quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft Els opdracht gegeven nog wat poetsvrouwen te regelen voor twee keer per week. Geheel op vrijwillige basis natuurlijk. Hoeveel schoonmaaksters heb je nodig Liesbeth? Els, Marian en Tabitha maken al schoon voor je, nu moeten er nog een paar bij?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit geloof je toch niet?!![]()
En ik hoor Alsido nu zeggen dat het een meevaller is dat het dinsdag niet doorgaat. Heb je drie programma's en dan is het nog een meevaller dat er iets uitvalt..
En daar komt ie dan dinsdag achter, net als de kater van het finaal mislukte lijsttrekkersdebat weg is geëbd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij denkt Alsido nu dat het OP donderdag niet doorgaat maar ook op de dinsdag daarop niet.
Die landelijke pers krijgt me toch een puike persmap! In plastic of karton, dat is om het even. Maar als die persmap er eenmaal is, lik dan je vingers er maar bij af!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef gomi het volgende:
maar waar haalt hij eigenlijk vandaan dat er landelijke pers komt bij dat debat voor de lijsttrekkers uit eindhoven?
Ze worden in 34 landen bekeken. En het zal me niks verbazen als Obama ook een vaste kijker is, sinds hij die cd van Harry Loco heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
Er was toch ook één kijker in de Filipijnen? DEikke vriend van Jaap of zo. En dan werd het ook meteen "Tot in de Filipijnen hebben we kijkers!"
De stickerplakkers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me af of ze het niet helemaal verkeerd begrepen hebben. Volgens mij komen er gewoon een paar mensen opdraven die nutteloos zijn voor hun partij, diegenen die ze wel kunnen missen. Geen lijsttrekkers.
Anouk en Angelique zullen ze ook wel gecharterd hebben. Zijn er toch al vijf dan. En Liesbeth coördineert natuurlijk alles, dat moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft Els opdracht gegeven nog wat poetsvrouwen te regelen voor twee keer per week. Geheel op vrijwillige basis natuurlijk. Hoeveel schoonmaaksters heb je nodig Liesbeth? Els, Marian en Tabitha maken al schoon voor je, nu moeten er nog een paar bij?
En ze mogen dan vanuit het mediacafé via internet vragen aan de politici in de kelder stellen waarop de politici mogen antwoorden als de audio-technicus van dienst is overgeschakeld van omgevingsgeluid naar de, vooraf onbekend blijvend welke, zender. Dat moet helemaal goed gaan anders gaat Johan voor schut.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die landelijke pers krijgt me toch een puike persmap! In plastic of karton, dat is om het even. Maar als die persmap er eenmaal is, lik dan je vingers er maar bij af!
Oh nee ... er is nog niks.
Is het heel lullig als ik zeg dat ik hoop dat het volledig in de soep looptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ze mogen dan vanuit het mediacafé via internet vragen aan de politici in de kelder stellen waarop de politici mogen antwoorden als de audio-technicus van dienst is overgeschakeld van omgevingsgeluid naar de, vooraf onbekend blijvend welke, zender. Dat moet helemaal goed gaan anders gaat Johan voor schut.![]()
ja, dat is een lastige zin. ik heb het dan ook niet bedacht, dat was Alsido
Hopen is niet nodig. Het zal hoe dan ook een puinzooi worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Is het heel lullig als ik zeg dat ik hoop dat het volledig in de soep loopt
Na Briantilliaans is dat geen kunst.quote:
En dan is morgen de persmap klaar. Als bij toverslag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat zo maar weer eens haar was naar haar ouders brengen, zo lijkt het. Kan zij lekker vanavond op de bank hangen, naar de televisie kijken en een paar uurtjes in bad terwijl haar moeder de was doet en haar kleertjes strijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |