dan zeg je dat toch gewoon?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oja.
Probleem.
Hoe weerhoud je iemand ervan mee te gaan? Ze wil bij ons in het kamp staan en heeft er helemaal zin in.
Terwijl ze de muziek helemaal niet kent. WIj haar niet mee willen. En ze alleen maar meegaat omdat wij gaan.

Gebruik je nu helemaal geen makeup dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
volgens David zou make-up me staan. Misschien binnenkort kijken naar iets wat ik op kan doen en makeup tutorials.

Nee. Niets. Alleen heel af en toe een beetje mascara, maar dat is echt heel af en toe.quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gebruik je nu helemaal geen makeup dan?

Gebruik of misbruikquote:Op maandag 15 februari 2010 21:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar, die vrouwelijke charme heb ik niet voor niets gekregen, daar moet je gebruik van maken

Dan moeten we maar eens gaan kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie over een jaartje of 18 wel op een podium ergens in de buurt staat op te treden

Misschien staat dat me wel, geen idee hoe dat moet alleen.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar, die vrouwelijke charme heb ik niet voor niets gekregen, daar moet je gebruik van maken

Misbruik maken van je eigen charme kan natuurlijk niet, je kunt hoogstens misbruik maken van de mannen waar je je charmes op gebruiktquote:

Zonder kan ook heel mooi zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee. Niets. Alleen heel af en toe een beetje mascara, maar dat is echt heel af en toe.

en dan wat anders leuks d;r bij nemen en dan kijken wat je zelf mooi vindt en zoquote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee. Niets. Alleen heel af en toe een beetje mascara, maar dat is echt heel af en toe.

Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 21:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misbruik maken van je eigen charme kan natuurlijk niet, je kunt hoogstens misbruik maken van de mannen waar je je charmes op gebruikt

Mwah, dan heb ik zo'n bloot gezicht, zo'n vrouwelijk hoofd heb ik niet.quote:
Wat ik mooi vind doet er niet toe, als het me niet staatquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan wat anders leuks d;r bij nemen en dan kijken wat je zelf mooi vindt en zo

Dan ga ik zo wrijven in mijn oog. Ook als ik het niet op de binnenkant van mn oog doequote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig ook regelmatig eyeliner. Of oogpotlood. Terwijl ik eerst ook altijd alleen mascara op had.

Doe niet zo gek joh, jij hebt een prachtig hoofd!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, dan heb ik zo'n bloot gezicht, zo'n vrouwelijk hoofd heb ik niet.
[..]
Wat ik mooi vind doet er niet toe, als het me niet staat

Geen idee, van foto's is het moeilijk te beoordelenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]

Wie bepaalt wat jou staat dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Wat ik mooi vind doet er niet toe, als het me niet staat

quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe niet zo gek joh, jij hebt een prachtig hoofd!
Niet supervrouwelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, van foto's is het moeilijk te beoordelen

Nou ja, bij mijn huidskleur en bij mijn ogen enzo.quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat jou staat dan?

Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan zeg je dat toch gewoon?

Wat vind jij wel supervrouwelijk dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Niet supervrouwelijk.
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/Me/DSC02921.jpg
hier was ik 15 tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles

quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat vind jij wel supervrouwelijk dan?Nou, eentje met mooie grote ogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje![]()

Doe eens een voorbeeldfoto?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, eentje met mooie grote ogen!![]()
Dankje

Mijn ogen hebben?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, eentje met mooie grote ogen!![]()
Dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |