co-signquote:Op donderdag 25 februari 2010 07:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet anders zeggen dat ik inmiddels aardig gewend ben aan de mobiele layout
Die werkt lekker. I like.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk niet betalen voor zo'n kansloos abonnement. Uiteraard is er een oplossing: UserAgent Faker. Dit is een add-on voor SBSettings en is te vinden in Cydia.
En...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit
[ afbeelding ]
Aan
Hij verkracht overigens -als ie aan staat- wel alle mobiele pagina's, dus ook je gmail, google agenda etc.
Geen dank
Zwarte?quote:
Zwarte haarscheurtjes op witte iPhone.quote:
D'r zit hier een user die al 5 keer haarscheurtjes had en die heeft 5 keer een nieuwe gekregen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Zwarte haarscheurtjes op witte iPhone.![]()
Maar vrees dat het geen garantiegeval is, iPhone is weleens gevallen dus zullen ze het daar wel op gooien.
Skv toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:20 schreef Luco het volgende:
[..]
D'r zit hier een user die al 5 keer haarscheurtjes had en die heeft 5 keer een nieuwe gekregen.
Volgens mij niet. Heb er wel es naar gezocht, maar zit niet standaard in iPhone OS...quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:11 schreef kreuk050 het volgende:
Om even terug te komen op fok forum lezen op je iphone gewoon via safari....
Is er ook een mogelijkheid om niet helemaal naar beneden te scrollen maar gewoon ctrl-page down???
Je kan een bladwijzer maken die als je daarop klikt automatisch naar het einde van een pagina scrollt. Erg handig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb er wel es naar gezocht, maar zit niet standaard in iPhone OS...
Straalbezopen fietsen, uit je hand laten kletteren op straat, oprapen, tien meter verderop hetzelfde hebben? Plus dat 'ie een paar keer op de grond viel tijdens gebruik. Kutdingen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam met je telefoons?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat de haarscheurtjes vanzelf komen als hij weer op de grond tyft.
Push.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef ik.ben.hier het volgende:
Is het normaal dat die zoveel stroom vreet of moet ik iets uitzetten wat ik nog niet heb gedaan
Als ie binnen paar uur leeg is en de gebruikstijd oploopt, ook als je 'm niet gebruikt (check in instellingen): mailaccounts verwijderen, rebooten en opnieuw toevoegen. Dat hielp bij mij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef ik.ben.hier het volgende:
Is het normaal dat die zoveel stroom vreet of moet ik iets uitzetten wat ik nog niet heb gedaan
Ik heb geen push aanstaan..quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie binnen paar uur leeg is en de gebruikstijd oploopt, ook als je 'm niet gebruikt (check in instellingen): mailaccounts verwijderen, rebooten en opnieuw toevoegen. Dat hielp bij mij.
Dat is normaal helaas.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ik heb geen push aanstaan..
Gister mijn telefoon opgeladen en nu nog zo'n 82%. Zonder iets noemenswaardigs ermee gedaan te hebben.
Of is dit normaal, dat kan natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |