Laat links/paars nou met rust..
Het is nu inmiddels wel duidelijk dat hij is vermoord omdat hij de bontfok weer wilde toestaan..
De man is een dierenactivist, dat was wsl zijn motief..
Ik weet dat het voor een hoop mensen dit een "teleurstelling" is, maar LIVE WITH IT!
Het is geen complot, het is niet de schuld van paars/links/media. Hoe graag jullie het ook willen.
Hou toch op met dit trieste gedrag, ik weet dat jullie aangeslagen en woedend zijn, maar je schiet er niets mee op!
Ik begrijp het wel. Maar als de mensen er over 1 a 2 weken nog zo over denken, dan zou ik dat een beetje raar vinden.
quote:Sterkte vriend! .......
Op woensdag 08 mei 2002 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het nou zo moeilijk:Om in te zien dat links hier niets mee heeft te maken? Om in te zien dat hier geen complot achter zit? Om in te zien dat de demonisering los staat van deze eenmansactie? Om in te zien dat hij wsl ook wel vermoord had geweest zonder die hele "hetze"? Om in te zien dat hij wsl is vermoord om een standpunt dat bijna nooit in de media is geweest? Om in te zien dat KAFKA er niets mee te maken heeft? Om in te zien dat hij vermoord is door EEN persoon, dat het een one mans mission was? Om in te zien dat links/KAFKA/paars/media hier echt NIETS mee te maken hebben? Om in te zien dat de andere partijleiders ECHT aangeslagen waren/zijn? Laat links/paars nou met rust..
Het is nu inmiddels wel duidelijk dat hij is vermoord omdat hij de bontfok weer wilde toestaan..
Ik weet dat het voor een hoop mensen dit een "teleurstelling" is, maar LIVE WITH IT!
Het is geen complot, het is niet de schuld van paars/links/media. Hoe graag jullie het ook willen.
Hou toch op met dit trieste gedrag, ik weet dat jullie aangeslagen en woedend zijn, maar je schiet er niets mee op!
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 08-05-2002 19:10]
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:10 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Sterkte vriend! .......
ik blijf hem volgen en hoop op inhoud
quote:Ja..zat te twijfelen tussen posten in een van de 17863876485763 topics over Fortuyn en het openen van een apart topic.
Op woensdag 08 mei 2002 19:06 schreef golfer het volgende:
Verplaatst naar GC en lees ook eens wat topics in Feedback
ga ergens anders je linkse propaganda maar uitstrooien
quote:Dit is geen propaganda, maar de waarheid..Dat jij te dom bent om het te begrijpen is jou probleem!
Op woensdag 08 mei 2002 19:14 schreef Ionpulse het volgende:
lees men reacties in andere topics en je wete hoe ik erover denk, ik ga niet alles NOG eens 3 keer opschrijvenga ergens anders je linkse propaganda maar uitstrooien
quote:Kappen met flames a.u.b., de crew heeft het al druk genoeg.
Op woensdag 08 mei 2002 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dit is geen propaganda, maar de waarheid..Dat jij te dom bent om het te begrijpen is jou probleem!
Nee ik ben niet dom, ik studeer informatica, jammer he?
ik vind het eerder dom om mensen die opkomen voor hun mening dom te noemen
quote:Hallo, ik ben geen politie-agent. Kappen met die onzin.
Op woensdag 08 mei 2002 19:22 schreef Ionpulse het volgende:
*blaat*
quote:Jep, een slot hierop
Op woensdag 08 mei 2002 19:22 schreef daburnd88 het volgende:
ik ga echt niet weer alles opschrijven wat ik er van vind. lees de andere topics maar en discussieer daar verder.
quote:Ook intelligente mensen kunnen dom zijn hoor..Je studie staat daar los van!
ja dat is waar, wij fortuyn stemmers zijn dom,
dat heb ik de afgelopen maanden al vaker gehoord en je blijft bezigNee ik ben niet dom, ik studeer informatica, jammer he?
quote:Hij heeft toch al sorry gezegd.
Op woensdag 08 mei 2002 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ook intelligente mensen kunnen dom zijn hoor..Je studie staat daar los van!
Onder deze lijn wordt niet meer gepost:
Op woensdag 08 mei 2002 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ook intelligente mensen kunnen dom zijn hoor..Je studie staat daar los van!
quote:sinds wanneer ben jij woordvoerder van de "fortuyn stemmers"?
ja dat is waar, wij fortuyn stemmers zijn dom,
dat heb ik de afgelopen maanden al vaker gehoord en je blijft bezigNee ik ben niet dom, ik studeer informatica, jammer he?
quote:Je bedoelt de LPF stemmers nu ?
Op woensdag 08 mei 2002 19:29 schreef Ionpulse het volgende:
dat is omdat de nederlandse cultuur verworden is tot een slappe hap van meelopers en incompetente mensen die geen beslissingen durven nemen
quote:wij zijn elkaars woordvoerders
Op woensdag 08 mei 2002 19:30 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
sinds wanneer ben jij woordvoerder van de "fortuyn stemmers"?
quote:alleen als woordvoerder mag je je mening geven?
Op woensdag 08 mei 2002 19:30 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
sinds wanneer ben jij woordvoerder van de "fortuyn stemmers"?
quote:leg dat eens uit? ik volg dit niet
Op woensdag 08 mei 2002 19:31 schreef gelly het volgende:[..]
Je bedoelt de LPF stemmers nu ?
quote:Als broeders treurend om jullie leider ? Ik zal de vergelijking niet maken, maar heb je zelf door hoe simpel je over komt ?
Op woensdag 08 mei 2002 19:31 schreef daburnd88 het volgende:[..]
wij zijn elkaars woordvoerders
quote:hij is mijn woordvoerder aangezien hij denkt zoals ik het ook doe.
Op woensdag 08 mei 2002 19:32 schreef Sheepcidus het volgende:
ooh dus alle LPF denken precies hetzelfde?
quote:natuurlijk mag je je mening geven maar je moet niet spreken voor anderen.
Op woensdag 08 mei 2002 19:32 schreef Ionpulse het volgende:[..]
alleen als woordvoerder mag je je mening geven?
quote:nee maar ze staan wel ergens voor, voor idealen.
Op woensdag 08 mei 2002 19:32 schreef Sheepcidus het volgende:
ooh dus alle LPF denken precies hetzelfde?
quote:hallo? ik vind het juist goed dat hij ook voor mij spreekt.
Op woensdag 08 mei 2002 19:33 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
natuurlijk mag je je mening geven maar je moet niet spreken voor anderen.
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:30 schreef Ionpulse het volgende:
de realiteit is vaak nog RAARDER als theorieen
dat zou ik onthouden
quote:nee, blijkbaar niet, wij treuren niet om onze LEIDER of fuhrer zoals jij je het misschien voorstelt
Op woensdag 08 mei 2002 19:32 schreef gelly het volgende:[..]
Als broeders treurend om jullie leider ? Ik zal de vergelijking niet maken, maar heb je zelf door hoe simpel je over komt ?
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:36 schreef Ionpulse het volgende:[..]
nee, blijkbaar niet, wij treuren niet om onze LEIDER of fuhrer zoals jij je het misschien voorstelt
wij treuren om een man die onze ideeen bespreekbaar maakte en die ervoor zorgde dat we weer toekomst zagen in nederland
quote:Je doet alsof nederland nu aan z'n einde is gekomen..
nee, blijkbaar niet, wij treuren niet om onze LEIDER of fuhrer zoals jij je het misschien voorstelt
wij treuren om een man die onze ideeen bespreekbaar maakte en die ervoor zorgde dat we weer toekomst zagen in nederland
quote:Ah ,weer toekomst in Nederland, hoe dramatisch gezegd. Nee, idd, Pim was de verlosser, de enige hoop op een beetje normaal leven in Nederland. Kom op zeg, je hebt Pim toch niet nodig om je eigen mening te verkondigen ?
quote:ik zie het als propaganda omdat jij anderen probeerd op te leggen TERWIJL ER NOG NIKS BEKEND IS OVER MOTIEVEN dat links etc onschuldig zijn, laat mij 1 FEIT horen waaruit dat blijkt?
Op woensdag 08 mei 2002 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Leg is uit..
Trouwens, waar baseer je het op dat DIT propaganda is..
Heb je KEIHARDE bewijzen die ook maar een van de door mij eerder genoemde punten onderuit kunnen halen?
Nee..Je gaat af op je gevoel..Een emotionele reactie dus..
Logisch natuurlijk, maar niet realistisch
quote:nee, maar 5 kogels ook niet.
Op woensdag 08 mei 2002 19:40 schreef gelly het volgende:[..]
Ah ,weer toekomst in Nederland, hoe dramatisch gezegd. Nee, idd, Pim was de verlosser, de enige hoop op een beetje normaal leven in Nederland. Kom op zeg, je hebt Pim toch niet nodig om je eigen mening te verkondigen ?
quote:hij was wel nodig, ik hoop inderdaad dat er nog een ander opstaat maar het lijkt me sterk dat er nog zo'n charismatish en goed persoon opstaat als pim die ervoor kan zorgen dat de ontevredenheid in dit land eindelijk weg kan door ervoor te zorgen dat er wat VERANDERD
Ah ,weer toekomst in Nederland, hoe dramatisch gezegd. Nee, idd, Pim was de verlosser, de enige hoop op een beetje normaal leven in Nederland. Kom op zeg, je hebt Pim toch niet nodig om je eigen mening te verkondigen ?
quote:en nee voor een eigen mening heb ik hem niet nodig, WEl om mijn mening vertegenwoordigd te zien in de regering
quote:hij was op zn minst al nodig om de mensen weer voor de politiek in te interesseren. en dat is niet het enige.
Op woensdag 08 mei 2002 19:42 schreef Ionpulse het volgende:[..]
hij was wel nodig, ik hoop inderdaad dat er nog een ander opstaat maar het lijkt me sterk dat er nog zo'n charismatish en goed persoon opstaat als pim die ervoor kan zorgen dat de ontevredenheid in dit land eindelijk weg kan door ervoor te zorgen dat er wat VERANDERD
quote:Hoe erg je de moord ook vind, je kunt nooit links de schuld geven. Oke, ze hebben hem wel een beetje gedemoniseerd, maar ze hebben dit toch niet bewust gedaan om die man te laten vermoorden? Trouwens, links is hier niet alleen "verantwoordelijk" voor, Dijkstal had ook niet veel goeds te zeggen over Pim. Ik denk wel dat Melkert ver afgeschreven is, aangezien hij Pim toch wel het meeste demoniseerde. Rosenmuller en Marijnissen pakte hem tenminste nog op zijn partijprogramma, zij hadden tenminste nog respect voor de persoon Fortuyn. Melkert kon bijna alleen maar kritiek hebben op zijn persoon.
Op woensdag 08 mei 2002 19:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het nou zo moeilijk:Om in te zien dat links hier niets mee heeft te maken? Om in te zien dat hier geen complot achter zit? Om in te zien dat de demonisering los staat van deze eenmansactie? Om in te zien dat hij wsl ook wel vermoord had geweest zonder die hele "hetze"? Om in te zien dat hij wsl is vermoord om een standpunt dat bijna nooit in de media is geweest? Om in te zien dat KAFKA er niets mee te maken heeft? Om in te zien dat hij vermoord is door EEN persoon, dat het een one mans mission was? Om in te zien dat links/KAFKA/paars/media hier echt NIETS mee te maken hebben? Om in te zien dat de andere partijleiders ECHT aangeslagen waren/zijn? Laat links/paars nou met rust..
quote:tuurlijk gaan mensen dat niet toegeven als ze er zelf aan meegewerkt hebben. dat is de doofpot waar pim het altijd over had.
Op woensdag 08 mei 2002 19:46 schreef Ionpulse het volgende:
ik zeg ook niet dat links hem heeft vermoord,
het heeft het klimaat geschept
(hoevaak is deze zin al niet langs gekomen, zucht)
quote:Heeft Fortuyn niet het klimaat geschept waarin iedereen ongegeneerd tegen allochtonen en in het bijzonder moslims kon schoppen ?
Op woensdag 08 mei 2002 19:46 schreef Ionpulse het volgende:
ik zeg ook niet dat links hem heeft vermoord,
het heeft het klimaat geschept
(hoevaak is deze zin al niet langs gekomen, zucht)
Alles werd bespreekbaar immers.
Het kwam van 2 kanten, en is helemaal niet de aanleiding geweest voor deze gruwelijke moord. Waarom is dat zo moeilijk te begrijpen ?
quote:Met deze post bewijs je je eigen domheid..
Op woensdag 08 mei 2002 19:40 schreef Ionpulse het volgende:[..]
ik zie het als propaganda omdat jij anderen probeerd op te leggen TERWIJL ER NOG NIKS BEKEND IS OVER MOTIEVEN dat links etc onschuldig zijn, laat mij 1 FEIT horen waaruit dat blijkt?
andere zienswijzen zijn dus belachelijk volgens jou
Dit maakt het alleen maar triester.
quote:Sorry hoor..Er wordt niet geflamed..Dit is een hele normale discussie..
Op woensdag 08 mei 2002 19:54 schreef daburnd88 het volgende:
komt er trouwens nog een slotje op dit topic of blijven we verder elkaar bestoken?
quote:Yup!
Op woensdag 08 mei 2002 19:52 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dr.Daggla, begrijp je m'n eerste reactie nu?
*doorleest*
quote:Jup..Joint roken..Ga ik ook zo doen..
Op woensdag 08 mei 2002 19:55 schreef Ionpulse het volgende:
ik niet meer, ik wordt een beetje moe van deze discussies
ik ga es ff wat relaxts doen
quote:IDD! Dat maakt het stukken triester..Maar het maakt dit topic oh zo actueel..
Op woensdag 08 mei 2002 19:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Overigens is de motivatie van de dader inmiddels toch bekend? Hij had vernomen dat Pim de Bontfok! weer wilde herinvoeren en dat kon de stakker gewoonweg niet verkroppen....Dit maakt het alleen maar triester.
quote:normaal wil ik het net niet noemen. en dat we het nu met elkaar eens worden zie ik ook niet gebeuren. daarom denk ik dat ook betere hier een slotje op gezet kan worden voordat de flames echt beginnen en er iemand zich kwaad om iets gaat maken ofzo.
Op woensdag 08 mei 2002 19:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Sorry hoor..Er wordt niet geflamed..Dit is een hele normale discussie..
quote:en natuurlijk dat dit al vaker besproken is in andere topics.
Op woensdag 08 mei 2002 19:58 schreef daburnd88 het volgende:[..]
normaal wil ik het net niet noemen. en dat we het nu met elkaar eens worden zie ik ook niet gebeuren. daarom denk ik dat ook betere hier een slotje op gezet kan worden voordat de flames echt beginnen en er iemand zich kwaad om iets gaat maken ofzo.
quote:Ik ben het niet eens met je sig..
Op woensdag 08 mei 2002 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga niet weer een heel verhaal intypen. Kijk maar naar feedback of lees mijn sig.
quote:Je hebt écht die overtuiging he? ik kan er niet bij....sorry
Op woensdag 08 mei 2002 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga niet weer een heel verhaal intypen. Kijk maar naar feedback of lees mijn sig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |