Dat is mijn 3e kans alquote:
Dat ja, helpt nietquote:
Vertelquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...maar MOE!
Zul je net zien, slaap je amper, heb je een hyperdepieper mannetje rondrennen![]()
Heb me net wel helemaal suf gelachen om zijn clowntjes-show btw
quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ja, helpt nietdus ik vraag het maar gewoon
hoewel ik meestal de gene ben die gevraagd wordt
Kaartverkoop Lowlandsquote:
Okéquote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is mijn 3e kans alAnders haal ik mijn Peej niet
Hij ging gewoon heul gekke bekken trekken tijdens het eten (haha, en ik moest streng blijven kijken)quote:Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vertel, nu ben ik schieuwnierig
Ik bedoel om hulp vragen met inkijk en knipperen. Daar heb ik andere manieren voor die men veel leuker schijnt te vinden.quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier iets met zelf de grote sterke kerel zijnheb ik van horen zeggen
Dan is het moeilijkquote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij ging gewoon heul gekke bekken trekken tijdens het eten (haha, en ik moest streng blijven kijken)
leuk tochquote:en daarna ging hij rondjes rennen, heel hard lachen om zichzelf en op zijn tenen lopen
Als het werkt wat maakt het dan uit?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedoel om hulp vragen met inkijk en knipperen. Daar heb ik andere manieren voor die men veel leuker schijnt te vinden.
NOG HELEMAAL NIKS BEKENDquote:
Ja, dat zeg ik net toch ook, dat het leuk was (understatement)quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het moeilijk
[..]
leuk toch
Mwah, weet niet. Ik zou sowieso veel meer kunnen bereiken op sommige vlakken als ik mijn tieten in de strijd gooi, en een beetje lief kijk, maar zo ben ik gewoon niet. Dus dan doe ik, net als vandaag, een beetje lacherig over wat ik niet kan enzoquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het werkt wat maakt het dan uit?
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:13 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
NOG HELEMAAL NIKS BEKEND
Dat is het leuke.
Zaterdag is de LLAUNCH. Dan worden er vast namen bekend gemaakt. Vorige jaar was arctic monkeys als eerste genoemd. Nu hoop ik op Muse![]()
En ik had er graag bij geweest om het te zienquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik net toch ook, dat het leuk was (understatement)
Gewoon proberen te zoeken wat voor jou het beste werktquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Ik zou sowieso veel meer kunnen bereiken op sommige vlakken als ik mijn tieten in de strijd gooi, en een beetje lief kijk, maar zo ben ik gewoon niet. Dus dan doe ik, net als vandaag, een beetje lacherig over wat ik niet kan enzo
Oja.quote:
Ik denk altijd maar, die vrouwelijke charme heb ik niet voor niets gekregen, daar moet je gebruik van makenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, weet niet. Ik zou sowieso veel meer kunnen bereiken op sommige vlakken als ik mijn tieten in de strijd gooi, en een beetje lief kijk, maar zo ben ik gewoon niet. Dus dan doe ik, net als vandaag, een beetje lacherig over wat ik niet kan enzo
Ik denk dat 'ie over een jaartje of 18 wel op een podium ergens in de buurt staat op te tredenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik had er graag bij geweest om het te zien
Hihi.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
volgens David zou make-up me staan. Misschien binnenkort kijken naar iets wat ik op kan doen en makeup tutorials.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |