abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78064485
Hullo *meeleespost*
pi_78064964
Stiemie de kou was hier ook de reden om de bak nog te willen houden. Maar ja, telkens de handjes boven de dekens en hoofdje omhoog was ook niet warm. En in het stoeltje hebben we ook een mooie warme voeten/lichaam zak. Dus we zien wel hoe het de komende tijd gaat
Freecell!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:41:26 #28
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_78065031
We zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Spannend!
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_78065259
Thanks allemaal. Ik weet idd wel dat het beter is (áls ze hem daadwerkelijk nodig heeft) en dat ik er meer last van zal hebben dan zij.. Maar ik baal toch. Gaat wel weer over

Vanmiddag stroomstoring op mijn werk. Werd ook niet mee ropgelost, dus was ineens een halve dag vrij. Heb Isabeau niet opgehaald, maar heb benedenverdieping een goed schoongemaakt. Kom ik mét Isabeau nauwelijks aan toe. En weet je... voel me er helemaal niet schuldig over!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:09:30 #30
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78066199
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:41 schreef Klaploper het volgende:
We zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Spannend!
Heftig zeg! Was je ook rond deze tijd uitgerekend?
Succes zometeen, we zullen voor je duimen!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_78066930
Tsss, deze baby slaapt en eet Wat een verschil!

Ik mis eigenlijk het 'hoe gaat het met de nieuwe moeders' topic gewoon even dom lullen over pas bevallen zijn enzo en ja, ik weet dat er een 'hoe gaat het met ons' is, maar die is anders
pi_78066988
Wat heerlijk Freecell! En ja, ik miste dat ook, gewoon een ontzwangeren tot 6 wkn na de bevalling topic ofzo!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78067141
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:29 schreef Poppedein het volgende:
Wat heerlijk Freecell! En ja, ik miste dat ook, gewoon een ontzwangeren tot 6 wkn na de bevalling topic ofzo!
Ja, zoiets

Vertaal jij ook onleesbare partus-verslagen in het 'leeks'?
(ik was het aan het lezen en medische termen en latijn red ik prima, maar afkortingen van medische termen zijn lastiger en mijn kraamverzorgster kwam er ook niet uit )
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:41:30 #34
267651 Klaploper
pi_78067410
Hier Sjors, de man van Klaploper. Ik gebruik even haar telefoon om een update te geven. Het gaat erg goed, ik kan niet wachten om mijn kleine schatje in mijn armen te houden!
pi_78067459
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:27 schreef freecell het volgende:
Tsss, deze baby slaapt en eet Wat een verschil!

Ik mis eigenlijk het 'hoe gaat het met de nieuwe moeders' topic gewoon even dom lullen over pas bevallen zijn enzo en ja, ik weet dat er een 'hoe gaat het met ons' is, maar die is anders
Ja, ik ook. En nu mis ik een 'hoera, ik pas mijn spijkerbroek weer!'-topic. 'Hoe gaat het met ons' heeft inmiddels een behoorlijk zware lading gekregen. Ik voel me er ongemakkelijk bij om daar pietluttigheden te posten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78067516
Nou zet Laura en mij maar in het lijstje. 12 februari

Ik weet niet of ik heel veel ga posten de komende dagen, het is hier erg heftig en vermoeiend met een zeer eigenwijs meisje. Toch blijf ik haar leuk vinden
Ik vertel snel wel wat details...
pi_78067644
Tuurlijk Freecell! PB me maar ff, dan zal ik er vanavond laat even op reageren, nu vergadering.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78067670
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:44 schreef sindell het volgende:
Nou zet Laura en mij maar in het lijstje. 12 februari

Ik weet niet of ik heel veel ga posten de komende dagen, het is hier erg heftig en vermoeiend met een zeer eigenwijs meisje. Toch blijf ik haar leuk vinden
Ik vertel snel wel wat details...
Wat een mooie naam, Laura. Welkom hier! Had je al ergens een foto achtergelaten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78068914
Wolf ontdekt zn stem, deze is van 2 weken geleden

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:27:45 #40
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78069240
klaploper, succes met de bevalling! al hoort die nog officieel in het zwangerschapstopic

erm, dames, wat is er mis mee om gewoon zo'n topic te openen? 'verse mama's deel 1' of een iets fok-vriendelijker titel

tot die tijd, free, hoe isset ermee? reageert leander op zn broertje? hoe gaat het met de hechtingen? heb je alweer gepoept?
zoiets?
ah, nieuw idee voor de tt 'het grote post-partum poep- en plastopic' 10 punten voor alliteratie
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:31:51 #41
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78069412
Welkom Laura
hopelijk is alles goed gegaan sindell

Sorbooo zou wel vervelend zijn voor Isabeau en voor jou als mama ook . Maar op de lange termijn, als ze het echt nodig heeft, is het toch beter.

en ik heb weer super veel last van het ongesteld worden
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:33:43 #42
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78069493
Oh nee nog snel een vraag. Alexa heeft eigenlijk maar heel kort gelegen in onze Bugaboo Cameleon. En tegenwoordig in de MaxiCosi komt ze ook al omhoog enzo ...

Wanneer kun je beginnen met dat ding ombouwen (buggystyle).
Alexa en Seth zijn lief
pi_78069512
hahaaa.. ja zo'n topic klinkt goed daar had ik wel mijn kolfperikelen in kunnen posten.. en idd mijn spijkerbroekfrustratie

en ik ben lekker met Evie in bad geweest net.. nu lekker even nietsen en op tijd naar bed....

en natuurlijk welkom voor Sindell en Laura!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:37:59 #44
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78069670
Wolf
Alexa en Seth zijn lief
pi_78070283
Ah, hier zijn jullie.

Mef, wat worden ze groot hè? Driekus al in het stoeltje. Geen idee of Lente nog de bak past, ik gebruik eigenlijk alleen nog maar de doek. En Driekus ook al aan het happen? Waar zijn onze baby’s gebleven? Lente heeft een paar keer aan een stukje peer en sinaasappel gesabbeld en ze vindt het heerlijk. Maar voorlopig wachten we nog tot ze zes maanden is.

Knappe Esmée! Knap hoor, rollen! Ik zag Lente vanmiddag voor het eerst terug op d’r rug rollen. Van rug naar buik doet ze nu een week of drie. En dan is een box toch ineens best klein. Ik hoor regelmatig ‘pok’ en dan ligt ze met d’r koppie tegen de spijlen.

Sindell, welkom voor jou en je meisje. Een klein eigenwijsje? Ben benieuwd! Leuke naam trouwens!

Poppejans, je wolvenjong.
pi_78070472
haha BJ, je kolfperikelen kun je natuurlijk ook kwijt in het kolftopic op zich dat is er dan wel weer zeg maar

Maar ik snap het wel over dat topic, wat Claudia zegt eigks.
Maar goed, nog maar 3 maanden en ik ben officieel ontzwangerd en eigenlijk heb ik tot die tijd nog wel mn ei kwijt gekund in dat andere topic.

Oeh even een klein jompeltje voor mn meiske ze rolt tegenwoordig als ze een beetje zin erin heeft naar haar zij en blijft dan even liggen zo! woehoe! als ze goed zo doorzet rolt ze misschien wel snel om ook. Yay!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78070476
Bedankt allemaal.

Had in Z&G gepost inclusief foto. Zware bevalling heeft zo'n 45 uren geduurd. Ik ben nog steeds alles aan het verwerken en heb in de afgelopen week bijzonder weinig slaap gehad dus het valt me allemaal zwaar. Laura doet het verder wel goed, ook de bevalling heeft ze zowat beter doorstaan dan ik. We moeten gewoon aan elkaar wennen en leren. Gelukkig heb ik geweldige kraamzorg.
Zal me binnenkort hier wel uitgebreider melden, zodra het hier wat beter op orde is.
pi_78070640
Oef Sindell, dat gaat je niet in je koude kleren zitten. Sterkte! Dat wennen gaat snel genoeg, hoor. Dat duurde hier ook even. Maar nu is ze heulemaal van mij.

Huup, ze rolde toch al? Dacht dat je daar eens een filmpje van had gepost. Of was dat eenmalig?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:00:19 #49
267651 Klaploper
pi_78070678
Hier Sjors weer. Ze is er hoor! Wat een schatje!!! Vrouwlief en kindje maken het goed. Bevalling verliep heel soepel en ging vrij vlot. Dyr heet ze.

pi_78070698
Mijn kind ligt in bed en vertelt hele verhalen over de babyfoon... maar wel moe zijn he

Welkom Sindell en Laura! Ik heb in Z&G de foto gezien en wat een mooierd

Takkembah, als je buggy helemaal plat kan kan je 'm al ombouwen, maar zitten mag geloof ik nog niet.. geen idee eigenlijk
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')