Heerlijk man.. Wacht op je eerste deukje, dat is pas een gevoel wat je nooit meer vergeet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja.. Klinkt misschien gek, maar ik wacht al jaren tot het punt dat ik een auto kon/mag kopen
Haha. Eric is held. Hoe kan je ze krijgen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eric Corton is kut trouwens. Hij gaat vanavond laat de Lowlandskaarten weggeven en ik ben fucking moe.
Ja. wat is er lulliger dan iemand die verliefd op je is zoenen en dan zeggen "ja ik deed het alleen om je goed te laten voelen"quote:
Ik vind hem zo vies moralistisch.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eric Corton is kut trouwens. Hij gaat vanavond laat de Lowlandskaarten weggeven en ik ben fucking moe.
Zoenen doe je toch sowieso om je goed te voelen>?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Haha. Eric is held. Hoe kan je ze krijgen?
[..]
Ja. wat is er lulliger dan iemand die verliefd op je is zoenen en dan zeggen "ja ik deed het alleen om je goed te laten voelen"
Eerste keer tanken waarschijnlijk ookquote:Op maandag 15 februari 2010 22:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heerlijk man.. Wacht op je eerste deukje, dat is pas een gevoel wat je nooit meer vergeet.
Ligt eraan of ik diegene sowieso al zou doen of niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
noortje, zou jij met iemand naar bed gaan voor lowlandskaarten?
Nouja, vies moralistisch klinkt hij iig.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vies moralistisch.
Maar zn muzieksmaak is okay.
Niet alleen om de ander goed te laten voelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zoenen doe je toch sowieso om je goed te voelen>?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik diegene sowieso al zou doen of niet.
True. Zn muziek is top ja. Handige bron voor informatie ook als het gaat om concerten en suprise acts.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind hem zo vies moralistisch.
Maar zn muzieksmaak is okay.
Ligt eraan of je de goede brandstof naar binnen gooit.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eerste keer tanken waarschijnlijk ook
Denk dat ik dan eerst maar eens ga pimpen bij mijn beste vriendinquote:Op maandag 15 februari 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Giechelend als een klein meisje met een lolly en een strikje in haar haar zat ik in mijn eerste heuse gekochte auto![]()
Dus ik snap je
Je doet het ook voor jezelf. Ookal zou je het meer doen voor een ander.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet alleen om de ander goed te laten voelen.
Sowieso, Kontrustquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
True. Zn muziek is top ja. Handige bron voor informatie ook als het gaat om concerten en suprise acts.
De fout met diesel ga ik waarschijnlijk niet makenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de goede brandstof naar binnen gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |