Dat denk ik niet, dan wordt er gewoon een board gemaakt zonder naam op de onderkant.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dan zegt White en de rest: aju met je OS. x-games zijn belangrijker.
ik denk dat de sponsoren daar iets anders over denkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan wordt er gewoon een board gemaakt zonder naam op de onderkant.
Denk dat de meeste atleten het meer als een eer zien om hun land te verdedigen dan als een normale competitie.
En daarnaast is het aanpassen van het board ook geen groot probleem, alleen de print die onder het belag zit veranderen en klaar.
Als het ze opgelegd word hebben ze niets te zeggen. Ze kunnen hooguit tegen de riders zeggen dat ze maar een ander board moeten nemen, maar ja aan de andere kant weet wel iedereen dat Shaun White voor Burton rijdt en uiteindelijk is dat ook reclame.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ik denk dat de sponsoren daar iets anders over denken(en de contracten)
Nope. Er zijn trouwens meer riders die met directionals half pipe rijden. Gewoon omdat ze stijver zijn en dus meer grip hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
Had toch verwacht dat ie een twin had
Zou je geen twin kunnen maken die net zo stijf is?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nope. Er zijn trouwens meer riders die met directionals half pipe rijden. Gewoon omdat ze stijver zijn en dus meer grip hebben.
De opbouw van twins is anders dan die van directionals. Daarom zijn ze vaak wat minder stijf. Een directional is ook agressiever. Iets wat in de half pipe goed van pas kan komen, maar op kickers bijvoorbeeld niet altijd erg fijn is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:15 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Zou je geen twin kunnen maken die net zo stijf is?
Have fun! en vergeet niet wat filmpjes te makenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:21 schreef Komakie het volgende:
Zo boyz en girlz
Ik ga lekker naar huis, ff half uurtje nog wat dingen pakken en dan knallen
Tenminste.... waarschijnlijk de eerste paar uur file rijden, maar dat is niet anders
Het gaat sneeuwen dus ik draai wel een paar poeder bochten voor jullie
![]()
Ik ga 5 maart naar Ischgl... zin in.... wooooooo....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:03 schreef AardEngel het volgende:
[..]
6maart 2e keer dit jaar! zeer fijn gebied
veel plezier dan maar hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:21 schreef Komakie het volgende:
Zo boyz en girlz
Ik ga lekker naar huis, ff half uurtje nog wat dingen pakken en dan knallen
Tenminste.... waarschijnlijk de eerste paar uur file rijden, maar dat is niet anders
Het gaat sneeuwen dus ik draai wel een paar poeder bochten voor jullie
![]()
Als ze iets wordt opgelegd komen ze gewoon niet. Het is een gewone wedstrijd voor hun. Wordt ook vaak gezegd. Amerikanen hypen die spelen en daarom doen ze hun best voor goud.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als het ze opgelegd word hebben ze niets te zeggen. Ze kunnen hooguit tegen de riders zeggen dat ze maar een ander board moeten nemen, maar ja aan de andere kant weet wel iedereen dat Shaun White voor Burton rijdt en uiteindelijk is dat ook reclame.
Daarnaast komen de riders denk ik toch wel. Eer ok, maar ze krijgen ook wel een leuk zakcentje hoor.
De X-games vinden ze trouwens vaak wel belangrijker of net zo belangrijk en vooral leuker om te rijden. Veel meer publiek en vaak ook uitbundiger.
En ze organisatie van de OS (FIS) roept bij veel riders nog een aantal vragen op. Het zou me niet verbazen als daarom bijvoorbeeld een Travis Rice niet mee doet. Die doet nooit FIS dingen.
hmm ik vond het top veel off piste en de pistes zelf zijn breed! Idd een aantal sleepliften maar die zijn niet zo erg.. Appartementen heb ik geen idee van!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:15 schreef BettyWeter het volgende:
Hoe is Les Sybelles als snowboarder? Ik heb gelezen dat er nogal veel sleepliften zijn die je niet kunt vermijden?
Zijn er trouwens in Frankrijk ook apartementen te huur via particulieren, zoals in Oostenrijk? Tot nu toe vind ik in Frankrijk alleen accomodaties via reisbureaus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |