Shit hey, hoeveel gevoel kun je in een liedje leggen... en zo zuiver ook. Zwaar kippevel hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Geniet nog maar een keer, Bren:
Hier ligt al weer een centimeter of 5-10quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:13 schreef -Hans- het volgende:
Begint hier voorzichtig te sneeuwen. Neeeee
Damn, heftigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ligt al weer een centimeter of 5-10
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ligt al weer een centimeter of 5-10
Dooit hier nu ook wel denk ik. Hoop dat het vanmiddag weg is iigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in Diemen begint het juist langzaam maar zeker weer weg te dooien. Een paar uur geleden was het hier nog een stuk witter.
Te laat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef themauster het volgende:
Oeoeoeoeoe! De splitsplinternieuwe 3FM site komt ieder moment online! via Roosmarijn op twitter
Wat was het?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Werd er vanochtend om 7.15 wakker mee. Heb m'n wekker nog nooit zo snel uitgeslagen
Ik 5,5quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
OMG, heb 10 uur geslapen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
OMG, heb 10 uur geslapen
Hij is heeeeeel tof !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:45 schreef themauster het volgende:
Oeoeoeoeoe! De splitsplinternieuwe 3FM site komt ieder moment online! via Roosmarijn op twitter
Wit scherm idd...quote:
quote:Dit is de default documentroot
Als je hier bent uitgekomen zijn er twee mogelijkheden:
Iemand heeft ergens een foutje gemaakt
of, je weet precies wat je aan het doen bent
We gaan maar uit van het laatste.
quote:Dit is de default documentroot
Als je hier bent uitgekomen zijn er twee mogelijkheden:
Iemand heeft ergens een foutje gemaakt
of, je weet precies wat je aan het doen bent
We gaan maar uit van het laatste.
Ik zou nog steeds de oudequote:
Viel mij ook al op idd. Hij is zo duister!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zucht, een achtegrondfoto op die nieuwe 3FM-site.
Dat is ook een van de redenen dat ik altijd de standaard 3FM website gebruik tijdens festivals..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zucht, een achtegrondfoto op die nieuwe 3FM-site.
Volgens mij is zijn productieteam erop ingesteld dat hij 10 minuten te laat komt en ze dus gewoon zonder hem kunnen beginnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:07 schreef gerbenp het volgende:
Stenders komt trouwens ook veel laterder steeds, ik zie m op de VSR nogsteeds niet..
Bij mij is hij nu ook overbelastquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef Piles het volgende:
Kan iemand eens een screenshot plaatsen? Ben wel benieuwd, maar kan er hier niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |