Blugh, ik kan het me heel goed voorstellen! Ik heb mijn rijbewijs inmiddels zo'n 2 jaar, maar heb echt bijna niet geredenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, toen we van Nederland naar België verhuisden. Brrr. Ik vond het in NL al naar, en hier in België rijden ze ook nog eens als dwazen
Ik voel met je mee!! Nu ik mijn rijbewijs heb, vind ik het heel leuk om te rijden, maar die lessenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh mehn. Ik moet zeer binnenkort het rijlessen weer op gaan pakken, en bij die gedachte krijg ik al een knoop in m'n maag
Ik heb 6 keer examen gedaan, het moge duidelijk zijn dat lessen ook niet mijn favoriete bezigheid wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Autorijden vind ik ook wel leuk maar als ik nog aan rijlessen denk..HEL zeg ik je
Ik haat bellen ook, maar geldnood is toch ergerquote:LB, dat je zo dan aan de telefoon durft te hangen.... Ik haat bellen, belangst bijna
Zoooo herkenbaar....Ik ben nog bezig, lees: laatste loodjes, want morgen hebben ik proefexamen. Vooral toen ik nog onzeker was, was ik elke keer zenuwachtig. Lichte vorm van faalangst denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!! Nu ik mijn rijbewijs heb, vind ik het heel leuk om te rijden, maar die lessen. Voor élke les was ik zenuwachtig, terwijl ik toch een heel aardige instructrice had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |