Hoe krijg je het voor elkaar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb ook wat zelfgemaakt. Net maar even 2 probeersels in de oven gedaan. En toen laten weken in wat warm water. Ik moet de plakjes nog wat dunner snijden denk ik. Dan sluit het plakje mooi aan.
Even snel gelakt en geplakt:
[ afbeelding ]
Owja: ik moet de rolletjes ook wat dunner rollen maar dat kan niet meer als het gebakken is
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar!
Ik heb het ook eens geprobeerd maar kreeg echt niet van die fijne motiefjes erin
Hoe reduceer jij je canes? Maak je ze rollend kleiner of via een andere manier?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:18 schreef Puckzzz het volgende:
Jamaar mijn motiefjes verdraaiden helemaal, net als een wokkel zeg maar
rollend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoe reduceer jij je canes? Maak je ze rollend kleiner of via een andere manier?
Dat is 'm dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
rollend.
een bloemetje bijvoorbeeld. Ik start met een héél dun sliertje als midden en dan een stuk of 5 er rondom (blaadjes) en dan nog en laagje eromheen, en dan dun rollen. Maar het was 1 grote fail
Thnx! Dat ga ik dan eens proberen. Eerst moet ik nog ff wat werken van mezelf. Alhoewel ik me echt belabberd voel, ben net ook ff naar bed geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat is 'm dus.
Als je een cane wilt reduceren moet je 'm dunner knijpen.
Zachtjes knijpen, rondom knijpen en dan zul je zien dat je cane langzamerhand mooi klein wordt.
Haha niet vaak, en altijd maar 1! Vrijdag nog 1tje gehad, en die heb ik maar half opquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoe vaak komen die voor?
(ik wantrouw dat altijd, daar is het bij mij ook altijd op mis gelopen tot nu toe. Af en toe kan wel. Nou, niet dus)
waarom pak je 'm dan eigenlijk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet vaak, en altijd maar 1! Vrijdag nog 1tje gehad, en die heb ik maar half op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Wel echt heel stoer!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom pak je 'm dan eigenlijk?
Wel knap als je dat kan, bij mij wordt dat 1 grote faal, ik rook nooit meer
ik kan het hebben hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel echt heel stoer!!!
Ik zal maar niet zeggen wat ik in mijn hand heb dan...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:01 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou doodgaan van angst
* Puckzzz steekt nog een peuk op, al rokend zal ik de schoorsteen uitgaan!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Steekt er ook nog 1 op... Dan maar 5 jaar eerder dood, beter dan 5 jaar langer leven maar wel nog 60 jaar denken: 'ik zou toch eigenlijk best een peuk lusten, maar ik mag niet..'quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik zou doodgaan van angst
* Puckzzz steekt nog een peuk op, al rokend zal ik de schoorsteen uitgaan!
je schetst het nu wel heel extreemquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Steekt er ook nog 1 op... Dan maar 5 jaar eerder dood, beter dan 5 jaar langer leven maar wel nog 60 jaar denken: 'ik zou toch eigenlijk best een peuk lusten, maar ik mag niet..'
ik heb geen boek gelezen, ik heb ook geen pillen geslikt of pleisters geplakt, ik geloof daar niet zo in. Ik heb het cold turkey gedaan en alles is gebaseerd op persoonlijke ervaringquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
Ohhh, jij hebt zeker Alan Carr gelezen?? Ik ook, ooit. Ik herkende ineens dat MOETEN roken...(ik kreeg agressieve neigingen van dat boek...)
Maaarrrr, ik vind het wel écht heel stoer dat je bent gestopt hoor, dat is een ding dat zeker is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Heb je Zoya Remove+ gekregen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:40 schreef -Bubseltje- het volgende:Lakjes binnen voor mezelf 2x zoya 2x nubar QT en Revvvolutiun
Een nieuw potje Nubar Daimont en een gratis zoya nagellakverwijderaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |