abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78191672
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:19 schreef FANN het volgende:

de helft van de politie is corrupt dus dat geld zie je noooooooooooit meer terug
Ik heb tweemaal een gouden ring afgegeven en niks meer gehoord, zonde als je nu de goudprijs ziet
pi_78191976
Hangt ervan af, mss dat ik het geld zou houden en de rest zou terug geven, ik weet dat het slecht is maarja...
Ja en dus?
pi_78192652
Re: fiets gevonden

Heb ook eens een nog best goeie fiets in de bosjes zien liggen tussen station & huis, over een hek gesmeten. Even opgebeld naar het politiebureau, gemeld, iemand zou 'm op gaan pikken... volgende dag lag 'ie er nog. De dag daarop ook nog. Een week later ook nog. Elke dag zag 'ie er minder goed uit, was er weer wat af gesloopt (hij lag vanaf de weg waar ik over rij over een hek, maar je kan aan de andere kant wel komen). Uiteindelijk tien dagen later ofzo is 'ie weggehaald, en krijg ik nog een mededeling van de politie 'Bedankt, maar het was gewoon een wrak'. Ja, toen wel ja...
pi_78192777
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Misschien had de dief er spijt van en wilde hij jou een andere fiets brengen als troost.
Had ie me beter mijn eigen fiets kunnen brengen.. Datr was een luxe "crosshybrid" van Gazelle.. Ik vond een of ander goedkope budgetfiets..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_78192818
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Sheriam het volgende:
Re: fiets gevonden

Heb ook eens een nog best goeie fiets in de bosjes zien liggen tussen station & huis, over een hek gesmeten. Even opgebeld naar het politiebureau, gemeld, iemand zou 'm op gaan pikken... volgende dag lag 'ie er nog. De dag daarop ook nog. Een week later ook nog. Elke dag zag 'ie er minder goed uit, was er weer wat af gesloopt (hij lag vanaf de weg waar ik over rij over een hek, maar je kan aan de andere kant wel komen). Uiteindelijk tien dagen later ofzo is 'ie weggehaald, en krijg ik nog een mededeling van de politie 'Bedankt, maar het was gewoon een wrak'. Ja, toen wel ja...
mwah, als hij er binnen een dag niet weg was gehaald had ik hem gewoon zelf meegenomen en dat even gemeld bij de politie..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_78194842
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:33 schreef dvr het volgende:

[..]

Ik heb tweemaal een gouden ring afgegeven en niks meer gehoord, zonde als je nu de goudprijs ziet
dan lopen er nu twee politievrouwen met een gouden ring van jou rond

of de vrouw of vriendin van zo'n agentje
pi_78201678
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mwah, als hij er binnen een dag niet weg was gehaald had ik hem gewoon zelf meegenomen en dat even gemeld bij de politie..
Ik kon 'm zelf niet gebruiken (groot model herenfiets), bovendien had ik vanaf mijn weg een flink stuk om moeten rijden & dan met twee fietsen naar huis. Had geen zin die moeite te doen om 'm te redden voor een vreemde, vond 't al netjes dat ik 'm gemeld had.

Een aantal weken erna stond er elders, tussen station en werk, een fiets zonder slot scheef tegen een lantaarnpaal. Dat was wel een damesfiets, en met die vorige gebeurtenis nog in m'n achterhoofd, liep ik inderdaad met de gedachte 'm mee te nemen als 'ie er de volgende dag nog stond (ja, wel netjes melden maar hopen dat er geen reactie op komt ). Helaas, de jeugd aldaar is wat baldadiger; de volgende ochtend al lagen de losse onderdelen zo her en der verspreid, en 't frame in de sloot. Heb ik weer, zal ook niet een keer andersom wezen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:02:27 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78206657
iedereen heeft wel eens iets gejat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 23:44:10 #184
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_78209040
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:33 schreef dvr het volgende:

[..]

Waardevolle spullen moet je ook altijd in eigen beheer houden na aangifte. Anders is de kans latijd klein dat je ze terugziet als het niet opgehaald wordt.

Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_78214374
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
iedereen heeft wel eens iets gejat.
*hapt* Nee, sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')