Die moet wel aardig verstevigd zijn, anders is die auto binnen 2 meter een wokkelquote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Rauw. het volgende:
http://www.youtube.com/watch#videos=XucBgepA76U&v=J0__KSxRI5Y
Meer motor in minder auto.
Een rauw randje zit er aanquote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik..de mijne doet dat ook
Dan moet hij eerst stoppen met die achterlijke wheelspin die die dingen áltijd hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dan rijd dat bakbeest over je teen en is je teen plat want ZWAAR
Geen idee, die ruimte heb je toch niet nodig.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij nieuwe auto's kijk je ook niet naar emotionele shit. Prijs kwaliteitverhouding van een Fox zit gewoon flink goed. En waarom zou je groter rijden als je kinderen al lang de deur uit zijn?
Heeft een heel seizoen gedragged. Dus is goed aangepakt... Op een ander filmpje schakelt hij niet goed en staat hij op zn voorwielen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Die moet wel aardig verstevigd zijn, anders is die auto binnen 2 meter een wokkel
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Rauw. het volgende:
Ja, dan heeft ie het goed aangepakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heeft een heel seizoen gedragged. Dus is goed aangepakt... Op een ander filmpje schakelt hij niet goed en staat hij op zn voorwielen.
Toch heb je alle mokkels krols als je in een porsche langs komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar vind porsche een beetje standaard
Uhuh..quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Een rauw randje zit er aan
1.8 benzine?
Legt het toch af tegen red victorquote:Op maandag 15 februari 2010 23:21 schreef Rauw. het volgende:
http://www.youtube.com/watch#v=KDj8DfPQ7gE&feature=relatedquote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dan heeft ie het goed aangepakt.
Geen tijd om filmpjes te kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch#v=KDj8DfPQ7gE&feature=related
Als het in deze is welquote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Toch heb je alle mokkels krols als je in een porsche langs komt.
Blijven hopen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog maar een uuuurtjuhhhhhhh. Maar ik heb het gevoel dat ik ze niet ga winnen.
Standaard of niet, wel bloedgeilquote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar vind porsche een beetje standaard
Maar je ziet ze tegenwoordig gewoon te vaak rijdenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Toch heb je alle mokkels krols als je in een porsche langs komt.
Ik heb het er niet zo opquote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Standaard of niet, wel bloedgeil
Heb je beide auto's vergeleken?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Legt het toch af tegen red victor
quote:
Tja.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je ziet ze tegenwoordig gewoon te vaak rijden
Kan er niks aan doen maar de cijfer spreken in voordeel van de Red Victorquote:Op maandag 15 februari 2010 23:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb je beide auto's vergeleken?
De nagenoeg standaard AME polo vs de belachelijk uitziende Red Victor?
Het oog wil ook wat.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen maar de cijfer spreken in voordeel van de Red Victor
Hoi tweelichtjequote:
Deze kleur is het (dit is niet de mijne hoor)quote:
Wij hadden zo eentje:quote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze kleur is het (dit is niet de mijne hoor)
[ afbeelding ]
Ik ben opgegroeid in garages, en een Carrera 4S is de enige auto die ik wel zou willen hebben later (sterker nog, waar ik al voor aan het sparen ben).quote:Op maandag 15 februari 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je ziet ze tegenwoordig gewoon te vaak rijden
Sodemieter, da's wel heul rood!quote:
Ja, en hij begon roze te worden, want geen metallic.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodemieter, da's wel heul rood!
En die carrera vind ik persoonlijk dus niks, die van je afbeelding daar in tegenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in garages, en een Carrera 4S is de enige auto die ik wel zou willen hebben later (sterker nog, waar ik al voor aan het sparen ben).
Verder wil ik er ooit nog zo eentje bouwen:
[ afbeelding ]
En zeker ook niet goed onderhouden, zie je vaak bij echt rood op auto'squote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en hij begon roze te worden, want geen metallic.
Brandweerwagenrode 850R staat op mijn verlanglijstjequote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodemieter, da's wel heul rood!
Een roze V40quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en hij begon roze te worden, want geen metallic.
Dat heeft weinig met onderhoud te maken.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zeker ook niet goed onderhouden, zie je vaak bij echt rood op auto's
Wax enzo, maakt een hele hoop uitquote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met onderhoud te maken.
Ja, maar dat is niet echt onderhoud, maar meer behoudquote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wax enzo, maakt een hele hoop uit
Ooh jawel. Rood kan nog veel langer mooi blijven als je regelmatig poetst + je lak sealed.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met onderhoud te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |