abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:46:53 #51
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_78049424
Absurd dit. Crimineel gedrag zal nooit, maar dan ook nooit beloond moeten worden in welke vorm dan ook. Dit afkopen van rust is een knieval voor het tuig, degenen verantwoordelijk zouden zich kapot moeten schamen.

een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:55:50 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_78049625
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
zoals gezegd, dit kost de samenleving nog veel meer op de lange termijn.
Goed punt, men kan er misbruik van gaan maken en je zendt een verkeerd signaal uit naar andere (verse) criminelen. Sterker nog, dit soort methodes werken stimulerend.

Lekker chartale middelen geven aan hitsige boys is wellicht goed voor de rust op de korte termijn, maar op de lange termijn maak je met dit soort methodes Nederland kapot.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_78049703
Hadden ze dat geld niet beter kunnen besteden aan een enkele vliegreis Marokko?
pi_78050415
Waar gaat het heen in dit land... Je wordt beloond voor slecht gedrag?
I'm awesome, and I fuck dolphins.
pi_78050676
Ik ben ook Gouwenaar (yeah, I know... ) en ik heb net de gemeente gemaild dat ik me ook heb gedragen tijdens oud&nieuw en waar en wanneer ik MIJN boekenbon kan ophalen.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:34:46 #56
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78050708
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:46 schreef Mr.J het volgende:
Absurd dit. Crimineel gedrag zal nooit, maar dan ook nooit beloond moeten worden in welke vorm dan ook. Dit afkopen van rust is een knieval voor het tuig, degenen verantwoordelijk zouden zich kapot moeten schamen.

een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Hulde.

Een mooie vrijbrief om de boel ergens kapot te trappen want dan krijgen we euries voor een leuk feessie.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:35:08 #57
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78050718
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt of het verhaal wel echt zo gegaan is zoals omschreven?
Nee. En daarbij is het natuurlijk een Televaag-artikel.
quote:
Want er wordt gesuggereerd dat de gemeente een dikke envelop met flappen persoonlijk in de handen een draaideurcrimineel heeft geduwd, terwijl het waarschijnlijker is dat men een of andere stichting of buurtwerker het geld heeft laten beheren en alles heeft laten regelen.
Nee, ik denk dat het aan de groep zelf is overhandigd, maar aan de niet zo grote aso's.
quote:
En waarom wordt er geschreven dat er juist voor die rotte appels een feestje is georganiseerd, terwijl het waarschijnlijk gewoon een soort buurtfeest is geweest voor alle daar wonende Mocro jeugd?
Dat denk ik ook. Ik denk dat er een groepje "normale" Marokkanen is opgestaan en de boel georganiseerd heeft. Tuig dat berooft lijkt me niet het volk dat netjes met de gemeente om tafel gaat zitten voor een plan.

Trouwens...voor iedere debiel die nog steeds post: "crimineel gedrag belonen " ---> ja, nou weten we het wel. Dat is hier nu 1000000x gepost in dit topic en je wil gewoon even ramptoeristelijk hier gepost hebben.

-edit- overigens ben ik het er wel mee eens dat het een kutplan is
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:35:42 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_78050735
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dat is misschien wel een beter idee, ten minste, als je bezig bent onderbuikgevoelens te masseren. Want als je ze in de cel gooit kost het de samenleving nog vele malen meer.

²
Het gaat zekerweten meer kosten als mensen uiteindelijk gaan denken dat crimineel gedrag goed is voor een aardige bijlage.

Daarnaast gaat het niet om het geld maar om de wet. Ik betaal juist belasting zodat de overheid crimineel tuig keihard kan aanpakken. Niet om dit soort feestjes te sponsoren.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_78050944
Bang zijn voor sneeuwbalwerpende kutjeugd
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78051844
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Bang zijn voor sneeuwbalwerpende kutjeugd
'Ze hadden zich schuldig gemaakt aan onder meer openlijke geweldpleging, vernieling en overvallen.'
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:14:49 #61
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78051919
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:12 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

'Ze hadden zich schuldig gemaakt aan onder meer openlijke geweldpleging, vernieling en overvallen.'
En daarmee hadden ze aan de voorwaarden voor een gesubsidieerd feessie voldaan, dan verdien je het ook gewoon om als stad gesloopt te worden.
pi_78052000
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het gaat zekerweten meer kosten als mensen uiteindelijk gaan denken dat crimineel gedrag goed is voor een aardige bijlage.

Daarnaast gaat het niet om het geld maar om de wet. Ik betaal juist belasting zodat de overheid crimineel tuig keihard kan aanpakken. Niet om dit soort feestjes te sponsoren.
Ik zou als relmarrokaan de ballen uit mijn broek lachen en zonder blikken of blozen volgend jaar weer bij de gemeente gaan vragen om geld.
pi_78052141
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zou als relmarrokaan de ballen uit mijn broek lachen en zonder blikken of blozen volgend jaar weer bij de gemeente gaan vragen om geld.
Alleen dan veel meer natuurlijk.
Wat is 2250 euro voor een beetje feest? 22.500 komt dan meer in de richting.
Het precedent is er, dus the sky is the limit
pi_78052276
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen dan veel meer natuurlijk.
Wat is 2250 euro voor een beetje feest? 22.500 komt dan meer in de richting.
Het precedent is er, dus the sky is the limit
Precies. Wat nou niet geven? Vorig jaar deden jullie het ook. Moet ik jullie ruiten komen ingooien ofzo? Geef me dat geld, wethoudertje, anders zoeken we je op!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:56:02 #65
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_78053242
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:08 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Doet niets af aan het feit dat het compleet gestoord is om welke vorm van criminaliteit dan ook te belonen met geld-bedragen.

Plus dat het niet gaat om het organiseren van activiteiten maar geld in een envelop cadeau doen.
Dit dus. Wie zegt dat dat geld daadwerkelijk is opgegaan aan het organiseren van (Nieuwjaars)activiteiten?

Daarnaast wordt, naar mijn idee, fout/crimineel gedrag zo alleen maar gemotiveerd en toegejuichd.
Smell the flowers while you can....
pi_78053851
Ik vind het wel schandalig weinig geld, drank is sowieso al duur. En geef ze ook een fatsoenlijke locatie om te feesten met een goede geluidsinstallatie op zijn minst, en niet vergeten veel wiet.

Net als deze jongeren:

Groep Marokkanen mishandelt man

Geef ze gewoon 10.000 euro om eens goed te feesten, of nog beter 50.000 euro voor een wereldreis.

Ik zeg: bezuinigen op de zorg en onderwijs en hiervoor landelijk geld vrijmaken En de echte raddraaiers moeten verdomme maandelijks 2000 euro krijgen plus de nodige subsidies natuurlijk
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:17:19 #67
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78053914
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Dit dus. Wie zegt dat dat geld daadwerkelijk is opgegaan aan het organiseren van (Nieuwjaars)activiteiten?
1. lees het artikel. Ze kunnen bonnetjes overleggen
2. het zal vast gecontroleerd zijn
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_78054033
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Gewoon werken en je aan de regels houden wordt iig NIET beloond...
Jazeker wel, met een belastingaanslag.
pi_78054097
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:56 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

Daarnaast wordt, naar mijn idee, fout/crimineel gedrag zo alleen maar gemotiveerd en toegejuichd.
Hoezo? Je gaat fout gedrag toch niet bestraffen.

Gewoon net als in Venlo een reisje naar de Costa Brava, en in een andere stad hadden ze een reisje naar de VS. Dat zijn pan straffen kerel, dat zullen ze voelen!

Ik denk dat deze marokkanen voortaan rustig blijven nu hardhandig zijn aangepakt met een zak geld.
pi_78059649
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 16-02-2010 15:48:48 (kappen) ]
pi_78059951
Het is tijd voor de PVV
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_78060250
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
*knip*
Wat was hier nou zo 'fout' dat het geknipt moet worden? De waarheid zal wel weer te hard zijn oid?
pi_78060379
Zouden die bestuurders bij het bedenken van dit soort debiele plannen nu zelf niet aanvoelen dat ze nat gaan als het naar buiten toe bekend wordt? In wat voor naïeve wereld leven die mensen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_78060917
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zouden die bestuurders bij het bedenken van dit soort debiele plannen nu zelf niet aanvoelen dat ze nat gaan als het naar buiten toe bekend wordt? In wat voor naïeve wereld leven die mensen?
Daar verbaas ik me dus ook elke keer weer over. Staan die mensen buiten de werkelijkheid ofzo?
pi_78061807
Even wat relativering:
  • Er is geen verband tussen de 'sneeuwbalterroristen' en de organisators van dit feest. Dat maken de VVD Gouda en de Telegraaf ervan.
  • Het budget was geen 2250, maar 1750 euro.
  • De Telegraaf is een kutkrant.
  • Wie dit leest is alfabeet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')