oranje stempellak? Wantz!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef liiszle het volgende:
ik heb ook nog een Solid Orange Konad staan voor de liefhebber.
oranje draag ik noooit.
Nou enquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeee weet je hoe veel geld dat kost
mijn vriend zou me vermorzelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou enHihi.
Eigenlijk moet ik fok aanklagen, want door dit topic ben ik zo verslaafd geraakt. Vrijdag heb ik na een paar maanden eindelijk weer een baan hoop ik. En dan ga ik even een flinke bestelling doen naar TD, en dan laat ik het verzenden naar de vader van mijn vriend in US en dan neemt hij dat mee hier heen. Ook al komt hij pas in april pas weerHoeveel zou dat kosten als ik meer dan 9 lakjes wil? Ligt dat verschillend omdat ik het in Amerika zelf laat verzenden?
ruilen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oranje stempellak? Wantz!
Orange
Ik heb het mooi gemaakt, mijn vriend rookt dus hij kan niks meer zeggen over mijn nagellak verslaving anders begin ik over die van hem, die is duurder dan die van mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vriend zou me vermorzelen
Maakt zeker wel verschil in Amerika!
Waar woont de beste man?
je kan bij je bestelling het berekenen op de website geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het mooi gemaakt, mijn vriend rookt dus hij kan niks meer zeggen over mijn nagellak verslaving anders begin ik over die van hem, die is duurder dan die van mij
Ja daarom, dat heb ik bij mijn vorige bestelling ook gedaan maar toen waren het 9 lakjes, en wil nu denk ik wel een bestelling doen van euhm heel veel lakjes, minstens 50! Hihi.
Hij woont in Minnesota.
Ik ga eens kijken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan bij je bestelling het berekenen op de website geloof ik
Ik dacht dat er wel een vast overzicht van fees zou zijn, maar dat valt tegen
Je hoidt het nog steeds vol? GOED ZOOOOquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens gestopr met roken, waardoor ik het een beetje goed kan praten, maar ben nu ook ongewenst werkloosen nog zoekend dus dat heft het weer op
Pff werk zoeken is echt een ramp op dit moment!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens gestopr met roken, waardoor ik het een beetje goed kan praten, maar ben nu ook ongewenst werkloosen nog zoekend dus dat heft het weer op
dat kan pas als je winkelmand vol zitquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je de verzendkosten bekijken op TD ik kan het nergens vinden
tnx!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hoidt het nog steeds vol? GOED ZOOOO!
Second that. Ik zoek ook alweer sinds het nieuwe jaar maar niks noppes nada.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pff werk zoeken is echt een ramp op dit moment!Ben al een tijd werkloos en knap dat je gestopt bent!
Zullen jij ik en stormqueen een nagellak winkel beginnen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Second that. Ik zoek ook alweer sinds het nieuwe jaar maar niks noppes nada.....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen jij ik en stormqueen een nagellak winkel beginnen?
Ja maar het wat toch zo dat 1-9 lakjes zoveel is, 9 tot zoveel lakjes weer een ander bedrag is? Dat kon je toch zien zonder iets in je winkelmand te doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan pas als je winkelmand vol zit
ja voor flatrate dooskes.... ik zal wel ff kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar het wat toch zo dat 1-9 lakjes zoveel is, 9 tot zoveel lakjes weer een ander bedrag is? Dat kon je toch zien zonder iets in je winkelmand te doen?
In je winkelmandje..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Waar kun je de verzendkosten bekijken op TD ik kan het nergens vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |