quote:
Als je gewoon de bestanden zelf opent wat doet die dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:35 schreef RenRen- het volgende:
Het punt is dat ik wéét dat ik die bestanden heb opgeslagen in mijn documenten. 100% omdat het zo'n gekloot was, en daarna afgesloten
Omdat de zon de sneeuw opwarmt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef Trevland het volgende:
Waarom doet de sneeuw nu in de zon smelten
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:35 schreef mstr het volgende:
Volgende keer dus maar dubbelchecken.
Je ziet het, het is eigenlijk toch nodig, want InDesign is een draak van een programma.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]Hij hoort het gewoon te doen, ik kan blijven dubbelchecken, is een beetje onnodig
Eén grote error dat programmaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Je ziet het, het is eigenlijk toch nodig, want InDesign is een draak van een programma.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet grappig.
En op gegeven moment worden die bestanden ook vreselijk groot
Het bestand is nu geloof ik +- 90 MBquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaop een bepaald punt gaat het nog wel, en dan opeens niet meer.
Png? PDFquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
90 mb![]()
en als je het publiceert gewoon png formaat van 1 mb of zo?
PDF.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
90 mb![]()
en als je het publiceert gewoon png formaat van 1 mb of zo?
Textbewerken hè. Verslagen erin mooi makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doe je er dan allemaal mee?
Voor verslagen gebruik ik eigenlijk altijd gewoon Word.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Textbewerken hè. Verslagen erin mooi maken
ooow uuhh ja tuurlijkquote:
Maar het is een catalogus van 90 pagina'squote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooow uuhh ja tuurlijk![]()
dat soort shiiszlee
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor verslagen gebruik ik eigenlijk altijd gewoon Word.
Vermoord je hem toch ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.
ah zooquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het is een catalogus van 90 pagina's
Ik moest mijn verslagen altijd in word makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, als ik bij mijn leraar aan kom en zeg. "Ja, het verslag is gemaakt in word" Word ik terplekke vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |