Op het werk bezorgen is een goede optie.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als TNT pakkettendienst. Ze komen langs als je op je werk zit, dus proberen ze het de dag erop, als je eveneens op het werk zit. Daarna kun je hem op het postkantoor afhalen, die ook alleen maar open is als je op het werk zit, of je moet het zaterdag voor 12 uur doen, maar ja, dan staan al die mensen daar die ook doordeweeks geen reet kunnen regelen en concertgangers die kaartjes kopen etc.
Nu kan ik het gelukkig op het werk laten bezorgen, maar dat kon eerst niet omdat er vaak dingen ineens verdwenen.
Mail je soms met mijn klasgenoten?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:34 schreef Bragi het volgende:
Wat voor mongool ben je als je terugmailt naar iemand, wiens naam onderaan het mailtje staat, en je dan toch nog de naam verkeerd weet te schrijven?
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mail je soms met mijn klasgenoten?
Desinteresse.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dit mailtje is wat officiëler. Op de een of andere manier vind ik het dan nog erger.
Het slaat toch nergens op?Je krijgt een mailtje van iemand die je niet kent, je mailt terug en dan neem je de naam verkeerd over...
Ze reageerde op een sollimailtje van mij!quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze reageerde op een sollimailtje van mij!![]()
Aan de ene kant heb ik nu echt zoiets van: "Stik er ook maar in, wijf.quote:
Zou ik ook hebben.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik nu echt zoiets van: "Stik er ook maar in, wijf."
Oh ja, fuck! Die had ik een tijdje terug gezien en wilde ik hier nog posten.quote:
Zal ik er wat van zeggen of niet?quote:
ik haal niet eens killstreaks van 10quote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen in COD MW2 die een kill streak van +25 hebben moeten stoppen met het spel omdat ze het verpesten met hun fucking nuke.
Ja elke keer jonge, na 3 minuten, komt er zo'n fucking tactical nuke en dan heb ik pas 10 man neergeknald.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef gers het volgende:
[..]
ik haal niet eens killstreaks van 10
ik vindt die helies fucking irritantquote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja elke keer jonge, na 3 minuten, komt er zo'n fucking tactical nuke en dan heb ik pas 10 man neergeknald.
Die heb ik altijd. Alleen niet als er zo'n cancer nuke valt.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:28 schreef gers het volgende:
[..]
ik vindt die helies fucking irritant
Ja, zou je kunnen doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zal ik er wat van zeggen of niet?At the moment is zij degene met macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |