Goedzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja ewl goed, zit alleen nog wat gekleurde troep op mn nagels wat ik er niet af heb kunnen krijgen! En ik heb me ziek gelachen vanmorgen (om dit nummer in combinatie met de clip die er perfect bij past! )
En ja, verder gewoon goed.
Hoezo heb je het er dan op gesmeerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja ewl goed, zit alleen nog wat gekleurde troep op mn nagels wat ik er niet af heb kunnen krijgen! En ik heb me ziek gelachen vanmorgen (om dit nummer in combinatie met de clip die er perfect bij past! )
Mooi, ja goed zoals je lasquote:
Heb ik neit, dat heeft Lieke gedaan! Onder dwangquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb je het er dan op gesmeerd?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Aceton?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb ik neit, dat heeft Lieke gedaan! Onder dwang! Want carnaval enzo
Je weet nooit wat je kan aantreffen rondom de carnavalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dinsdag, dan is alles toch gewoon open?
Haha ja tof he?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef mstr het volgende:
Prrrrrr.
Heb jij daar aan mee gedaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb ik neit, dat heeft Lieke gedaan! Onder dwang! Want carnaval enzo
Met carnaval andere openingstijdenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je op het internet de openingstijden niet zien?
Even vergeten, maar dat kennen wij hier niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je kan aantreffen rondom de carnaval
Hier geen last vanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je kan aantreffen rondom de carnaval
Tof nummerh e?!quote:
Het is fantastisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja tof he?!! En dan die clip erbij! En die mooie drum in het couplet
Dat zit er inderdaad in ja, maar het werkte niet goed want het zit echt onder die nagelranden enzo, gewoon even 2 dagen niets aan doen en dan eraf krabbenquote:
Hier helaas welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Even vergeten, maar dat kennen wij hier niet.
Oké, handigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad in ja, maar het werkte niet goed want het zit echt onder die nagelranden enzo, gewoon even 2 dagen niets aan doen en dan eraf krabben
Lieke had mij (en nog een stuk of 10 mensen) uitgenodigd ervoor enzo, met zn alleen naar 'het feest' van "Boven-Eind"! Geweldig was hetquote:
Liever jij dan ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lieke had mij (en nog een stuk of 10 mensen) uitgenodigd ervoor enzo, met zn alleen naar 'het feest' van "Boven-Eind"! Geweldig was het
Sowieso toffe muziek vind ik , maar dan die clipquote:
Het is net iets voor jou.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lieke had mij (en nog een stuk of 10 mensen) uitgenodigd ervoor enzo, met zn alleen naar 'het feest' van "Boven-Eind"! Geweldig was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |