abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78070874
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Oef Sindell, dat gaat je niet in je koude kleren zitten. Sterkte! Dat wennen gaat snel genoeg, hoor. Dat duurde hier ook even. Maar nu is ze heulemaal van mij.

Huup, ze rolde toch al? Dacht dat je daar eens een filmpje van had gepost. Of was dat eenmalig?
nah dat was een eenmalige aanbieding
sindsdien heeft ze dat niet meer gedaan, hoewel ze het wel die dag heel bewust een aantal keer gedaan heeft. Ze vond het tot nu toe wel prima op haar rug en buik denk ik. Nu begint ze ineens te ontdekken dat het speelgoed dat aan de zijkant ligt ook bereikbaar is als ze een beetje wiebelt en draait
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:08:21 #52
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78071050
Whaaa, Thomas staat gewoon bovenaan... We hebben nog nooit bovenaan gestaan

Ik ben vandaag een paar keer weg gesneakt op het werk om even boven bij Asy en 'Harry' te gaan spieken. Wat een lekker menneke is het! En wat is een pasgeboren baby toch klein he. Hoe snel je dat toch vergeet.

J was al flink fotos aan het maken, tijdens mijn lunch gingen ze harry net in bad doen. Dus Asy verwent ons binnenkort vast met een hele berg fotos. En als ze het niet doet dan zwaait er wat!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78071073
Ah ja dat topic mis ik ook. Nu helemaal.
Het zou op zich wel lekker zijn om het allemaal eens van me af te schrijven, maar het "hoe gaat het met ons" topic is me ook wat te zwaar inderdaad.
Nou ja, morgen maar eens met de huisarts babbelen, ben benieuwd, ook hoe mijn bloeddruk is.

Vanavond Lars weer lekker in bad gedaan, of lekker??? Het is niet zo handig meer in het babybadje.
Hij wil niet meer liggen, maar zitten lukt ook niet. Hij is net zo wild, tot ik hem mijn pink geef, dan issie wel relaxt. In de tummytub wil al helemaal niet meer, dan gaat hij steeds staan.
Op zich vind ik douchen met hem het fijnst nu denk ik.
Hoe pakken jullie het badderritueel aan? Een groot bad hebben we helaas niet. Wel een bibabad, maar dan moet ik go-go-gadget armen hebben, en die heb ik niet.

Vandaag heeft ie een beetje een ander schema als anders, waardoor hij een fles heeft gemist.
Hij heeft om half 5 de laatste gehad, slaapt nu, en ik ben van plan om hem tegen tienen de laatste fles te geven, als hij zich niet eerder meldt.
Ik ben heel benieuwd hoe hij dit gaat trekken, ook de nacht door. Of hij dan eerder wakker is morgen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78071126
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:27 schreef lily het volgende:

en Leah is precies 8 weken
Leah staat niet in de OP (maar 21 december was het toch?)
pi_78071136
O en Sindell, van harte gefeliciteerd met jullie Laura! 45 uur....pfff dat is niet mis zeg.
pi_78071149
Ja cara, hier kan je niet voorpiepen

En wat leuk dat je af en toe even bij Harry kan gaan kijken!
Lotte!
Noah!
pi_78071188
wow klaploper, das snel gegaan dan, of niet?

Gefeliciteerd!
pi_78071208
Takkembah, ik heb em vandaag omgebouwd (zie foto's hierboven) en hij zit hier in de net niet platste stand. Hij kan dus echt helemaal plat (dan kan je er zo'n nestje inzetten). Dit vind ie wel goed zo, beetje rond kijken. Hij paste nog wel in de bak (lang leve de lange bak van de mura).
En rollen..nope, hij kan het, maar waarom zou je het doen als je ook met flink draaien van je hoofd gewoon alles ziet?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78071233
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:00 schreef Klaploper het volgende:
Hier Sjors weer. Ze is er hoor! Wat een schatje!!! Vrouwlief en kindje maken het goed. Bevalling verliep heel soepel en ging vrij vlot. Dyr heet ze.

[ afbeelding ]
gefeliciteerd. Best snel ja, als je tegen 5en opweg was naar het ziekenhuis.
Ga maar lekker genieten van je dochter.
pi_78071297
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Hoe pakken jullie het badderritueel aan?
Lotte gaat nog steeds in de tummytub. Mat 10cm water ofzo, want ze gooit steeds dr benen over het randje Ligt dus ongeveer op dr schoudertjes in het water. Enorm onhandig. Maar douchen kan hier alleen in bad (rare zin zo ) en die opstap is me te groot als ik alleen met d'r ben. Maar 's morgens douchen gaat niet en Ronny komt pas 's nachts thuis. Dus hm, lastig...misschien maar eens zo'n badsteun kopen ofzo...
Lotte!
Noah!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:14:28 #61
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78071312
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef Linda2205 het volgende:
Ja cara, hier kan je niet voorpiepen

En wat leuk dat je af en toe even bij Harry kan gaan kijken!
Ja zo zie je maar, elk nadeel heb zijn voordeel.

Bluh, ik moet aan mijn scriptie werken en ik heb geen zin.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78071317
Zo te zien een keizersnede, toch?
Lotte!
Noah!
pi_78071436
Ben bij ha geweest. Fabi zag er goed en alert uit. Als hij morgen blijft spugen mag ik als ik wil tegen 5en nog eens binnelopen. En als het vrijjdag niet over is dan zeker terug gaan.
Jonge kindjes kunnen binnen 24 'uitdrogen' dus even goed in de gaten houden.

Ben overigens in de draagdoek naar de ha gelopen, moest stel op sprong vertrekken. En omdat ik zo snel moest knopen zat hij juist supernetjesstrak. Dus neit eerst een half uur lopen pielen enzo.
Alleen Eva wilde niet echt meewerken. Ik was de straat nog niet uit of ze stond al in de diepste plas. En daarna nog een paar keer op de weg gaan liggen
Maargoed....we hebben het gered tot de dokter een kleine 500 meter ofzo
pi_78071813
gefeliciteerd Klaploper
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:14 schreef Linda2205 het volgende:
Zo te zien een keizersnede, toch?
Dat dacht ik ook meteen maar de kleding klopt weer niet echt...

Jij ook nog, sindell

lekker bijkomen nu van je uitputtingsslag
pi_78071852
Waar ligt Asyniur, Ca.ra?

oh, Leah is van 22 december, amaranta
pi_78071899
Klaploper, gefeliciteerd met jullie dochter! en wow wat is dat snel gegaan joh?
Mooie naam ook...
Amaranta, fijn dat het op zich nog goed gaat met Fabi, hopelijk is het snel over...
Wat worden kleine beebs groot zeg... Driekus al in de buggy, allemaal rollende kinders... nogmaals

Hier echt een heerlijk dagje gehad, Minke is echt helemaal goedlachs (heul veul lachen vandaag) en af en toe effe slapen tussendoor. Alleen het schema met flesjes was ook ver te zoeken... hopelijk red ze het wel weer tot in de nacht met wat ze nu heeft gehad... (denk het wel eigenlijk want in totaal is het bijna gelijk aan normaal, alleen wat anders verdeeld)

Sindell, welkom hier met Laura... beterschap/goed herstel gewenst en leer Laura inderdaad maar lekker kennen en wen een beetje aan elkaar. voor de lieve kraam! Dat is zo fijn (vond ik zelf tenminste, wij hadden ook echt een topwijf!).
pi_78073555
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:52 schreef Ssserpente het volgende:
Knappe Esmée! Knap hoor, rollen! Ik zag Lente vanmiddag voor het eerst terug op d’r rug rollen. Van rug naar buik doet ze nu een week of drie. En dan is een box toch ineens best klein. Ik hoor regelmatig ‘pok’ en dan ligt ze met d’r koppie tegen de spijlen.
Ik ging ook kijken omdat ik haar ineens hoorde huilen na een *boink* tegen een speelgoedding

Sindell en Laura welkom. Doe rustig aan en kom eerst even lekker bij hoor
pi_78073631
Dan is een box wel klein inderdaad, Lars ligt ook regelmatig op een dubbelgeslagen dekbed (beetje dikker als die speelkleedjes) laatst rolde hij me zo onder de tafel haha
pi_78073938
Sjors, daar is ze dan! Wat een bijzondere naam! Spreek je die y spreek uit als een korte i-klank?

Huup, ze is gewoon hartstikke efficiënt. Waarom helemaal rollen als je ook met wat gewiebel je doel bereikt?
pi_78074464
Het badritueel hier is heel makkelijk en simpel dankzij dit geval van de prenatal

Driekus gaat daar al mee in bad en ook in de douchebak sinds ie 4 weken is. Werkt perfect. Ook ideaal voor vieze billen na een Poepluier. Maar het liefste neem ik em mee in het grote bad, dat is lekker relaxt. We liggen samen zo een uurtje. En de tummy gebruiken we ook nog, maar net als Lotte is het met heel weinig water want inderdaad, beentjes buitenboord gooien en dan zoveel mogelijk je mond in het water is de truc van de dag.
Sindell welkom!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78074612
Linda wij hebben ook zo'n douche-in-badkuip inderdaad. Dan ga je minder snel even samen als de ander er niet is. Gelukkig hier geen partner die tot heel laat werkt enzo dus Amélie gaat de ene keer 's avonds met mij in bad en de andere keer met mn lief onder de douche 's morgens. Gaat prima zo.

Overigens doucht/baddert ze niet dagelijks (uiteraard wordt ze wel gewassen). En wij hebben ook geen badritueel als onderdeel van het avondritueel ofzo. Nog niet in elk geval.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78074762
Kunnen jullie dan niet een klein badje in die grote badkuip zetten? Of is dat ook niet handig?

Hier gaat Esmee altijd gewoon in het Hema-badje op het aanrecht. En als ze niet vies is, gaat Linde er meteen achteraan Lekker milieubewust
pi_78074834
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef Stiemie het volgende:
Kunnen jullie dan niet een klein badje in die grote badkuip zetten? Of is dat ook niet handig?

Hier gaat Esmee altijd gewoon in het Hema-badje op het aanrecht. En als ze niet vies is, gaat Linde er meteen achteraan Lekker milieubewust
nou liever niet want dan moet ik dat kleine badje ook weer ergens laten enzo, zoveel ruimte heb ik niet in de badkamer en ik heb al zo'n ding als mefke heeft rondslinger én de tummytub staat er nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78074883
Maar hoe doe jij Esmee daarin dan?
Want Lars wil echt niet liggen, behalve met pink in zijn mond.
Hij wil alleen maar zitten, en dat kannie niet alleen, en het is zo glibberig en hij hangt zo en en en
pi_78074932
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef huuphuup het volgende:
En wij hebben ook geen badritueel als onderdeel van het avondritueel ofzo. Nog niet in elk geval.
Wij ook niet. En daar is Ivan het niet helemaal mee eens, dus poept hij zichzelf gewoon elke dag even helemaal onder.

Is er een bepaalde leeftijd waarop je zoiets gaat doet, elke avond badderen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')