Duurt me te lang, ik viel bij Rock Werchter na vier dagen in slaap bij Metallica. Gaat hem niet worden voor mij. Misschien over een paar jaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga naar Sziget, dat is toch veel toffer
Vliegenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nein, mit der Lufthansa von Flughaben Schiphol nach Munchen und dann nach Budapest! Und wieder zuruck auch mit der Lufthansa via Frankfurt
Op een gegeven moment word het alleen maar minder.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Duurt me te lang, ik viel bij Rock Werchter na vier dagen in slaap bij Metallica. Gaat hem niet worden voor mij. Misschien over een paar jaar.
Ja! Meteen je eerste tank leeg zeker?quote:
Ik ga 2 weken, eerst nog een weekje comazuipen door heel Hongarije, en dan naar Sziget, gaat hélemaal goedkomenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Duurt me te lang, ik viel bij Rock Werchter na vier dagen in slaap bij Metallica. Gaat hem niet worden voor mij. Misschien over een paar jaar.
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word het alleen maar minder.
Alles, je tieten gaan hangen, je krijgt rimpels, drank valt steeds slechter en nachtbraken wordt steeds moeilijker. Dan weet je dat je oud wordtquote:
Think soquote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Meteen je eerste tank leeg zeker?
Op m'n 16e haalde ik nachtenlang door zonder problemen.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Alles, je tieten gaan hangen, je krijgt rimpels, drank valt steeds slechter en nachtbraken wordt steeds moeilijker. Dan weet je dat je oud wordt
Dan begin ik ook al oud te worden.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Alles, je tieten gaan hangen, je krijgt rimpels, drank valt steeds slechter en nachtbraken wordt steeds moeilijker. Dan weet je dat je oud wordt
Oh dat wordt nog wat.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op m'n 16e haalde ik nachtenlang door zonder problemen.
Ben nu 21 en om een uur of 3 verlang ik naar mn nest.
Mijn ervaring is dat het gek gaat tot je 19e/20e. En dat het daarna steeds wat minder word... Je word degelijker, meer zin in rustige avondjes in plaats van dat maffe rondgezuip enzo.quote:
we heten niet allemaal vladje hoorquote:
Ik kan niet wachten om 7 avonden in de week op de bank te liggen met het vrouwtje.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het gek gaat tot je 19e/20e. En dat het daarna steeds wat minder word... Je word degelijker, meer zin in rustige avondjes in plaats van dat maffe rondgezuip enzo.
En niet alleen ik, maar ook 2 goede vrienden ervaren dat zo.
Je stelt me gerust.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we heten niet allemaal vladje hoor
ik ben ook 21 en kan prima 48 uur wakker blijven
Ik denk dat het gewoon te maken heeft met m'n wilde jaren die ik gehad heb.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou het niet eens erg vinden...quote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om 7 avonden in de week op de bank te liggen met het vrouwtje.
Ik heb al foto's gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Think so.. Beter rij jij maar deze kant op als je m wilt spotten
Ik kan het ook allemaal nog wel, maar ik merk toch aan mezelf dat ik verstandiger word (en dus degelijker), ik ga niet meer om half 4 's nachts na een verjaardag nog de stad in, omdat het erbij hoort, ook al ben ik supermoe, dan ga ik gewoon lekker naar huis, dat soort dingenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou het ook heerlijk vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zou het niet eens erg vinden...
Nouja, 5 avonden dan.
De zaterdag en zondag ben ik druk met m'n eigen ding.
Juistem. Dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan het ook allemaal nog wel, maar ik merk toch aan mezelf dat ik verstandiger word (en dus degelijker), ik ga niet meer om half 4 's nachts na een verjaardag nog de stad in, omdat het erbij hoort, ook al ben ik supermoe, dan ga ik gewoon lekker naar huis, dat soort dingen
Dat ookquote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon te maken heeft met m'n wilde jaren die ik gehad heb.
Dat ik daarvan moet bijkomen
ja dat welquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan het ook allemaal nog wel, maar ik merk toch aan mezelf dat ik verstandiger word (en dus degelijker), ik ga niet meer om half 4 's nachts na een verjaardag nog de stad in, omdat het erbij hoort, ook al ben ik supermoe, dan ga ik gewoon lekker naar huis, dat soort dingen
Als het jou goed doetquote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Zullen we dan allebei maar sorry zeggen?
Ik ben juist pas begonnen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Dat hele zuipen/rondneuken/elk weekend alles vergeten heb ik al gehad toen ik 15/16 was, daar ben ik nu echt helemaal klaar mee
Nu in de winter is het allemaal wat minder, maar zondags ben ik sowieso met de auto bezig/ op een meeting. Daarna gezamenlijk met vrienden eten.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou het ook heerlijk vinden
En dan 2 avonden gewoon wat gezelligs doen (met vrienden) bijvoorbeeld.
Komen mooiere foto's dan van mijn natuurlijke omgevingquote:
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Dat hele zuipen/rondneuken/elk weekend alles vergeten heb ik al gehad toen ik 15/16 was, daar ben ik nu echt helemaal klaar mee
Ja, ik ben op dit moment ook druk met uitgaan, school etc.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu in de winter is het allemaal wat minder, maar zondags ben ik sowieso met de auto bezig/ op een meeting. Daarna gezamenlijk met vrienden eten.
En zaterdagen ben ik altijd bezig met vanalles en nog wat.
Waarom wil je het dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Het doet mij vrij weinig, maar het is altijd leuk.
Ik vind dat lekker joh, zo'n plakwijf die me de hele avond in de gaten houd en stikjaloers is.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ben op dit moment ook druk met uitgaan, school etc.
En ik wil ook nog gewoon met eigen vrienden uit kunnen gaan zonder dat mevrouw de hele avond aan mij vastgeplakt zit.
Maar bijna allemaal gaan ze lopen zeuren dat je niet moet flirten en met dat meisje moet praten.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker joh, zo'n plakwijf die me de hele avond in de gaten houd en stikjaloers is.
Maar dan wel een met bewijsdrang ipv zeikdrang.
Je meent hetquote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat het geen nut heeft, zoals dit hele forum.
De beteren gaan er juist bij staan en heel opzichtig aan je zitten kleffen, daar ben ik echt dol op.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar bijna allemaal gaan ze lopen zeuren dat je niet moet flirten en met dat meisje moet praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |