Goed punt, men kan er misbruik van gaan maken en je zendt een verkeerd signaal uit naar andere (verse) criminelen. Sterker nog, dit soort methodes werken stimulerend.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
zoals gezegd, dit kost de samenleving nog veel meer op de lange termijn.
Hulde.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:46 schreef Mr.J het volgende:
Absurd dit. Crimineel gedrag zal nooit, maar dan ook nooit beloond moeten worden in welke vorm dan ook. Dit afkopen van rust is een knieval voor het tuig, degenen verantwoordelijk zouden zich kapot moeten schamen.![]()
een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Nee. En daarbij is het natuurlijk een Televaag-artikel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt of het verhaal wel echt zo gegaan is zoals omschreven?
Nee, ik denk dat het aan de groep zelf is overhandigd, maar aan de niet zo grote aso's.quote:Want er wordt gesuggereerd dat de gemeente een dikke envelop met flappen persoonlijk in de handen een draaideurcrimineel heeft geduwd, terwijl het waarschijnlijker is dat men een of andere stichting of buurtwerker het geld heeft laten beheren en alles heeft laten regelen.
Dat denk ik ook. Ik denk dat er een groepje "normale" Marokkanen is opgestaan en de boel georganiseerd heeft. Tuig dat berooft lijkt me niet het volk dat netjes met de gemeente om tafel gaat zitten voor een plan.quote:En waarom wordt er geschreven dat er juist voor die rotte appels een feestje is georganiseerd, terwijl het waarschijnlijk gewoon een soort buurtfeest is geweest voor alle daar wonende Mocro jeugd?
Het gaat zekerweten meer kosten als mensen uiteindelijk gaan denken dat crimineel gedrag goed is voor een aardige bijlage.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat is misschien wel een beter idee, ten minste, als je bezig bent onderbuikgevoelens te masseren. Want als je ze in de cel gooit kost het de samenleving nog vele malen meer.²
'Ze hadden zich schuldig gemaakt aan onder meer openlijke geweldpleging, vernieling en overvallen.'quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bang zijn voor sneeuwbalwerpende kutjeugd
En daarmee hadden ze aan de voorwaarden voor een gesubsidieerd feessie voldaan,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'Ze hadden zich schuldig gemaakt aan onder meer openlijke geweldpleging, vernieling en overvallen.'
Ik zou als relmarrokaan de ballen uit mijn broek lachen en zonder blikken of blozen volgend jaar weer bij de gemeente gaan vragen om geld.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het gaat zekerweten meer kosten als mensen uiteindelijk gaan denken dat crimineel gedrag goed is voor een aardige bijlage.
Daarnaast gaat het niet om het geld maar om de wet. Ik betaal juist belasting zodat de overheid crimineel tuig keihard kan aanpakken. Niet om dit soort feestjes te sponsoren.
Alleen dan veel meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou als relmarrokaan de ballen uit mijn broek lachen en zonder blikken of blozen volgend jaar weer bij de gemeente gaan vragen om geld.
Precies. Wat nou niet geven? Vorig jaar deden jullie het ook. Moet ik jullie ruiten komen ingooien ofzo? Geef me dat geld, wethoudertje, anders zoeken we je op!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen dan veel meer natuurlijk.
Wat is 2250 euro voor een beetje feest? 22.500 komt dan meer in de richting.
Het precedent is er, dus the sky is the limit
Dit dus. Wie zegt dat dat geld daadwerkelijk is opgegaan aan het organiseren van (Nieuwjaars)activiteiten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:08 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat het compleet gestoord is om welke vorm van criminaliteit dan ook te belonen met geld-bedragen.
Plus dat het niet gaat om het organiseren van activiteiten maar geld in een envelop cadeau doen.
1. lees het artikel. Ze kunnen bonnetjes overleggenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dit dus. Wie zegt dat dat geld daadwerkelijk is opgegaan aan het organiseren van (Nieuwjaars)activiteiten?
Jazeker wel, met een belastingaanslag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon werken en je aan de regels houden wordt iig NIET beloond...
Hoezo? Je gaat fout gedrag toch niet bestraffen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Daarnaast wordt, naar mijn idee, fout/crimineel gedrag zo alleen maar gemotiveerd en toegejuichd.
Wat was hier nou zo 'fout' dat het geknipt moet worden? De waarheid zal wel weer te hard zijn oid?quote:
Daar verbaas ik me dus ook elke keer weer over. Staan die mensen buiten de werkelijkheid ofzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zouden die bestuurders bij het bedenken van dit soort debiele plannen nu zelf niet aanvoelen dat ze nat gaan als het naar buiten toe bekend wordt? In wat voor naïeve wereld leven die mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |