Ik was 15 toen hè?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om nu met een meisje van 14 wat te krijgen
Das mooiquote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NeuMet matras
[..]
Het zit tot nu toe wel lekker![]()
[..]
2 keer door mn bed gezaktMorgen krijg ik een nieuw bed, maar dan is het wel handig als ik er alvast ruimte voor heb.
[..]
Ja
12, bijna 13 bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2010 @ 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om nu met een meisje van 14 wat te krijgen
Ik moet er nu niet aan denken, dus als 22 jarige zit ik denk ik niet te wachten op een 15 jarige.quote:
Lijkt me wel moeilijk, dan zit je allebei echt zó in een andere fase van je leven..quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik ben 15 en Joost 22over ene weekje ben ik trouwens 16. Maar kan prima, houden het al ene jaar vol
Neeheeeequote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij had iets met een meisje van 14?
Het leeftijdsverschil is groot, maar blijkbaar trekt het toch samen op andere vlakken, anders houd je het geen jaar volquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 20:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Verhoudingswijs gezien wel ja, dat is net zo oud als mijn zusje, moet er niet aan denken
Doe je goedquote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, 90 euro, verstelbare lattenbodem en bezorgen
Weet ikquote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
vroeger voor jou== deze zomervakantie
dat telt niet
Valt wel mee, hij studeer nu en ik ga volgend jaar ook studeren en ik merk er eigenlijk nooit veel van.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk, dan zit je allebei echt zó in een andere fase van je leven..
Dat is waar.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het leeftijdsverschil is groot, maar blijkbaar trekt het toch samen op andere vlakken, anders houd je het geen jaar vol
Hij speelt nog met lego?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het leeftijdsverschil is groot, maar blijkbaar trekt het toch samen op andere vlakken, anders houd je het geen jaar vol
Ja hequote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja heGewoon mijn lieve hulpeloze meisjes-stem opzetten.
"Past-ie in een kleine auto?"
Wat is klein?
"... Alto?"
... Ik breng hem wel.
Die helpt altijdquote:Op maandag 15 februari 2010 21:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja heGewoon mijn lieve hulpeloze meisjes-stem opzetten.
"Past-ie in een kleine auto?"
Wat is klein?
"... Alto?"
... Ik breng hem wel.
Nopequote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]en je laptop goed weg gekomen?
Was over de telefoonquote:Op maandag 15 februari 2010 @ 21:01 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Die helpt altijden even je tieten tegen elkaar aanduwen.
Truequote:Op maandag 15 februari 2010 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Was over de telefoonMorgen wel even roggelen dat rhij helpt het mee naar boven te sjouwen, beeeetje inkijk. Lukt nooit met leuke mannen tho
Ook lekker stomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |