quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Is de sneeuw op die boardercrossbaan nou zo afschuwelijk of zien de vrouwen er altijd zoveel minder stabiel uit dan de mannen?
Ben te lui om een nieuwe foto te maken dus even via google gedaan;quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef ergodyne1 het volgende:
Kan je eens een foto maken van dat magnetraction? ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik doe het waxen eigenlijk altijd zelf...veel cheaper en wat ze in Oostenrijk doen is 5 van de 6x dikke oplichterij...(mijn ervaring iig) ze spuiten er wat wax op, even poetsen en klaar...
Ik heb ooit deze 3 filmpjes gekeken en daarna zelf aan de slag gegaan, waxen is prima zelf te doen dus:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:27 schreef spooky1234 het volgende:
In Frankrijk was het ook oplichterij, heb toen 20 euro betaald en binnen 2 dagen was er al bijna geen wax meer op.. Dat is voor mij ook belangrijkste overweging om zelf dingen te doen, dan weet ik tenminste zeker dat het goed gedaan wordt.. maar dan moet ik zelf eerst weten hoe
Het kan ook gewoon pure pech zijn. Als er iets aan de sneeuwcondities veranderd na een paar dagen kan het zijn dat je wax ook niet meer lekker werkt. Wil niet zeggen dat een winkel geen wax zou moeten gebruiken die voor redelijk wat condities bruikbaar is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:27 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
In Frankrijk was het ook oplichterij, heb toen 20 euro betaald en binnen 2 dagen was er al bijna geen wax meer op.. Dat is voor mij ook belangrijkste overweging om zelf dingen te doen, dan weet ik tenminste zeker dat het goed gedaan wordt.. maar dan moet ik zelf eerst weten hoe
Een snowboard is fijn waxen,quote:Op woensdag 17 februari 2010 06:41 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Ik heb ooit deze 3 filmpjes gekeken en daarna zelf aan de slag gegaan, waxen is prima zelf te doen dus:
Moet je eens een Bataleon TBT gaan waxen....dat is weer een stukje irritanter is mijn ervaringquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:26 schreef Soohr het volgende:
[..]
Een snowboard is fijn waxen,
groot oppervlakte en gaan,
met ski's zit je altijd te kutten met die remmers van de bindingen,
eerst met de strijkbout van de bovenkant tussen de remmers in en dan van de onderkant tussen de remmers in.
Morgen staat de wax sessie op het programma,
weer lekker spetteren op de grijzen en blauwe bak.
Check dit maar eens, het concept waar Bataleon juist bekend om staat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:36 schreef Soohr het volgende:
wat is er anders aan de onderkant van de Bataleon TBT?
zitten knikjes inquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:36 schreef Soohr het volgende:
wat is er anders aan de onderkant van de Bataleon TBT?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:55 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Check dit maar eens, het concept waar Bataleon juist bekend om staat.
Ik zei ook niet dat het onmogelijk was, het kost alleen meer tijd, vooral ook met het afschrapen moet je wat netter werken dan bij een non-TBTquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:59 schreef Soohr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zit dus met het probleem van het waxen van de schuine stukken van a en c,
de punten hoef je niet te waxen, dus dat scheelt,
gedeelte b is niet anders dan normaal.
a en c kost dus wat meer tijd om de wax netjes te verdelen en weer subtiel af te vlakken.
Wat een gast joh, hij spreekt zichzelf soms wel grappig tegen... al dat geborstel aan het eind doe ik niet... schoonmaken, waxen, schrapen, kantjes slijpen, poetsen met een schotchbrite en klaar....quote:Op woensdag 17 februari 2010 06:41 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Ik heb ooit deze 3 filmpjes gekeken en daarna zelf aan de slag gegaan, waxen is prima zelf te doen dus:
ik ben het met je eens dat dit lastiger is dan de ski'squote:Op woensdag 17 februari 2010 10:03 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het onmogelijk was, het kost alleen meer tijd, vooral ook met het afschrapen moet je wat netter werken dan bij een non-TBT
" Onder het motto “Een voorbereide snowboarder is er twee waard” geven wij je enkele tips om blessures te vermijden."quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef ergodyne1 het volgende:
Ik kwam dit net tegen op de msn pagina WTF welke idioot heeft dit geschreven...
Damn hey ,ik ben een beginnende snowboarder. Ik rij immers op softboots.... Soohr is eigenlijk gewoon de echte snowboardheldquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef ergodyne1 het volgende:
6 euro voor waxen? das niet duur gozer![]()
wat sneue tekst zegquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef ergodyne1 het volgende:
6 euro voor waxen? das niet duur gozer![]()
Een paar lekkere stellingen in dat stukje.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
" Onder het motto “Een voorbereide snowboarder is er twee waard” geven wij je enkele tips om blessures te vermijden."
enige tip die er in staat is dat je goed moet vallen......
Inmiddels gedaan. Hopelijk leest iemand hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:38 schreef Soohr het volgende:
http://www.gezondheidsnet(...)ilig-op-je-snowboard
hier is de bron,
kan je ook reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |