abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78044114
Canada

Wat een groot, kansloos land is dat zeg.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 02:18:48 #27
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78044196
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 02:13 schreef Confetti het volgende:
Canada

Wat een groot, kansloos land is dat zeg.
Het is weliswaar zo dat bijna 80 procent van de bevolking er Christelijk is, maar ze hebben wel erg fraaie natuurgebieden en bepaalde zeer mooie steden. Verder ook wat serieuzer te nemen dan de tamelijk niveauloze Nederlandse samenleving.
pi_78044213
Terug van het douche. Niks gemist zo te zien. Gay-sport nr 1 is ook weer losgelaten zie ik
pi_78044442
Wat een grap dit. Leuke sport hoor, maar ik vind het niet gek dat de rest van de wereld jullie schaatser totaal niet serieus neemt
pi_78045040
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 02:18 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Het is weliswaar zo dat bijna 80 procent van de bevolking er Christelijk is, maar ze hebben wel erg fraaie natuurgebieden en bepaalde zeer mooie steden. Verder ook wat serieuzer te nemen dan de tamelijk niveauloze Nederlandse samenleving.
Dan ga je er toch lekker wonen jankerd

In Nederland wordt er gewoon al wel jaren achteren een fatsoenlijke ijsvloer neergelegd
  dinsdag 16 februari 2010 @ 03:10:03 #31
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78045111
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 03:04 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:

[..]

Dan ga je er toch lekker wonen jankerd

In Nederland wordt er gewoon al wel jaren achteren een fatsoenlijke ijsvloer neergelegd
Jij hebt geen flauw idee waar ik woon, dus loop niet zo achterlijk te schreeuwen.

Daarnaast is het helemaal niet relevant voor een land of ze toevallig in een stadionnetje vol carnavaleske houten klazen een goede ijsvloer neer kunnen leggen, zodat al die clowns naar die c-sport kunnen koekeloeren.
pi_78045138
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 03:10 schreef Morgenrood het volgende:

[..]

Jij hebt geen flauw idee waar ik woon, dus loop niet zo achterlijk te schreeuwen.

Daarnaast is het helemaal niet relevant voor een land of ze toevallig in een stadionnetje vol carnavaleske houten klazen een goede ijsvloer neer kunnen leggen, zodat al die clowns naar die c-sport kunnen koekeloeren.
Wat moet jij een kankerleven hebben zeg

Maar ik ben je dankbaar dat je onze niveauloze samenleving op deze manier toch ff dat zetje omhoog wil geven, chapeau chapeau
pi_78045142
slotje
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')