Wie de neuk ben jij nou ineens weer? Ik bepaal zelf wel in welk topic ik wel of niet post.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef L.no het volgende:
[..]
De enige die momenteel niet normaal doet ben jij, dus PM hem je frustratie tegenover hem of rot op.
Ik vind deze van dirkh wel grappigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Is dat niet iets voor in je sign.
quote:
Topic met potentiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FITTIE TOPIC!!!!!
IEDEREEN HEEFT AIDS EN KANKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OpaOUWELULLENKANKERBAARD!!! FITTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nou ineens weer? Ik bepaal zelf wel in welk topic ik wel of niet post.
Daar heb ik jouw onbelangrijke geneuzel niet voor nodig.
Troll.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nou ineens weer? Ik bepaal zelf wel in welk topic ik wel of niet post.
Nee jij. Jij bent echt dom, ik open een Topic dat is normaal in KLB als je gaat klagen, jij gaat janken om andere dingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Diegene die hier loopt te janken ben jij. Diklip.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post
JIj zeikt non-stop en overal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post
Je blijft de hele essentie van het verhaal maar missen. Ik merk alleen op dat het "nogal" sneu is dat een kutkleuter als jij waar tot voor kort alleen maar ellende en gescheld vandaan kwam gaat zitten huilen om het gebagger van anderen. Dat lijkt me toch best relevant. Nietwaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee jij. Jij bent echt dom, ik open een Topic dat is normaal in KLB als je gaat klagen, jij gaat janken om andere dingen.
Nee, hoe meer hoe beter maar die Lonker post echt alleen maar rotzooi en dat terwijl hij hier net zit. Zoiets noemen we een kutuserquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Dus nieuwe mensen mogen niet veel posten?
Dat is alleen voor de ouwe lullen?
Jij snapt het gewoon niet, ga gewoon weer terug naar je hok of zo, kuttroll.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je blijft de hele essentie van het verhaal maar missen. Ik merk alleen op dat het "nogal" sneu is dat een kutkleuter als jij waar tot voor kort alleen maar ellende en gescheld vandaan kwam gaat zitten huilen om het gebagger van anderen. Dat lijkt me toch best relevant. Nietwaar?
Als je de moeite had gedaan mijn posthistory door te kijken dan had je gezien dat je er compleet naast zit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
JIj zeikt non-stop en overal.
Als je iemand wilt afzeiken, kijk eerst naar jezelf, want een voorbeeld geef je niet echt hoe je het wél moet doen.
Nu snap ik het!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee, hoe meer hoe beter maar die Lonker post echt alleen maar rotzooi en dat terwijl hij hier net zit. Zoiets noemen we een kutuser
Ik denk dat het er om gaat dat mensen zo nodig kloontjes aan moeten maken om te rellen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je blijft de hele essentie van het verhaal maar missen. Ik merk alleen op dat het "nogal" sneu is dat een kutkleuter als jij waar tot voor kort alleen maar ellende en gescheld vandaan kwam gaat zitten huilen om het gebagger van anderen. Dat lijkt me toch best relevant. Nietwaar?
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En de eerste echte kutkloons pik je er zo weer tussenuit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om gaat dat mensen zo nodig kloontjes aan moeten maken om te rellen.
........Het trieste is dat ik geen flauw idee heb wie jij bentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee, hoe meer hoe beter maar die Lonker post echt alleen maar rotzooi en dat terwijl hij hier net zit. Zoiets noemen we een kutuser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |