quote:
idereen is em verdomme gepeerdquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier btw....is het carrrrnaval ofzo?
Daar zit ik me ook al over te verbazen. Was het gister en eergister dan ook zo rustig?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier btw....is het carrrrnaval ofzo?
Wel rustiger....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zit ik me ook al over te verbazen. Was het gister en eergister dan ook zo rustig?
Ik zou bijijijijna zeggen 'I wish.'quote:
Dat deden ze ook, maar dit onderdeel is iets meer basic.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was douchen![]()
Ik gok op het molesteren van je carrrrnavalsoutfit, zodat je volgend jaar tenminste niet weer heen gaat
Je ONDERBROEK!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat deden ze ook, maar dit onderdeel is iets meer basic.![]()
Ik vond het wel lief, hoe ze hielpen de was van de verwarming te halen. Kledingstukken overal.
NEE VROUW!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je ONDERBROEK!![]()
Nou, fijn dat ik het weet, kan ik nu met een gerust hart op bedje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ziggoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja tis alleen wel jammer dat Senes em nu gepeerd is
Ik weet ook wel dat het allemaal wel langer duurt. Maar het was zo'n domme opmerking in mijn ogen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Met een thermometer ff tempen natuurlijk, das niet zo heel moeilijk toch?
En ja, in zn poeperd![]()
Alleen heb je er niet veel aan als je niet weet wat zn normale temperatuur is.
En het klinkt mss echt kut maar ze heeft wel een punt die muts, als ze zegt dat het een oudere hond is.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet meer over kan gaan hoor, maar het duurt zeker langer en gaat allemaal moeizamer bij oudere honden, En al helemaal als de hond toch al problemen heeft.
Ik ken een paar honden die zich verstapt hebben met de gladheid en zo, die lopen ook al een hele poos te kloten nu. De aanhoudende kou en gladheid helpen natuurlijk ook al niet mee![]()
Dus geduld dametje!
Waarom meet je het dan ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:22 schreef Qwea het volgende:
ooh en zn normale temp, ja, das een goeie. Ik heb het wel es gemeten maar nooit opgeschreven
Ik vind het geen domme opmerking, ik kan me indenken dat jij mss op haar overkwam als iemand die toch wel verwacht had dat t al over geweest wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het allemaal wel langer duurt. Maar het was zo'n domme opmerking in mijn ogen.
Kan ik nog wat extra's doen, als in masseren, warmte kussens, weet ik veel wat?
Sneuneus van me.quote:
Tga je doen dan???quote:
Nouhouhouhouquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:15 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Oh-oh.... zware teleurstelling, maar je vlop is nog niet onderweg. Ik was hem gisteren vergeten mee te nemen.
Jippie!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Jippie is vannacht bij ons op bed gekropen!![]()
Je voelt het zelf het beste aan de binnenkant van zijn lip.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:11 schreef Qwea het volgende:
Ugh. Ff de DA weer gebeld.
Baloe loopt nog steeds NIET lekker. Ik moet stoppen met de metacam, en hem 1x daags 3 pillen carprodyl geven. Als het binnen 2 a 3 dagen niet verbeterd moet ik weer bellen.
Zegt die assistente muts ; ja weet je, het is al een ouwe hond he.
Ja, en?Hij deed het prima voordat zn rug verdraaid was. Dus ga me nou niet vertellen dat opeens dit zomaar komt aankakken en er niks aan te doen is
Ik voorzie een tripje naar wilhelmina-oord weerlets hope I'm wrong.
Trouwens, hoe kun je "voelen" of een hond "koorts" heeft? Ik vond hem vrij warm aanvoelen achter zn oortjes, bij zn keel en bij zn snuit.
En wat moet ik dan voelen? Klam? Warm?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Je voelt het zelf het beste aan de binnenkant van zijn lip.
Warm, als ze koorts hebben voelt het anders maar ik denk dat als je het anders nooit doet dat het verschil lastig te voelen is en dat je beter gewoon kunt tempen. Maar heb je reden om te denken dat hij koorts heeft? Is hij sloom? Slaapt hij veel? Kijkt hij lodderig uit zijn ogen? Eet en drinkt hij nog wel? Als ze koorts hebben ademen ze vaak ook sneller bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat moet ik dan voelen? Klam? Warm?
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NEE VROUW!Moet ik het echt spellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Nou, afgezien van dat ik hem warm vond aanvoelen, en ik hem niet eens mocht aaien (hij trok zn lip op) dacht ik dattie zich niet lekker voelde -> koorts.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Warm, als ze koorts hebben voelt het anders maar ik denk dat als je het anders nooit doet dat het verschil lastig te voelen is en dat je beter gewoon kunt tempen. Maar heb je reden om te denken dat hij koorts heeft? Is hij sloom? Slaapt hij veel? Kijkt hij lodderig uit zijn ogen? Eet en drinkt hij nog wel? Als ze koorts hebben ademen ze vaak ook sneller bijvoorbeeld.
ik ben altijd bang dat ik hem pijn doequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Wat is er mis met een thermometer dan?
Bronquote:Temperatuur:
wordt met de koortsthermometer rectaal (via de anus) opgenomen, d.w.z. in de endeldarm (bij de teef is dat direct onder de staart). Dit kan met een kwik- of digitale thermometer. Een kwikthermometer moet minimaal een minuut lang in het rectum blijven zitten. Een digitale thermometer geeft een piepgeluid als de temperatuur gemeten is. Een digitale thermometer is dus wel zo handig, evt. inwrijven met wat vaseline en dan voorzichtig inbrengen.
De normale lichaamstemperatuur van de volwassen hond is 38,2º C, met als grenswaarden 37,5º C en 39º C. Makkelijker gezegd: de temperatuur van een hond ligt tussen de 38-39º C. Kleine honden hebben een wat hogere temperatuur dan de grotere. Dan is er ook nog een verschil tussen ochtend- en avondtemperatuur (net als bij de mens) en dat bedraagt 0,5-1 graad.
Bij de drachtige teef geeft een daling van ongeveer 1-1,5 graad van de lichaamstemperatuur aan, dat de bevalling binnen 24 uur gaat beginnen.
Om te beoordelen of een hond koorts heeft, dient men van zijn eigen hond de gemiddelde ochtend- en avondtemperatuur in gezonde dagen te weten. Maar ik kan u wel een algemene regel geven.
• Heeft de hond een te lage temperatuur (ondertemperatuur), dan is dat niet goed, en moet u naar uw dierenarts. Dit komt voor bij onderkoeling (hypothermie).
• Ligt de temperatuur minder dan een halve graad hoger dan de normale temperatuur, dan noemen we dit verhoging. Als uw hond sloom is, kijk dan naar de ademhaling en vraag u af: Hoe plast hij? Hoest hij? Braakt hij of heeft hij diarree? Het is vaak een beginstadium van een infectie.
• Is het meer dan een halve graad hoger dan de normale temperatuur, dan noemen we het koorts. Koorts is verder te herkennen aan een verhoogde pols, verhoogde ademhaling en rillen.
Elke zomer weer zijn er honden met een temperatuur van ± 42º C: deze honden zijn meer dood dan levend, hijgen als een idioot, ademen oppervlakkig, tong eruit, zó'n ogen, zó'n pupillen (groot!) en vaak niet aanspreekbaar. Lees deze tips.
Waarom zou u uw hond gaan temperaturen? Dat doet u wanneer de hond u niet bevalt en niet omdat hij bijv. minder drinkt. U moet u ook afvragen, wat er de laatste uren gebeurd is. U kijkt eerst naar de ademhaling en pols en daarna kunt u eventueel gaan temperaturen.
Dat dus. En anders doe je een beetje vaseline aan de thermometer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Kolere Qwea, ik douw die kleintjes van mij nog zo een thermometer in hun aars, zelfs bij Frits was dat geen probleem, ik denk dat die dikke t echt amper zal voelen
En hoest met de zieke?quote:
Tis echt maar een keidun dingetje, en idd ff wat vaseline dr op, maar zelfs dat moet niet nodig zijn bij die dikke beer, ik denk dat je op mag passen dat dat hele ding en je hand dr niet achteraan verdwijnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus. En anders doe je een beetje vaseline aan de thermometer.
Kom op Q. Normaal ben je ook niet zo teerhartig. Die dikke kan dat best hebben.
En bedankt voor die mental image.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt maar een keidun dingetje, en idd ff wat vaseline dr op, maar zelfs dat moet niet nodig zijn bij die dikke beer, ik denk dat je op mag passen dat dat hele ding en je hand dr niet achteraan verdwijnen![]()
Niet zo best. Tis niet echt ziek ofzo, maar echt megaverkouden, nonstop loopneus en m'n hele hoofd zit vol. Dus maar een dagje thuis, ook wat fijner voor mn collegaequote:
Acherrumkus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet zo best. Tis niet echt ziek ofzo, maar echt megaverkouden, nonstop loopneus en m'n hele hoofd zit vol. Dus maar een dagje thuis, ook wat fijner voor mn collegae
Bij een paard zit er een touwtje aan met een wasknijper. Die klemmen ze vast in de staart zodat de thermometer nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt maar een keidun dingetje, en idd ff wat vaseline dr op, maar zelfs dat moet niet nodig zijn bij die dikke beer, ik denk dat je op mag passen dat dat hele ding en je hand dr niet achteraan verdwijnen![]()
Niet zo teerhartig jijquote:
Met alle plezier!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, wat kut voor Strega, doe dr nog maar es een dikke kus van hier
Beterschap. Even lekker stomen geeft misschien wel wat verlichting.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet zo best. Tis niet echt ziek ofzo, maar echt megaverkouden, nonstop loopneus en m'n hele hoofd zit vol. Dus maar een dagje thuis, ook wat fijner voor mn collegae
Er is een verschil tussen teerhartig en volkomen onnatuurlijke ingangen gebruiken.quote:
Balen zeg! Heeft ze nog steeds zoveel pijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bij een paard zit er een touwtje aan met een wasknijper. Die klemmen ze vast in de staart zodat de thermometer nietzegt.
Goedemorgen overigens. Vanavond een update over Strega, de wondgenezing gaat niet lekker en vanmiddag is de "grote ronde", dan gaan alle knappe koppen van de afdeling iedereen bij langs.
Merk? Type? Prijs? USB of eSATA?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier nog interesse in een externe HD van 320gig?
USB, casing is van WD (Elements), zat een 1.0TB schijf in (nieuwjaarsgeschenk van mn werk), heb die eruit gehaald en ga die intern gebruiken, en een interne van 320 gig (Barracuda 7200rpm) erin schroeven, prijs graties, klik (kabels e.d. erbij)quote:
Past hij nog steeds op de brievenweger?quote:
Klinkt goed, alleen die prijs hè, da's veuls te goedkoop. Leuk nieuwjaarsgeschenk BTW.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
USB, casing is van WD (Elements), zat een 1.0TB schijf in (nieuwjaarsgeschenk van mn werk), heb die eruit gehaald en ga die intern gebruiken, en een interne van 320 gig (Barracuda 7200rpm) erin schroeven, prijs graties, klik (kabels e.d. erbij)
Nee joh, ik heb 'm gratis gehad, en het word zo een knutselwerkje met die 320 gig erin geschroefd door mezelf.. Dus vandaar, voor hetzelfde geld begeeft m'n knutselwerkje het binnen 3 wekenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen die prijs hè, da's veuls te goedkoop. Leuk nieuwjaarsgeschenk BTW.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef nokwanda het volgende:
We zitten hier te wachten op de ieuwe wasmachine. Die zal tussen 12 en 15 geleverd worden. Anytime dus
Nou, als je hem aan mij kwijt wilt, graag. Heel graag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb 'm gratis gehad, en het word zo een knutselwerkje met die 320 gig erin geschroefd door mezelf.. Dus vandaar, voor hetzelfde geld begeeft m'n knutselwerkje het binnen 3 weken![]()
(alhoewel de HD gewoon goed blijft hoor, eerder de power/USB->SATA aansluiting die dan niet goed is)
Was/droog-combi was het toch? Je hoort wel 'ns dat die dingen niet zo goed werken als een wasmachine en droger apart.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef nokwanda het volgende:
We zitten hier te wachten op de ieuwe wasmachine. Die zal tussen 12 en 15 geleverd worden. Anytime dus
Ja hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nou, als je hem aan mij kwijt wilt, graag. Heel graag.
Bij navraag bleek dat de wasmachines van tegenwoordig toch al veel minder jaren meegaan dan die van vroegah. Het verschil was zo minimaal dat we besloten om een combi te nemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Was/droog-combi was het toch? Je hoort wel 'ns dat die dingen niet zo goed werken als een wasmachine en droger apart.
Nou, idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:34 schreef Pagan het volgende:
[..]Da's wal fijn, met de streken van de dames de laatste tijd.
Ah, ok. Wel leuk een koffiehoek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij navraag bleek dat de wasmachines van tegenwoordig toch al veel minder jaren meegaan dan die van vroegah. Het verschil was zo minimaal dat we besloten om een combi te nemen.
Het is nieteens zo dat we de ruimte niet hebben voor twee. Het zou alleen zo lelijk ingedeld worden. En nu met een machine, kunnen we het net zo maken dat we er tegelijk een koffiehoek boven van maken. Kastje eromheen, pootjes eronder, gordijntje ervoor en de senseo erop. Kunnen we lekker chillen boven.
Dat had hier wel gekund, maar dat was ontzettend lelijk geweest. De badkamermuur die aan de slaapkamer grenst is namelijk van glasblokken. En dat zou nou net de enige plek zijn waar dat zou kunnen staan, en dan nog zou het een sta-in-de-weg zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ah, ok. Wel leuk een koffiehoek.
Wij hebben nu in onze hele kleine badkamer een wasmachine met daar boven op een droger. Neemt wel heel veel ruimte in.
Mag ik dan je rekeningnummer zodat ik op zijn minst voor de verzendkosten kan betalen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Zal even kijken of ik het in m'n huidige staat vanmiddag nog af krijg
Niet klikken als je aan het eten bent, of niet goed tegen medische dingetjes kan. (Jij wel Ingetje, dat weet ik, maar de anderen weet ik niet).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jo![]()
Wat balen voor Strega...en ook voor jou natuurlijk.
Is de wond ontstoken dan? Of wil het gewoon niet dicht?
Ook maar een dikke kus namens mij![]()
Ll, goed dat je thuis bent gebleven, kun je thuis lekker je bacillen in de rondte niezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ze vast erg leuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, idd.
Trouwens, ik heb post voor Strega gewoon naar huis gstuurd ipv naar het ZH
Old moderators never die, they just smell that way!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mag ik dan je rekeningnummer zodat ik op zijn minst voor de verzendkosten kan betalen?
[..]
Niet klikken als je aan het eten bent, of niet goed tegen medische dingetjes kan. (Jij wel Ingetje, dat weet ik, maar de anderen weet ik niet).Moet je daarvoor per se naar het Bethesda toe? Met alle respect maar ik vind het altijd zo'n "dorps" ziekenhuis. En als je dan in een een Universitair ziekenhuis ligt? Of doen ze dat daar niet en sturen ze alles naar Hoogeveen toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat vind ze vast erg leuk.
[..]
Mag ik dan je rekeningnummer zodat ik op zijn minst voor de verzendkosten kan betalen?
[..]
Niet klikken als je aan het eten bent, of niet goed tegen medische dingetjes kan. (Jij wel Ingetje, dat weet ik, maar de anderen weet ik niet).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat vind ze vast erg leuk.
Ik kan er wel tegen hoor, maar ik stel me voor hoe dat voor haar moet zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Jaaaaaaa anders had ik m net niet ff kunnen wegen he!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Past hij nog steeds op de brievenweger?
[..]
Niet klikken als je aan het eten bent, of niet goed tegen medische dingetjes kan. (Jij wel Ingetje, dat weet ik, maar de anderen weet ik niet).Oh Pagan, wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ex-pleeg hier, kan er dus tegen). Ik neem aan dat ze nu behandelen met alginaat verbanden? Of is dat alweer achterhaald? Het is enige tijd geleden dat ik echt in het vak zat.
Die zuurstoftherapie klinkt ook interessant, hopelijk kunnen ze daar iets mee.
Wens haar maar heel veel sterkte en een dikke.
Hier zitten de poezen aan de visstick. Ik had er een paar uitgehaald voor de lunch, ging daarna wat anders doen dus die lagen te ontdooien op het aanrecht. Waarop Naartjie zichzelf ging bedienen.![]()
De aangevreten visstick heb ik dus maar verdeeld onder het drietal. Hij ging prima naar binnen, waarn aYoko hem weer uitkotste. Slokopje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het is een kliniek die samenwerkt met het Bethesda. Het masjientje waar je in moet is zo groot als een stadsbus. Er zijn er maar drie of vier van in Nederland.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je daarvoor per se naar het Bethesda toe? Met alle respect maar ik vind het altijd zo'n "dorps" ziekenhuis. En als je dan in een een Universitair ziekenhuis ligt? Of doen ze dat daar niet en sturen ze alles naar Hoogeveen toe?
Nee, geen alginaat. Het is nagenoeg droog, dus dat heeft dan niet zo'n zin.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh Pagan, wat naar(ex-pleeg hier, kan er dus tegen). Ik neem aan dat ze nu behandelen met alginaat verbanden? Of is dat alweer achterhaald? Het is enige tijd geleden dat ik echt in het vak zat.
Die zuurstoftherapie klinkt ook interessant, hopelijk kunnen ze daar iets mee.
Wens haar maar heel veel sterkte en een dikke.
Hier zitten de poezen aan de visstick. Ik had er een paar uitgehaald voor de lunch, ging daarna wat anders doen dus die lagen te ontdooien op het aanrecht. Waarop Naartjie zichzelf ging bedienen.![]()
De aangevreten visstick heb ik dus maar verdeeld onder het drietal. Hij ging prima naar binnen, waarn aYoko hem weer uitkotste. Slokopje.
Fijn dat het zo goed gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef DanseMacabre het volgende:
@pagan, oei, da's niet zo best. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen.
Ik word hier overladen met bergen liefde, er gaan geen 5 minuten voorbij zonder dat ik een kopje krijg.![]()
Hij ligt hier zo ontspannen te genieten op de vensterbank boven de verwarming.
ben niet verder gekomen als naar de optocht te gaan, en mn foto;s waren niet goed genoeg voor de krantquote:
in Heerlen is ook een lichtjesoptochtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh in Beek is dat he?
Heb je eigenlijk nog veel vrienden in Heerlen?
Ah ok, maar carnavallen en zo, doe je dat daar dan alleen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
in Heerlen is ook een lichtjesoptocht
vrienden is een groot woord, maar wel mensen die ik spreek
ja was een mooie optocht, alleen jammer dat hij een uur stop gezet is voor de uitzending van L1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:26 schreef Cat22 het volgende:
Jippie voor Jippie en DM en DM vriend!![]()
Was het een mooie optocht Yns? Jammer van de foto's though.
Hier zat weer een kat op het dak. En toen zag ze mij en toen moest er op het richeltje gegild worden. Waarna Naartje - veilig op de vensterbank- meegilde nadat hij met grote ogen de Yoko verrichtingen had aanschouwd. En toen moest ik toch maar naar beneden komen om Yoko via dat raam te roepen zodat ze op een logische wijze binnen kwam. En nu ligt het allemaal weer te pitten.
Cool, bij welke?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja was een mooie optocht, alleen jammer dat hij een uur stop gezet is voor de uitzending van L1
wat die foto's betreft, moest er wel om lachen want tis eigenlijk een en al vriendjespolitiek
net nog gesolliciteerd op een vacature bij een fotograaf in M'tricht
Wauw, dat woord moest ik 3 keer lezen voor ik het snapte!quote:
Da's toch ook raar zeg. Krijg je dan niet eens de bedrijfsnaam door?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Ynske het volgende:
da weet ik niet![]()
is via uwv, dus hoop morgen reactie te krijgen van t werkbedrijf
Ah ok, spannend en leuk dusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Ynske het volgende:
da weet ik niet![]()
is via uwv, dus hoop morgen reactie te krijgen van t werkbedrijf
jammer, van je sollicitatiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toch ook raar zeg. Krijg je dan niet eens de bedrijfsnaam door?
Ik kreeg net bericht dat ik niet aangenomen ben bij de functie waar ik vorige week op solliciteerde. Jammer, maar ik voelde het in het gesprek al wat aan.
Ah jammerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toch ook raar zeg. Krijg je dan niet eens de bedrijfsnaam door?
Ik kreeg net bericht dat ik niet aangenomen ben bij de functie waar ik vorige week op solliciteerde. Jammer, maar ik voelde het in het gesprek al wat aan.
Leuk zeg! En geen geld.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, spannend en leuk dus![]()
Ik zal zo een foto maken Cat, tis dit setje:
aardbeienbentoset
Had ik net in mn bentoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:50 schreef sararaats het volgende:
wohooooo, straks pannenkoeken !!!!!
Zwabberrrrrrrrrrquote:
Nooooooon hoe gaat ie daar?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef Nonneke het volgende:![]()
had gewonnen met een xtoys prijsvraagjammer dat ik geen bad heb voor mn gewonnen romantic bathsetje
voorlopig is het wel leuk hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwabberrrrrrrrrr![]()
Vind je t boek niks?
Mag je rustig zeggen hoor
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voorlopig is het wel leuk hoorlees iedere avond wat voor ik naar bed ga
Goed heur ! en met jou ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nooooooon hoe gaat ie daar?
Je mag wel met bij mij in bad heur
Kom maar opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Goed heur ! en met jou ?![]()
OeH samen met bij jou in bad![]()
tsja samen of niet he anders is er niks romantic aan !quote:
hoe the fuck krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
stond mijn bootmgr en BCD op een non-sytem disk![]()
![]()
Ik ben bang om samen met een vrouw in bad te gaan. Komt door mijn moeder. Daarmee ging ik ooit, ik moet een jaar of 5 zijn geweest, in bad. Ze liet een poepje en hoppa.....bruin was het bad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon geen bureau
![]()
Wel een naaitafel !
![]()
En ja ik wil heus wel met je in bad
Eh.. Que?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Man man man
Even een harde schijfje wisselen![]()
non-system disk denk je dan, maar op een of andere magische manier stond mijn bootmgr en BCD op een non-sytem disk![]()
![]()
Windows staat braaf op C: en ik ging D: wisselen, nou wilde hij 't al niet formatteren en toen ik het the hard way deed (schijf eruit trekken) was het ineens 'bootmgr is missing' bij het opstarten
![]()
Gelukkig met Windows CD wel kunnen recoveren, komt waarschijnlijk omdat ik vanaf die D schijf ooit 7loader heb gedraaid om m'n Windows te uuhhm legitimerenHandig dat die tool dan niet kijkt waar je OS staat maar gewoon van die schijf de bootdisk maakt terwijl overal in de settings C: nog als system/bootdisk staat
![]()
Maar het is gelukt! Was nog ff spannend want toen ik in m'n woede die schijf er uit trok per ongeluk de powerswitch connector op het moederbord losgehaald, dus ik druk de 'AAN' knop in, en er gebeurde niks![]()
![]()
Maar gelukkig zag ik het snel
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben bang voor samen met een vrouw in bad. Komt door mijn moeder. Daarmee ging ik ooit, ik moet een jaar of 5 zijn geweest, in bad. Ze liet een poepje en hoppa.....bruin was het bad.
En alsof een vent je dat niet kan flikken ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben bang om samen met een vrouw in bad te gaan. Komt door mijn moeder. Daarmee ging ik ooit, ik moet een jaar of 5 zijn geweest, in bad. Ze liet een poepje en hoppa.....bruin was het bad.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben bang om samen met een vrouw in bad te gaan. Komt door mijn moeder. Daarmee ging ik ooit, ik moet een jaar of 5 zijn geweest, in bad. Ze liet een poepje en hoppa.....bruin was het bad.
My thoughts exactlyquote:
Ja uuh goeie vraag, eerst dacht ik dat het kwam omdat ik m'n pagefile op een andere fysieke schijf had staan (de desbetreffende te switchen schijf dus) maar zelfs na het verplaatsen van die wilde hij nog niet formatteren en bleef Windows bokken, en toen ik hem eruit had getrokken was het ineens 'Bootmgr missing'quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe the fuck krijg je dat voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijs me nou niet op die mogelijkheidquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En alsof een vent je dat niet kan flikken ook
Ik neem aan dat jij toen de schuldige was aan je broers levenslange traumaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Toen ik nog een baby was wilde mijn broer (toen 10) met mij in bad...![]()
Toen was het water ook bruin.
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Mn bento van gisteren:
[ afbeelding ]
2 pannenkoeken, komkommer / kaas , pepito mix.
Vandaag:
[ afbeelding ]
2 pannenkoeken, mais met fruit in een blikje van bonduelle () en mueslireepjes
![]()
En mn nieuwe setje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poepig he
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij toen de schuldige was aan je broers levenslange trauma
Daar kun je bovenin brood doen en dan onderin los je beleg of als je het brood wel al belegd onderin wat komkommer of tomaat of zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Cat22 het volgende:
oh-oh, waar gebruik je dat driehoekige ding wat daar links ligt voor?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh, wat slim! Als je dan salade of zo op je brood wil wordt het niet soppig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar kun je bovenin brood doen en dan onderin los je beleg of als je het brood wel al belegd onderin wat komkommer of tomaat of zo
Met aardbeitjes.quote:
Ja nice and nice hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, wat slim! Als je dan salade of zo op je brood wil wordt het niet soppig.![]()
[..]
Met aardbeitjes.
Ik geloof dat jij geen idee hebt van de maten van die bakkiesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
in dat driehoekige dingetje een klein brandertje doen, en een klein pannetje, en dan gaan miniwokken on the spot
quote:
quote:
Ja, had er ineens zin in. Had het koud, ben met een boek onder mijn dekbed gedoken en had voor de zekerheid de wekker toch maar anderhalf uur later gezet)quote:
Ik ben altijd al dol op mijn bed geweest, maar de tukkies kwamen er nooit vanquote:
jawel hoor, maar ik weet ook hoe klein benzinebrandertjes kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij geen idee hebt van de maten van die bakkies
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben altijd al dol op mijn bed geweest, maar de tukkies kwamen er nooit van
Misschien dat ik ook maar weer in een Lush bad duik vanavond.
Had vanavond etentje maar dat heb ik vanmorgen al afgezegd, geen zin.
Dus ik blijf gewoon lekker in mijn wat-moet-doorgaan-voor-pyama de hele avond. Hoezee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]Die heb ik opgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu durf ik niet meer te gaan kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik opgegeven
En nu durf ik niet meer te gaan kijken
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Ga dan in ieder geval lijken ruimen. Want it looks nasty.
![]()
Die dieren gaan nooit dood had ik begrepen, en die bedorven groenten die zoeken het maar uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Ga dan in ieder geval lijken ruimen. Want it looks nasty.
![]()
Alles dood en verrot met nog ergens een Valentijnsbrievenbus met kadootjes er onder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Q koorts op de zorgboerderij van Greys...
Dus nu moeten je beestjes voor altijd en eeuwig met volle buiken, verklitte vachten en op knappen staande uiers blijven staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dieren gaan nooit dood had ik begrepen, en die bedorven groenten die zoeken het maar uit
Of ruikt het erg, buuf?
Hoe kun jij nog ooit een kalfje recht in de oogjes kijken....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
HOU!
OP!
Het is nep!
Digitaal!
Geen zielige beestjes!
Het zou je bijna lukken he....![]()
op d'r bord...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe kun jij nog ooit een kalfje recht in de oogjes kijken....![]()
![]()
![]()
Ik heb maar een saaie lucht en zit toch echt in die omgevingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:44 schreef Barbaaf het volgende:
Voor wie nu in de omgeving Rotterdam is: hele mooie lucht met wolken en ondergaande zon
't mooiste is er al weer af, net scheen de zo'n door een kier in die grote massa die in het westen hangt (maar misschien zit jij er ook net verkeerd voor).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar een saaie lucht en zit toch echt in die omgeving
Maar jij verdient die lucht ook niet. Beul.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar een saaie lucht en zit toch echt in die omgeving
Er was een tijd dat ik Sims speelde. de eerste variant. In dezelfde tijd was er iemand waar ik een grote hekel aan had en waardoor ik ontzettend in de nesten zat. Een ex-werkgeefster. Ik maakte van haar een Sims-personage en liet haar dan verkommeren en depressief worden. Kinderachtige virtuele wraak, maar ik voelde me best slecht toenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
HOU!
OP!
Het is nep!
Digitaal!
Geen zielige beestjes!
Het zou je bijna lukken he....![]()
Oeh! Nice one!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik Sims speelde. de eerste variant. In dezelfde tijd was er iemand waar ik een grote hekel aan had en waardoor ik ontzettend in de nesten zat. Een ex-werkgeefster. Ik maakte van haar een Sims-personage en liet haar dan verkommeren en depressief worden. Kinderachtige virtuele wraak, maar ik voelde me best slecht toen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij verdient die lucht ook niet. Beul.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik Sims speelde. de eerste variant. In dezelfde tijd was er iemand waar ik een grote hekel aan had en waardoor ik ontzettend in de nesten zat. Een ex-werkgeefster. Ik maakte van haar een Sims-personage en liet haar dan verkommeren en depressief worden. Kinderachtige virtuele wraak, maar ik voelde me best slecht toen![]()
Er zitten geen mensen behalve 'jezelf' in FV, dus die optie heb ik helaas niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Arme jongen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Ik ging net om 14 toch ff lekker in de zo liggen.
Ben net wakker.Het was koud.
maar waarom dan die haat jegens koeienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]![]()
Er zitten geen mensen behalve 'jezelf' in FV, dus die optie heb ik helaas niet
Greys! Kijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar waarom dan die haat jegens koeien
ech nie!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys! Kijk!
*wijst*
Ik ben het niet!
Maar je bent het er wel héél erg mee eens?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys! Kijk!
*wijst*
Ik ben het niet!
Ook al vind ik nog steeds dat die persoon niet veel goeds verdiende, toch vind ik, en vond ik eigenlijk toen ook al, dat je dat ook niet mag wensen, of ermee mag spotten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Nice one!![]()
![]()
Je doet er niemand pijn mee, en als het jou op dat moment hielp zie ik er geen probleem in.
IK ga nu van m'n werk vandaanquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je bent het er wel héél erg mee eens?
Als je daarin gelooft kan ik me dat voorstellen ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook al vind ik nog steeds dat die persoon niet veel goeds verdiende, toch vind ik, en vond ik eigenlijk toen ook al, dat je dat ook niet mag wensen, of ermee mag spotten.![]()
![]()
![]()
Ik geloof wel in de kracht van gedachten en dat je er ook voorzichtig mee moet zijn.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat ik te eten in elkaar kan fietsen.
oh het werkt prima hoor, dat is ook de reden waarom ik geweldig ben, omdat ik dat ook denkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je daarin gelooft kan ik me dat voorstellen ja.
Weet je of die persoon iets naars is overkomen? Wat je dan zou kunnen koppelen aan jouw gedachten?
*is rationeel ingesteld*
Het water voor de rijst op staat en de voorgesneden kip word door de magnetron ontdooit. Uitje en preitje zijn gesneden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar ik weet het al. Lekker makkelijk: visschoteltje van de Aldi uit de magnetron, aardappelpuree uit pakje en koolrabi. Eet ik ten minste 1 onvoorbewerkt produkt.
Wat voor sausje doe je daarbij dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Het water voor de rijst op staat en de voorgesneden kip word door de magnetron ontdooit. Uitje en preitje zijn gesneden.
Zo verschrikkelijk doodsimpel maar ik vind het altijd wel lekker.
Da's iets anders, Zwabbertje van me.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh het werkt prima hoor, dat is ook de reden waarom ik geweldig ben, omdat ik dat ook denk
Niets dat gelinkt is aan mijn gedachten. Ik ben haar wel later in ander werk weer tegengekomen en heb toen wel doelbewust mijn werkgever verteld dat ik eerder met haar had gewerkt en dat dat niet goed was afgelopen en dat wij elkaar het licht in de ogen niet gunde. Pas toen me werd gevraagd waarom precies heb ik alleen het hoognodige verteld wat voor hen relevant zou zijn, zonder al te zeer uit te wijden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je daarin gelooft kan ik me dat voorstellen ja.
Weet je of die persoon iets naars is overkomen? Wat je dan zou kunnen koppelen aan jouw gedachten?
*is rationeel ingesteld*
Niets bijzonders. Gewoon een beetje van die zoetzure saus voor over kip.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat voor sausje doe je daarbij dan?
oh dat weet ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's iets anders, Zwabbertje van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Laat maar komenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:21 schreef Bamba het volgende:Sorry dat ik hier zo weinig aanwezig ben, maar er zijn wat problemen binnenin de familie
![]()
Oh-oh, vind je het erg als ik je pm om een paar vragen te stellen i.v.m. je werk hierover?
Het laatste wat je moet doen is je je daarvoor hier verontschuldigen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:21 schreef Bamba het volgende:
Sorry dat ik hier zo weinig aanwezig ben, maar er zijn wat problemen binnenin de familie
![]()
Oh-oh, vind je het erg als ik je pm om een paar vragen te stellen i.v.m. je werk hierover?
Nog niet bijgelezen, maarre, GOED GEDAAN!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Man man man
Even een harde schijfje wisselen![]()
non-system disk denk je dan, maar op een of andere magische manier stond mijn bootmgr en BCD op een non-sytem disk![]()
![]()
Windows staat braaf op C: en ik ging D: wisselen, nou wilde hij 't al niet formatteren en toen ik het the hard way deed (schijf eruit trekken) was het ineens 'bootmgr is missing' bij het opstarten
![]()
Gelukkig met Windows CD wel kunnen recoveren, komt waarschijnlijk omdat ik vanaf die D schijf ooit 7loader heb gedraaid om m'n Windows te uuhhm legitimerenHandig dat die tool dan niet kijkt waar je OS staat maar gewoon van die schijf de bootdisk maakt terwijl overal in de settings C: nog als system/bootdisk staat
![]()
Maar het is gelukt! Was nog ff spannend want toen ik in m'n woede die schijf er uit trok per ongeluk de powerswitch connector op het moederbord losgehaald, dus ik druk de 'AAN' knop in, en er gebeurde niks![]()
![]()
Maar gelukkig zag ik het snel
Ik had het nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog niet bijgelezen, maarre, GOED GEDAAN!
Oeh, da's heftig ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ] LOL
Hoiii btw
Leuke en aparte dag gehad op mn stage. Kindje van 22 weken gezien van een afbreking met meerdere ernstige afwijkingen. Best heftig. En klein nog, ik had zo'n kindje groter verwacht.
En een vrouw begeleidt die werd ingeleidEcht leuk.
Hopelijk niet binnen jouw gezin toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:21 schreef Bamba het volgende:
Sorry dat ik hier zo weinig aanwezig ben, maar er zijn wat problemen binnenin de familie
![]()
Hmmm, een digitaal altaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik Sims speelde. de eerste variant. In dezelfde tijd was er iemand waar ik een grote hekel aan had en waardoor ik ontzettend in de nesten zat. Een ex-werkgeefster. Ik maakte van haar een Sims-personage en liet haar dan verkommeren en depressief worden. Kinderachtige virtuele wraak, maar ik voelde me best slecht toen
Net zoiets als stoppen met roken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Greys! Als ik ga tukken zet ik idd ook altijd een wekker voor de veiligheid, je let goed op![]()
Is het jullie al opgevallen dat ik inmiddels al een maand tukvrij ben?
quote:
Die breng ik nu meestal met jullie doorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Knap Ing, en ben je blij met alle tijd die je over houdt of zou je stiekem liever gewoon tukken???
quote:
Maar dat vind ik iets anders. Zou ik ook zo doen. Je baas heeft er recht op om te weten met wie hij werkt. En kan jouw verhaal checken bij de andere partij. Je kunt zoiets maar beter meteen aankaarten, voor je het weet vertelt zij alleen haar versie en word jij zwart gemaakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niets dat gelinkt is aan mijn gedachten. Ik ben haar wel later in ander werk weer tegengekomen en heb toen wel doelbewust mijn werkgever verteld dat ik eerder met haar had gewerkt en dat dat niet goed was afgelopen en dat wij elkaar het licht in de ogen niet gunde. Pas toen me werd gevraagd waarom precies heb ik alleen het hoognodige verteld wat voor hen relevant zou zijn, zonder al te zeer uit te wijden.
Ze gingen wel met haar in zee, maar hebben toen zelf ook gemerkt waar ik het over had. Ik was allang blij dat ze dat toen zelf merkten en dat dat op zich niets met mij te maken had.
Verder heb ik de verrichtingen van die dame niet meer gevolgd.
Wat naar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:21 schreef Bamba het volgende:
![]()
Dat! Mag ze naar de zuurstofbar aan de zuurstoftherapie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, wat was het vonnis in het zh vandaag?
Heftig Enfermera! Kun je het een beetje op je werk laten en niet mee naar huis nemen? Lijkt me heel ingrijpend, zo'n afbreking. Leuk dat je zoveel verschillende dingen meemaakt. Hoe gaat het met je scriptie onderzoek?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, da's heftig ja.
Maar stiekem ook wel weer interessant en goed voor je beeldvorming![]()
Heb je de bevalling uiteindelijk meegemaakt bij die vrouw die werd ingeleid?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die breng ik nu meestal met jullie door
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef Bamba het volgende:
Het gaat overigens niet over mijn gezin, thank God!!! Maar wel dichtbij genoeg
Euhm...jaahaaaaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En zeg nu zelf, wij zijn toch mooier dan je mooiste droom?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die breng ik nu meestal met jullie door
En nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:40 schreef Pagan het volgende:
Het vonnis:
Gij zulde voeldoende bedruscht neamen en den gekwetschten voet ten allen tijde hoogh houden voor ene tijdschduur van tenminschte enckele daeghen.
De "CEO" van de afdeling was er vandaag ook bij, hij stuurt geregeld mensen door voor die zuurstofbehandeling, maar vond het op dit moment niet nuttig gezien de aard van de ontsteking. Op een later moment kan het wel een bijdrage leveren aan de complicaties die ze heeft bij haar diabetes, maar specifiek hiervoor niet.
Neehee, combi van aanrecht opruimen, vaatwasser inpakken, tv kijken en de laptop doet gezellig mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat je daar je tukjes voor over hebt
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:40 schreef Pagan het volgende:
Het vonnis:
Gij zulde voeldoende bedruscht neamen en den gekwetschten voet ten allen tijde hoogh houden voor ene tijdschduur van tenminschte enckele daeghen.
De "CEO" van de afdeling was er vandaag ook bij, hij stuurt geregeld mensen door voor die zuurstofbehandeling, maar vond het op dit moment niet nuttig gezien de aard van de ontsteking. Op een later moment kan het wel een bijdrage leveren aan de complicaties die ze heeft bij haar diabetes, maar specifiek hiervoor niet.
Die van mij was lekkerder...de jouwe was nat en rook naar hondquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen en het is helemaal niet grappig , maar je zegt het zo mooi
![]()
Het schiet niet op hè?
Hoe houdt t vrouwtje zich eronder en komt ze de dag nog een beetje door????
En vond ze mn kus lekker?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, combi van aanrecht opruimen, vaatwasser inpakken, tv kijken en de laptop doet gezellig mee.
Dingen die ik anders pas na 21.30 klaar had zeg maar
3x raden wat die op dit moment doetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
tis ook wel zo gezellig voor je meneer denk ik of nie?
Die van jou zat vol met kattenharenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij was lekkerder...de jouwe was nat en rook naar hond
quote:
Oh god, tukte hij altijd met je mee?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
3x raden wat die op dit moment doet
Heb je nu je hond al anaal genomen met een thermometer of hoe zit dat????quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:45 schreef Qwea het volgende:
iemand nog goeie nrs voor in mn auto? Ben nu een brad paisley album aant downloaden
Allebei weer helemaal lekker gelukkig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het met de jeweetwelpoes/kater?????
En eenvoor strega (en pagan)
Soms, maar hij op de bank en ik in bed...jomantiessjjj he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, tukte hij altijd met je mee?
Voel je je dan af en toe niet 60+???
![]()
Neej. Hij was niet meer warm vanmiddahquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je nu je hond al anaal genomen met een thermometer of hoe zit dat????
Wat fijn!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allebei weer helemaal lekker gelukkig.
Ze waren zo blij me weer te zien toen ik ze kwam halen....ik ben flieft geloof ik![]()
Geen idee, het gaat om een relatief klein stukje van 3 tot 4 centimeter, ik denk dat ze het even aankijken hoe het zich ontwikkelt. Morgen wordt er een nieuwe spalk gemaakt om de voet in de gewenste positie voor inwendige genezing te fixeren. Deze wordt halfopen zodat verzorging mogelijk blijft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En nu?
Wondranden verwijderen, insmeren en op de blote knietjes?
Alweer een krullenman!!!quote:
Oh, wel fijn dat die lastige wond goed geneestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geen idee, het gaat om een relatief klein stukje van 3 tot 4 centimeter, ik denk dat ze het even aankijken hoe het zich ontwikkelt. Morgen wordt er een nieuwe spalk gemaakt om de voet in de gewenste positie voor inwendige genezing te fixeren. Deze wordt halfopen zodat verzorging mogelijk blijft.
De meest moeilijke wond, achterop de hiel waar twee schroeven vlak onder de huid liggen geneest gelukkig wel goed. Dat is vaak een lastige plek bij dit soort operaties.
Neequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Ah ik ben niet de enige die denkt dat devan DM potentie heeft ?
![]()
![]()
Relativerende humor is erg belangrijk voor mij. Maar het duurt idd nog wel even, ze is voor het weekeinde echt niet thuis als ik het zo inschat. De dag komt ze wel door, lezen en MP3 speler helpen wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen en het is helemaal niet grappig , maar je zegt het zo mooi
![]()
Het schiet niet op hè?
Hoe houdt t vrouwtje zich eronder en komt ze de dag nog een beetje door????
En vond ze mn kus lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
ooooooooooooh!quote:
Zit ie mee te lezen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Huhuhu.
Mijnkrijgt hier wel een groot ego van zeg.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu weer aan 't gamen gestuurd.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Pagan, mijn beebies zijn gisteren allebei "geholpen" en ze stuiteren alweer als vanouds door het huis![]()
En eh, dat met de gordijnen achterspoiler was toch een grapje he? Toch?
Ik zag geen katquote:
Dat ze geholpen moesten worden wist ik, alleen de afloop kende ik nog niet. Blij dat ze weer stuiteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Pagan, mijn beebies zijn gisteren allebei "geholpen" en ze stuiteren alweer als vanouds door het huis![]()
En eh, dat met de gordijnen achterspoiler was toch een grapje he? Toch?
Fijn! Apart he, hoe snel ze van zoiets herstellen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Kijk je ook Pfaffs? Ik lach me dood met al die zwangeren en vaderschapscursussen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn bento vullen.
Alleen het kiezen welke bakjes ik ga gebruiken is al een taak an sich![]()
En de afwas doen en de kaarsjes aansteken
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk je ook Pfaffs? Ik lach me dood met al die zwangeren en vaderschapscursussen.
Om in OUD termen te spreken: prostaglandingesen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
Nou, dan doen jullie het nog netjes Pagan! Had vandaag een stel dat zonder de gordijntjes dicht lagen te vozen op bed, op een 4persoonskamer.![]()
Dat gaat toch wel heel ver.
Hop! Leren jij!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil ook Pfaffs kijken... Stom college
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om in OUD termen te spreken: prostaglandingesen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
Nou, dan doen jullie het nog netjes Pagan! Had vandaag een stel dat zonder de gordijntjes dicht lagen te vozen op bed, op een 4persoonskamer.![]()
Bahquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Er zijn ook mensen voor wie publiek een turn on is.
Ja, precies. Die andere papa vond ik ook zo leuk een paar weken geleden in de babyzaak. Die wilde een stuk of drie bedjes kopen: eentje voor de serre, eentje voor de woonkamer en volgens mij ook nog eentje voor op het toilet. Want anders was de baby zo alleen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Natuuuuurlijk kijk ik ook de Pfaffs, ik kijk echt altijd de Pfaffs![]()
![]()
Tis echt grappig he?
Hij neemt een vaderschapscursus en zij zuipt zich elke aflevering zwanger en wel een paar wijntjes
Neeeeeeeee, echt???quote:
Watessen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om in OUD termen te spreken: prostaglandingesen.
En die dronk een jupilerke in de babyzaak ja, das dezelfde papa, den deefquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, precies. Die andere papa vond ik ook zo leuk een paar weken geleden in de babyzaak. Die wilde een stuk of drie bedjes kopen: eentje voor de serre, eentje voor de woonkamer en volgens mij ook nog eentje voor op het toilet. Want anders was de baby zo alleen.
quote:
Was dat d'n zelfde? Wat een sukkeltje is dat toch zeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die dronk een jupilerke in de babyzaak ja, das dezelfde papa, den deef
Den Deef is echt de stomste van t hele stel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat d'n zelfde? Wat een sukkeltje is dat toch zeg.
Curling is lachen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, echt???
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik echt de meest idiote sport die er ooit bedacht is
Wil je het echt weten? Echt zekers te weten waar?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Den Deef is echt de stomste van t hele stel.
En de ongeboren baby, den Broes, die wordt gelijk zijnen papa![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, echt???
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik echt de meest idiote sport die er ooit bedacht is
Ik ben echt gek op dat accent van ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |