Je moet een beetje gaan ontspannenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat heb ik nu al een paar dagen. Ik maar met mijn mouw/trui/t-shirt of zelfs hand in de buurt van mijn haar te komen, en mijn haren springen overeind als een stel voelsprieten. Als ik met mijn hand erlangs ga, bewegen ze vrolijk mee. Hoe leuk het ook is voor vijf minuten, word ik er na meerdere dagen wel gek van. Heeft iemand enig idee hoe ik hier vanaf kan komen?
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:15 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je moet een beetje gaan ontspannen
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:15 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je moet een beetje gaan ontspannen
Ik ben man en gebruik geen haarspray.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef IrCute het volgende:
Klein beetje haarspray wil ook nog weleens helpen.
Handcreme o.i.d. gebruik ik ook nietquote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef Mylene het volgende:
Snelle oplossing, beetje hand(crème) of bodylotion. Of anders Frizz-Ease van John Frieda
Dat werd mij ook verteld, alleen is mijn verwarming zo smal dat er niks oppastquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Pien85 het volgende:
Bakjes water op je verwarming zetten. statisch haar/kleren/lichaam komt door een erg droge lucht. Ik heb ook bakjes met water aan de verwarming hangen, en ben nooit meer statischNu kan ik de kat weer aaien zonder schokken te krijgen
Je hebt van die dingen die je er aan kunt hangen, bij de blokker 2 euroquote:Op maandag 15 februari 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat werd mij ook verteld, alleen is mijn verwarming zo smal dat er niks oppast.
Bedankt voor de tip, ik zal eens gaan kijken.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je hebt van die dingen die je er aan kunt hangen, bij de blokker 2 euro
John Friedaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Secret agent van john frieda.
werkt meteeeeeen
daarom helpt een beetje cremespoeling na het wassen ook heel goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:20 schreef Tammykok het volgende:
Uhm misschien heel stom.. maar ik heb eens gehoord dat het vet dat je haar aanmaakt er dan niet echt meer inzit dat kan door je shampoo komen of door te vaak wassen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |