Dan hè'j 't op de Pierik nog nie e'ziene!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef devl1nsect het volgende:
tvp voor evt. ander geneuzel dan popfront of kapotte telefoons![]()
De sneeuw is al goed weg in Zwolle.
Nu carnaval nog
Ik had het over de sneeuw. En carnaval is tot vanavond. Dus morgen zal hij er wel van verlost zijn.quote:
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef devl1nsect het volgende:
tvp voor evt. ander geneuzel dan popfront of kapotte telefoons![]()
De sneeuw is al goed weg in Zwolle.
Nu carnaval nog
Ach, dan moet je dat ook niet met zown raar dialect zeggen. Dan denk ik dat je het over carnaval hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het over de sneeuw. En carnaval is tot vanavond. Dus morgen zal hij er wel van verlost zijn.
Ik heb er drie dagen tot aan mijn nek ingezeten. En je kunt zeggen wat je wil, maar iedereen heeft het naar zijn zin en het is erorm gezellig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:28 schreef Croli het volgende:
ik denk overigens nog steeds dat het popje is....
en over carn-afval rep ik geen woord..
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met je eens ben. Er zijn meer dingen in Zwolle dan alleen popfront.
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef swollywood het volgende:
Euhmm...gaan we achteruit met de topicnummers?
Vorige topic was 76 en deze 75
Hielt.............sorry dat ik weer in dit topic post maar.....hielt met een T?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:56 schreef see-through het volgende:
[..]
Volgens mij alleen of jullie met elkaar seksen, maar het hielt al op bij thee drinken.
Nog zo'n popfronter, net een virus wat rap om zich heengrijpt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef swollywood het volgende:
Euhmm...gaan we achteruit met de topicnummers?
Vorige topic was 76 en deze 75
Ja hallo, zo wakker je het wel aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog zo'n popfronter, net een virus wat rap om zich heengrijpt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:52 schreef swollywood het volgende:
Kan het topicnummer van Zwolle | 75 | Popfront en meer veranderd worden in 77 i.p.v. 75?
Tevens worden de Zwolle topics de laatste paar topics nogal overspoeld met bezoekers en vrijwilligers van het Zwols Popfront die ook op Fok! zitten (waar ik er ook eentje van ben overigens).
Hierdoor posten sommige users minder of zelfs niet meer in het Zwolle topic.
In het vorige Zwolle topic en het huidige topic is het idee opgevat om een apart Popfront topic te openen.
Niet om een kliekje te vormen, maar om geen andere users weg te jagen uit het Zwolle-topic.
Aangezien Popfront een poppodium is, lijkt UVT voor de hand liggend, maar mijn verwachting is dat het topic voornamelijk uit slowchat zal bestaan en ik denk dat de kans klein is dat de mods van UVT een SC-reeks toestaan..
Van de andere kant is het wel weer zo dat het hoofdzakelijk Zwollenaren zullen zijn die er dan zouden posten...
What to do?
Eerste les? Spannend!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:22 schreef Kekaa het volgende:
Rijles gepland... ben nu al zenuwachtig.
Ah, oké! Hoop voor je dat het kan! Scheelt je een hoop tijd & geld..quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:39 schreef Kekaa het volgende:
Meer een testles om te kijken of ik bijv een tiendaagse cursus kan doen, of toch maar beter niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |