abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78066689
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn, anders valt dit niet te begrijpen.
Maar de vraag is waarom juist aan Marokkanen? En omdát ze zich goed gedragen hebben kregen 5 Marokkaanse jongeren ook nog een boekenbon. Ik vind het zo krom.
Laat Gouda dan een groot oudejaarsfeest organiseren voor iedereen, dan is het in Gouda-Oost-West-Zuid en Noord rustig.
Je slaat de spijker op zijn politieke kop. Was het een feest voor al het tuig uit Gouda geweest ( ) dan was het nog steeds niet bepaald moreel verantwoord, maar veel logischer dan wanneer je zo de rest van Gouda discrimineert.

Tenzij het alleen maar Marokkanen zijn die de overlast veroorzaken, dan gaat mijn voorwaarde niet op
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:49:43 #102
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78067718
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies. Wat nou niet geven? Vorig jaar deden jullie het ook. Moet ik jullie ruiten komen ingooien ofzo? Geef me dat geld, wethoudertje, anders zoeken we je op!
Dat is het punt inderdaad. Nu ze geld gekregen hebben zullen ze als een hongerige aap terug blijven komen. En inderdaad herrie schoppen wanneer ze het niet krijgen. Pavlof reactie pur sang.
I am not impressed by your performance
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:07:44 #103
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_78068375
Zal vast wel eerder gemeld zijn, maar vroeger -toen ik nog jong en onbezonnen was- werd het tuig preventief opgepakt en in de cel gezet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_78068545
En dan denk je dat het niet nog bizarder kan..... lees je dit...

Ongelofelijk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_78069095
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef Hukkie het volgende:
Zal vast wel eerder gemeld zijn, maar vroeger -toen ik nog jong en onbezonnen was- werd het tuig preventief opgepakt en in de cel gezet.
Dat gebeurde dus echt? Dacht altijd dat dat een sprookje was.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:26:17 #106
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_78069176
Met de miljarden die de Nederlandse overheid weggooid moet ik me druk gaan maken over 1750 euro voor een nieuwjaarsfeestje voor Marokkaanse jongeren? Op de lijst van subsidies die geschrapt moeten worden, staat die bij mij nog niet eens zo hoog.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:37:49 #107
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_78069663
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat gebeurde dus echt? Dacht altijd dat dat een sprookje was.
Ja hoor. Niet iedereen natuurlijk, maar de harde kern van 'zware jongens' mocht zich melden op het bureau en anders werden ze opgehaald.
DeviantArt
pi_78070210
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:37 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ja hoor. Niet iedereen natuurlijk, maar de harde kern van 'zware jongens' mocht zich melden op het bureau en anders werden ze opgehaald.
Prima maatregel dan
Waarom zijn ze daarmee gestopt eigenlijk?
pi_78070270
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Met de miljarden die de Nederlandse overheid weggooid moet ik me druk gaan maken over 1750 euro voor een nieuwjaarsfeestje voor Marokkaanse jongeren? Op de lijst van subsidies die geschrapt moeten worden, staat die bij mij nog niet eens zo hoog.
Ik denk dat mensen zich niet eens zozeer boos maken om het geld, maar meer om de beweegredenen waarom dat geld gegeven is. Angst lijkt het wel.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:57:41 #110
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_78070549
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef StarGazer het volgende:
En dan denk je dat het niet nog bizarder kan..... lees je dit...

Ongelofelijk
En dat allemaal met ons belasting geld
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:03:11 #111
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_78070819
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen zich niet eens zozeer boos maken om het geld, maar meer om de beweegredenen waarom dat geld gegeven is. Angst lijkt het wel.
Mwah. Dit is Fok. Dit is Nederland anno 2010. Mensen maken zich boos omdat het over Marokkanen gaat. En ze maken zich druk over de beweegredenen die een lokale politieke partij en De Telegraaf toeschrijven aan een subsidie die zelfs voor een gemeente als Gouda niet meer dan een fooi is.

Het was vanmorgen nota bene de opening van De Telegraaf. Ik vermoed dat deze centen nuttiger besteed waren dan talloze andere subsidies die het Nederlandse ambtenarenapparaat onder het gebrekkige toezicht van de politiek uitgeeft.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:03:15 #112
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_78070823
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Prima maatregel dan
Waarom zijn ze daarmee gestopt eigenlijk?
Als je wat ouder wordt, dan ontgroei je dat soort dingen en ga je leuke dingen doen met oud en nieuw. Deze aanpak is ergens tussen nu en twintig jaar geleden gestopt, maar waarom weet ik niet. Zal wel iets met politieke correctheid te maken hebben.
DeviantArt
pi_78070927
1 kogel, meer hoeft het niet te kosten.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dat is misschien wel een beter idee, ten minste, als je bezig bent onderbuikgevoelens te masseren. Want als je ze in de cel gooit kost het de samenleving nog vele malen meer.

²
Whatever...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:09:53 #114
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_78071115
We hebben toch al ruimte over in de gevangenissen ? Flikker dit tuig er dan gewoon in....
Daar zie ik mijn belastingcenten liever naartoe gaan.

En dan niet kunnen begrijpen waarom die rotmormels zich zo misdragen ? Nou mij is dat anders wel duidelijk. Hun ouders voeden ze niet op en de gemeente geeft ze geld om vooral door te gaan met hun criminele aso gedrag....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:58:10 #115
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78073771
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Mwah. Dit is Fok. Dit is Nederland anno 2010. Mensen maken zich boos omdat het over Marokkanen gaat. En ze maken zich druk over de beweegredenen die een lokale politieke partij en De Telegraaf toeschrijven aan een subsidie die zelfs voor een gemeente als Gouda niet meer dan een fooi is.

Het was vanmorgen nota bene de opening van De Telegraaf. Ik vermoed dat deze centen nuttiger besteed waren dan talloze andere subsidies die het Nederlandse ambtenarenapparaat onder het gebrekkige toezicht van de politiek uitgeeft.
Mja, ik kan mij toch voorstellen dat ook als het blanke hangjongeren waren geweest, men evengoed behoorlijk geïrriteerd zou zijn. Het is wel erg kort door de bocht om dit slechts als xenofobie af te stempelen. Het gaat ook wel om een sterke maatschappelijke onvrede en de kloof tussen hoe de overheid e politie menen dingen het beste op te kunnen lossen en hoe de gemiddelde burgen dat denkt te doen.

Niks nieuws trouwens, zo'n kloof.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_78074528
quote:
'Feest niet voor crimineeltjes'

GOUDA - De vijf jongens die op kosten van de gemeente Gouda tijdens de jaarwisseling een feest mochten geven, waren niet betrokken bij ongeregeldheden eerder die maand.

Dat zegt de gemeente volgens Omroep West in reactie op uitspraken van de VVD. Bij de ongeregeldheden werden mensen met sneeuwballen bekogeld, beroofd en mishandeld.

Jaarwisseling

De VVD in Gouda beweerde dat de jonge Marokkanen die daarbij betrokken waren, 2250 euro kregen voor een feest dat hen tijdens de jaarwisseling van de straat zou houden. Volgens de gemeente was het feest voor jongens die zich juist hebben ingezet om de boel in toom te houden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rimineeltjes___.html

Ik zou het haast geloven...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:15:21 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78074696
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

past immerrs veel beter in de huidige gemoedstoestand, toch? Het gekanker moet toch een juiste voedingsbodem hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:20:34 #118
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_78074985
Dat is het probleem ook tegenwoordig. Is het echt zo of is het puur damage control.
DeviantArt
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:25:26 #119
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78078575
omkoping is toch strafbaar?
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_78078655
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Als de kinderen in mijn buurt zich gedragen krijgen ze geen geld voor een feestje. Dat is nog nooit voorgekomen, en er lopen hier ook straatschoffies zat, die het voor de aardigen verpesten...

Heb dan ballen als gemeente en zeg gewoon eerlijk hoe/wat. Dat je te laf bent om echt hard in te grijpen (of misschien is het wettelijk niet mogelijk?) maar kom dan niet ineens met dit smoesje op de proppen.
pi_78078756
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:25 schreef WallOfStars het volgende:
omkoping is toch strafbaar?
Ja, Racisme ook. Maar als het in het voordeel is van marokkanen of andere niet-westerse allochtonen dan is het ineens legaal en geaccepteerd.
pi_78078971
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:27 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als de kinderen in mijn buurt zich gedragen krijgen ze geen geld voor een feestje. Dat is nog nooit voorgekomen, en er lopen hier ook straatschoffies zat, die het voor de aardigen verpesten...

Heb dan ballen als gemeente en zeg gewoon eerlijk hoe/wat. Dat je te laf bent om echt hard in te grijpen (of misschien is het wettelijk niet mogelijk?) maar kom dan niet ineens met dit smoesje op de proppen.
Eigenlijk zou iedereen die in Gouda woont en zich netjes gedraagt een mail naar de gemeente moeten sturen dat ze ook geld willen voor een feestje.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:32:48 #123
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_78078978
Oneigenlijk gedrag wordt weer beloond.

De burgemeester was bang voor imagoschade zeker?
pi_78078993
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:28 schreef Jeroenz het volgende:

[..]

Ja, Racisme ook. Maar als het in het voordeel is van marokkanen of andere niet-westerse allochtonen dan is het ineens legaal en geaccepteerd.
Dat dus.
pi_78079026
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Eigenlijk zou iedereen die in Gouda woont en zich netjes gedraagt een mail naar de gemeente moeten sturen dat ze ook geld willen voor een feestje.
Maar als we de gedachtegang van de gemeente doortrekken, betekent dat dat er maar 5 Marokkaanse jongeren waren die zich goed gedragen hadden? Zo laten ze het nu over komen. Want zij hebben een feestje verdiend wegens goed gedrag. De rest niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')