Wie is smeekens?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Maar serieus, ik vind dit echt kut. Zit ik een beetje naar een sauna interview te kijken met Smeekens ipv live schaatsen.
Dus vul je hem zelf maar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ga trouwens niet mijn hoogwaardige topic verkrachten omdat die van jou bagger is geworden
Dat zou hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Heb ik het goed verstaan? Ze gaan pas om 05:00 verder?
Canadese tijd, 02:00 hier!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Heb ik het goed verstaan? Ze gaan pas om 05:00 verder?
Hahahaaahahaaa wat een hoomo!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:02 schreef Hetiszover het volgende:
Mart Smeets: "Hardly welcome__!!!!!! "
Het is weliswaar zo dat bijna 80 procent van de bevolking er Christelijk is, maar ze hebben wel erg fraaie natuurgebieden en bepaalde zeer mooie steden. Verder ook wat serieuzer te nemen dan de tamelijk niveauloze Nederlandse samenleving.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:13 schreef Confetti het volgende:
Canada![]()
Wat een groot, kansloos land is dat zeg.
Dan ga je er toch lekker wonen jankerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 02:18 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Het is weliswaar zo dat bijna 80 procent van de bevolking er Christelijk is, maar ze hebben wel erg fraaie natuurgebieden en bepaalde zeer mooie steden. Verder ook wat serieuzer te nemen dan de tamelijk niveauloze Nederlandse samenleving.
Jij hebt geen flauw idee waar ik woon, dus loop niet zo achterlijk te schreeuwen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:04 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Dan ga je er toch lekker wonen jankerd![]()
In Nederland wordt er gewoon al wel jaren achteren een fatsoenlijke ijsvloer neergelegd
Wat moet jij een kankerleven hebben zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:10 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Jij hebt geen flauw idee waar ik woon, dus loop niet zo achterlijk te schreeuwen.
Daarnaast is het helemaal niet relevant voor een land of ze toevallig in een stadionnetje vol carnavaleske houten klazen een goede ijsvloer neer kunnen leggen, zodat al die clowns naar die c-sport kunnen koekeloeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |