Bonus-antiklacht: Over een tiental jaar verdien je een Darwin award.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:03 schreef waternet het volgende:
Bonus-antiklacht: lekker kunnen vrijen zonder condoom
Soa's zijn lekker.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef KingChronic het volgende:
Ja ik ben ook wel jaloers op die soa die je gaat krijgen, zo hey
Ik ben jaloers op de mensen die jaloers op jou zijn. Die zijn namelijk te goedgelovig...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:40 schreef waternet het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, mattie!dat ik kon neuken zonder condoom en jij niet. Maar ik ben niet boos op je, je mag blijven schelden...doet het je geen goed...
![]()
Gasten zoals jij zijn de kanker van KLB.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:04 schreef onderjas het volgende:
Samenvatting?
Nee, jij voegt wat toe zeker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gasten zoals jij zijn de kanker van KLB.
Genoeg samenvatting?
TS; Respect.
Ik ben blij dat er in elk geval iemand blij is met je aanwezigheid.quote:
En wie ben jij?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:41 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben blij dat er in elk geval iemand blij is met je aanwezigheid.
Over het algemeen vind ik je een schreeuwerige puberale newbie. Maar die horen er ook bij in KLB eigenlijk.![]()
quote:
Bij de boswachter slijmen om nog bij iemand in de smaak te vallenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 05:22 schreef waternet het volgende:
[..]
het is iemand met een grote bek en een kleine lijf....
TS heeft een soa opgelopen van een goedkope hoer.quote:
Nee voor 200 ¤.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:39 schreef tennisracket het volgende:
[..]
TS heeft een soa opgelopen van een goedkope hoer.
Zit eens niet zo met kanker te smijten joh gek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 03:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gasten zoals jij zijn de kanker van KLB.
Genoeg samenvatting?
TS; Respect.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zit eens niet zo met kanker te smijten joh gek.
Sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zit eens niet zo met kanker te smijten joh gek.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
OOhja TS zeg eens eerlijk..........................
Heb je er ook gelikt????
Je moet van geluk spreken dat er mensen hoeren neuken, anders was jij niet geboren!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef Chuck.Norris het volgende:
wie neukt nou hoeren..
zieligaard
je kon evengoed kroegje gaan zoeken met een homie erbij, wat chickies imponeren en je ding doen
had geen 200¤ gekost, en er zullen vast nog geen 1000 kerels je voor geweest zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |