Jij, als 14-jarige Samantha?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:45 schreef Bulletslut het volgende:
Volgende Fok meet zal ik jullie bewijzen dat ik geen kloon ben.
Put your money where your mouth is Reamlof!
Ik ben geen kloon trut.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dat ben je wel.En maakt mij het nou uit dat jij mij lelijk vindt, gelukkig heb ik de harses van Samantha in je fobo niet.
Godsamme je faalt in Frans.quote:
JA!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:51 schreef Fascination het volgende:
Maar Bulletslut, vind je mij dan wel een hottie? M'n pic staat in m'n fobo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
JA!
Zomg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie vind je wel knap dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hij vindt zichzelf kankerlekker.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zomg.Wie vind je wel knap dan?
ik zou jouw echt kk hard doenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kanker op met je kuttaaltje dat niemand spreektquote:Op maandag 15 februari 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Godsamme je faalt in Frans.![]()
Ful svår nött att knäcka.
Domme X-box nerd.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
Nja, dat wijf uit z'n fobo vindt ie lekker. SAMANTHAAA KOMMIE ETEN
Toch een kleine 9,3 miljoen hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Kanker op met je kuttaaltje dat niemand spreekt
ghost whispererquote:Op maandag 15 februari 2010 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
Nja, dat wijf uit z'n fobo vindt ie lekker. SAMANTHAAA KOMMIE ETEN
Die op de hoofdfoto woont bij Twizu of Aight1 in de buurt. Can't remember welk van de.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef Fascination het volgende:
Ook twee verschillende personen op de foto's.!!
SCHATJU IK HEB ETE VOOR JE KLOARSTAAN, KOMT NOU NAAR BINNE.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:54 schreef KingChronic het volgende:
[..]
Zo'n geval heeft het wel geschopt tot moderator
Die niet-hoofdfoto is van een FOK!ster.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef Fascination het volgende:
Ook twee verschillende personen op de foto's.!!
Wat? Hij heeft het over Krentenbol...quote:
Ja, maar jij zou iedereen geven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou je geven, als ik 20 jaar jonger was
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die niet-hoofdfoto is van een FOK!ster.
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die op de hoofdfoto woont bij Twizu of Aight1 in de buurt. Can't remember welk van de.
HAUW JE BEK EENS! IK HEB JE AL GEHOARD JA?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SCHATJU IK HEB ETE VOOR JE KLOARSTAAN, KOMT NOU NAAR BINNE.
GODVERDOMME, SAMANTHOA, KOM GODVERKANKER NOAR BINNE, JE ETE WOR KOUD.
je zou der wel geven als je 35 wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou je geven, als ik 20 jaar jonger was
Krijg een levenaandoening gast.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:03 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
HAUW JE BEK EENS! IK HEB JE AL GEHOARD JA?
IK BEN BEZIG OP FOAK!
Mag je iemand eigenlijk wel een aandoening toewensen?quote:
Want?quote:
"Komt zij weer met haar Amerikaanse OMG."quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:04 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
OMG.
Bewijs het het dan eens stelletje kutten
Omg, the plot thickens.quote:
In Paul VS Dirkh # 2 welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag je iemand eigenlijk wel een aandoening toewensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |