet over Ajax.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
altijd dat gezeik over het aantal spelers van Ajax. die snor roept 1 keer iets en iedereen kopieert hem
van die 70 spelers zijn er 40/45 uit de jeugddat is gewoon normaal omdat ze anders gratis naar het buitenland gaan
uhuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon Pantelic laten gaan en Pato halen, klaar.
Geld uitgeven wat je niet hebt is ook normaal voor voetbalclubs.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
okequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon Pantelic laten gaan en Pato halen, klaar.
Don't mess with Park! Dat blijft een held.quote:
Al die koreaantjes zijn tjappiesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Don't mess with Park! Dat blijft een held.
Ik heb van begin tot eind gekeken, wat een martelgang.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef mediaconsument het volgende:
Net als schaatstopics.
Gisternacht ging wel een uur of 5 door.
Vooral dat kunstschaatsen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb van begin tot eind gekeken, wat een martelgang.
Sukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Al die koreaantjes zijn tjappies
Behalve Suk dan
Hou op ik krijg er nog steeds nachtmerries van.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vooral dat kunstschaatsen.
Die 5 seconden dat ik heb meegekreden duurden een uur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vooral dat kunstschaatsen.
Rodelen buiten de baan is wel stoer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef mediaconsument het volgende:
Net als schaatstopics.
Gisternacht ging wel een uur of 5 door.
Nani dolt Bananiquote:
Naniquote:
Ipod nani pedometer?quote:
ik let opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef michiel_merk het volgende:
huntelaar gaat zo scoren let maar op
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ipod nani pedometer?
[ afbeelding ]
zit op de bankquote:
Met zijn kleinkinderen naar Avatar.quote:
That's the spirit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef michiel_merk het volgende:
huntelaar gaat zo scoren let maar op
heel grappig hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met zijn kleinkinderen naar Avatar.
Seedorf is gewoon een baas. Zeldzaam sympathieke Ajacied.quote:
OMG Huntelaarquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Dat soort mogelijkheden moet je wel afmaken bij Milan. Sheva in z'n goede tijd had 't niet laten liggen.
'Degelijkheid'quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:22 schreef mediaconsument het volgende:
Toch wel een mooie goal eigenlijk, de degelijkheid.
Morgen NEK-WIL IIquote:
quote:
Jij bent zeker voor Man U?quote:
Kun je stoppen met die k woorden? Dat is niet tof om te lezen.quote:
Mja, het is geen gewoonte van me, maar stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Kun je stoppen met die k woorden? Dat is niet tof om te lezen.
kip, kopen. kaas. klomp.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Kun je stoppen met die k woorden? Dat is niet tof om te lezen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neu, heb niet echt een voorkeur vanavond.
Denk ik zeg het een keer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mja, het is geen gewoonte van me, maar stel je niet zo aan.
Ja, niemand houd je tegen.quote:
niet ruzie makenquote:
quote:
Hij is van 1980quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
waarom speelt Ronaldinho met rugnummer 80
Ik bedoel was dat het eerste nummer wat vrij was
je kijkt toch naar ijshockeyquote:
Geboortejaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is zijn schoenmaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
wil je vechtenquote:
ik let opquote:
Jij bent voor SCUM.quote:
hij zat te zeikenquote:
let maar eens opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:30 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso gaan we niet met 1-1 de rust in.
'we'quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:30 schreef heiden6 het volgende:
Maar t is wel een baas.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:28 schreef J.Herrer het volgende:
vd sar trekt altijd zon schijtbek als ie een bal tegenhoudt
We = iedereen.quote:
Welke chinees heb jij aan de lijn??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:30 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me juist wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:30 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke chinees heb jij aan de lijn??
quote:
Verrast?quote:
Restaurant De Lege Maag. Wil je ook een paar satéstokjes?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke chinees heb jij aan de lijn??
okquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kijk naar beide, ijshockey stream ik via de pc.
quote:
quote:Het is zijn schoenmaat?
Natuurlijk niet, ik had al een tyfushekel aan hem toen hij net bij H'veen zat.quote:
quote:
ik let opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:53 schreef mediaconsument het volgende:
Er gaan nog wel goals vallen, let maar op!
quote:
heel goedquote:
quote:
amperquote:
Ze zijn realistischer dan dat.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, het is niet zo dat ze geen kans op de 1-2 maken ofzo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
ben jij god?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yessirrr.quote:
En ik altijd maar denken dat je niet bestond?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yessirrr.
Ajax wordt vanavond teruggezet naar de eerste divisie wegens omkoping en Feyenoord haalt Messi.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Yessirrr.
Ajax wordt vanavond teruggezet naar de eerste divisie wegens omkoping en Feyenoord haalt Messi.
gmtaquote:
quote:
Beckham speelde ook wel heel matig hoor, totaal niet gezien in die anderhalve helft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:15 schreef heiden6 het volgende:
Seedorf op de bank zetten voor Beckham, dan verdien je een nederlaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |