Ze wil in het kamp.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
Drama drama drama.
Man er lopen tienduizenden mensjes op lowlands denk je echt dat je haar steeds tegenkomt dan?
Dat moet ik nog even kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof man. Hoe laat ga je bellen?
Wel 's ochtends doen hoor, gekkie!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even kijken.. Heb 's ochtends project dus dan kan ik bellen. 's Middags heb ik colleges tot half 5, dus na de colleges kan ook nog.
Meer brugklas kamp-achtige taferelen denk ik dan.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'in het kamp'?
inclusief prikkeldraad en gaskamers?
Lowlands kampen zijn heilig jaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'in het kamp'?
inclusief prikkeldraad en gaskamers?
Profielwerkstuk.quote:
Ik ga het niet eens lezen. Zeur niet zo. Negeer d'r gewoon als je daar bent, je ziet haar waarschijnlijk toch nauweljiks.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:06 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Lowlands kampen zijn heilig ja
Maar even om te picturen:
Mevrouw is plat. Dun.
Hoog voorhoofd. flinterdun haar op haar hoofd.
Draagt 5 dagen achter elkaar haar 'hippe' 'alternatieve' kleding
bazuint rond dat ze arm is
dat ze maar 1 plakje kaas op haar boterham mag doen
dat we haar daar niet mee mogen pesten
dat ze wel een spiegelreflex heeft
en 3 ipods
dat haar vader een bankhanger bijstand klootzak is
dat ze van haar ouders spaarrekening naar Lowlands mag
dat ze 2 bands kent
paramore
en die ene andere van die andere vriend ofzo
en mariah carey
dat ze met de hoer gaat die ons verraden heeft met als excuus dat ze gedrogeerd was
dat ze mn beste vriend na 15 jaar dumpte op Lowlands
en die kut wil nu dus met die andere kut in ons kmap.
En ja ik ben een ouwe zeikerd en ik haat het dat ik dit nu zo doe maar het is frustrerend.
Ik ben een ultieme poeperd.
Rond uurtje of 11 danquote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel 's ochtends doen hoor, gekkie!
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn profielwerkstuk is te groot om te verzenden met hotmail.
Haar huis heeft er wel wat van weg jaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
WTF DD wat moet dat voor een mens zijn.
Ik denk aan een heel ander kamp.
Woonwagenkamp.
Wanneer moet je die dan inleveren?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn profielwerkstuk is te groot om te verzenden met hotmail.
Dit kan je niet menen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Haar huis heeft er wel wat van weg ja
Maarja.
Oja. Ze huilt omdat ik niet meer naast haar zit bij eco en M&O
Want dankzij haar had ik hogere cijfers ofzo. LOL
DIe kut wist niet wat de PVDA was. "Ja ik vond het gewoon een leuke button"
En dat doet 5VWO.
Hoe is dat mogelijkquote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Haar huis heeft er wel wat van weg ja
Maarja.
Oja. Ze huilt omdat ik niet meer naast haar zit bij eco en M&O
Want dankzij haar had ik hogere cijfers ofzo. LOL
DIe kut wist niet wat de PVDA was. "Ja ik vond het gewoon een leuke button"
En dat doet 5VWO.
Drie weken terug.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer moet je die dan inleveren?
Nee maar ik wil hem wel graag printen morgen dus ik dacht yeahhh doe nu vast versturen, dan moet ik morgenochtend niet 100 keer heen en weer lopen omdat ik vergeet USB stick mee te nemen enzo snapje?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maakt dat ene dagje meer of minder toch ook niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |