mijn vrouw werkt op stenden en ik lees net dit:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Inmiddels doet de stroom het (deels) weer. Ik zit zelf in het pand van Gameship, vlakbij de Achmea-toren en daar doet de stroom het inmiddels weerVorige week was het ook al raak bij NHL Hogeschool, gaat lekker
Ik zal eens bellen, misschien mag ze ook wel naar huis en ze is mij mij meegereden met de auto en ik moet tot 16:30 werkenquote:Verschillende delen van Leeuwarden zijn dinsdagochtend getroffen door een stroomstoring. De studenten van Stenden aan de Rengerslaan hebben vrij gekregen en ook op het Provinciehuis aan de Snekertrekweg was het donker.
Daarnaast viel de stroom uit bij de NHL, de buren van Stenden aan de Rengerslaan, bij de Fryske Akademy aan de Groeneweg en de naburige Grote Kerkstraat.
Ook in de wijk Westeinde, Bilgaard/de Vrijheidswijk, de Vossenparkwijk en in het Valeriuskwartier is geen stroom
Ok, het is Friesland, maar er wonen hier wel meer dan 30 man.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef TheDutchguy het volgende:
Oh nee, 30 mensen zonder stroom.
Om hier nou een topic over te maken.
quote:Duizenden huishoudens in het westen van de provincie Utrecht en tienduizend huishoudens in Leeuwaren hebben dinsdagochtend zonder stroom gezeten.
nee het zou vandaag aangelegd worden maar er kwam een stroomstoring, dus kon t niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hadden ze al stroom in Friesland dan
Gaan ze tegelijk met de riolering aanleggen, hoeven de straten niet twee keer open.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hadden ze al stroom in Friesland dan
Vergeet je de vaste telefoonlijn nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gaan ze tegelijk met de riolering aanleggen, hoeven de straten niet twee keer open.
hebben we die ook? En ik maar mobiel bellenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Vergeet je de vaste telefoonlijn niet
Omfg, alweer? Vorige week maandag ook alquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:29 schreef Apotheose het volgende:
*meldt zich vanaf de NHL![]()
ook zo leuk hoe het hier werd omgeroepen in t Engels (nadat ze t in t NL hadden verteld) : "we dont.. eh... dont have... eh... "
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:32 schreef willempjewever het volgende:
Net gebeld door mijn vrouw, een groot deel van Leeuwarden zonder stroom.
Viel het hier in Drachten maar uit, dan kan ik lekker naar huis ipv wat om te hangen op de pc wat ik werken noem
Mag ik vast straks weer naar leeuwarden om haar op te halen.quote:Stroomstoring hier. Big problem. Laptop doet het nog, maar die doe ik nu even uit i.v.m accupower.
Zodra alles het weer doet of ik meer weet , bel ik of mail ik.
Waarschijnlijk 2 uur stroom weer aan.
Ook bejaardenhuis en bouhof.
de mailserver van het werk was gecrashed en verstuurde alle oude mails nog een keer, was dus niks aan de handquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |